Haaveilen edelleen s*ksistä sinun kanssa!

Anonyymi-ap

Mielestäni olen ansainnut sen hetken sun kanssa. Tiedät sen itsekkin.

Mieheltä ❤️Naiselle

17

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sun myös💕❤️ ikävä sun suuRta ja parhaat läheisyydestä , kuinka haaaskasin aikaaa pienen kanssa

• Anonyymi00002

Miten sellainen hetki ansaitaan?
      Sivusta

• Anonyymi00003

Etkö juuri sanonut muuta

• Anonyymi00004

kelpais kyllä eräs 🍌

• Anonyymi00005

Et ole tehnyt mitään ansaitaksesi sitä. Eikä seksiä ansaita vaan harrastetaan sen kanssa jonka kanssa haluaa. Minä en halua ellei ole tunteita.

• Anonyymi00006

Ansaittu se ollaan kumpikin...

• Anonyymi00007

Aika miehekkään itsevarmaa, röyhkeää jopa. Oletko pelastanut prinsessasi pahalta lohharilta?

• Anonyymi00008

Ehkä sitten sun pitäis sanoa ja tehdä asialle jotain muutakin ku palstailla.

• Anonyymi00009

Niin, no sinun kyllä piti...

• Anonyymi00010

Miten ansaitaan pillua naiselta kerronko mitä olen oppinu seuraamalla narsistien elämää käyt korjaamassa hänelle jotain ni käyttävät luonto visaa maksuvälineenä palveluksesta (sama kuin huora siis jo) yritystoiminnassa ei vaan toimi miksi yleensä on työntekijä joka työn käy suorittamassa ja pomo lähettää laskun perästä joka tapauksessa mulle olis niistäkin maksettu palkka ylityö prosenttien mukaan jos olisin moista tehny työntaja ei toki silti olisi velottanu kun tuntien mukaan liian monta muuttaa ensinnäkin olin avoliitossa ja jäin vie päälle päätteeksi miettimään että olisiko moisessa jo voinu syyttää työnantajaa parituksesta periaatteessa ei mu miten olis käytännössä menny käytäntö ja periaate kun ei ole yksi ja sama asia ja suorittimen pitäs olla vähintäänkin jo laadukasta muuten saattaisi olla hieman noloa kun asiakas soittaa konttorille että teillä ei osaa asentajat tehdä töitään eikä edes naida

• Anonyymi00011

Suoriutumisen siis eikä suorittimen

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Suoriutumisen siis eikä suorittimen

No nyt on sairasta settiä

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No nyt on sairasta settiä

Mikä niin ihan on omasta elämästäni ja mitä olen narsistien tavoista oppinu

• Anonyymi00014

Minä haaveilen rakkaussuhteesta, en pelkästä seksistä. Meillä on se fundamentaalinen ero odotuksissa tässä. Siksi sitä sinun haaveilemaa "hetkeä" ei koskaan tule. N>M

• Anonyymi00018

En haaveile kummastakaan kohdannu yhtäkään naista jolta kumpaakaan sais ilman vaateita

• Anonyymi00015

Ole Outi nyt rauhallinen vaan!

• Anonyymi00016

Mas tur boi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      337
      32680
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      63
      2573
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      84
      2075
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1787
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      171
      1692
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      58
      1534
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      99
      1274
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1078
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1031
    10. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      32
      1020
    Aihe