Nyt vähän hämää yks juttu. Onko sulla oikeesti paha selkävamma vai eikö? En tiedä mitä uskoa enää...
Oi rakkaani
46
505
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuuluuko jotenkin sinulle?
- Anonyymi00002
Mistä tuommoinen uskomus sinulle on tullut?
- Anonyymi00003
Niin olen kuullut ja hän ontuu.ap
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin olen kuullut ja hän ontuu.ap
Onko sulla joku varma lähde tuolle vai onko vain kuulopuheita?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuulin yhdeltä tyypiltä ja olen nähnyt ite.ap
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Varmaan sitten osaat itse arvioida onko tyypin lausunto luotettava.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli sinulla on palstasetä sekä kuulo- että näköhavainto. Jännittävää kiva kun tarkensit näille
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koetko että nämä kysymyksesi trollaavalle palstaäijälle on missää suhteessa vaikka niinku todellisuuteen tai sen semmoseen?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Koetko että nämä kysymyksesi trollaavalle palstaäijälle on missää suhteessa vaikka niinku todellisuuteen tai sen semmoseen?
Kärpänen hus.
- Anonyymi00004
No kysy suoraan ihmiseltä itseltään
- Anonyymi00006
Pitää paikkansa
- Anonyymi00009
Spondylolisteesi
- Anonyymi00010
Onko kipeä?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko kipeä?
On kipeä. Välillä joutuu apuvälinettä käyttämään.
- Anonyymi00027UUSI
Lorvikatarri selässä ja listerioosi jalassa.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Lorvikatarri selässä ja listerioosi jalassa.
Tehoaako listerine-hoito jalkoihin?
Lorvikatarriin ei ole parannuskeinoa, hoitomuotona lepo. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tehoaako listerine-hoito jalkoihin?
Lorvikatarriin ei ole parannuskeinoa, hoitomuotona lepo.Runsas lepo.
- Anonyymi00011UUSI
Lievä skolioosi.
- Anonyymi00012UUSI
Onko kipeä? Ei kuulosta pahalta selkävammalta.
- Anonyymi00013UUSI
Ikävä kyllä, en pysty edes 12 tuntia putkeen tanssimaan.
- Anonyymi00014UUSI
Ei oo kipee ei oo
mitään muuta ku juoruavat 😆 eikä oo muuta tekemistä 😋 Huoh - Anonyymi00015UUSI
Jos et ole edes puheväleissä,niin asia tuskin kuuluu sinulle
- Anonyymi00021UUSI
Erikoisia puheenparsia taas pakstasedän provokatiivisessa aloituksessa. Sinulle taitaa ns kelvata aihe kuin aihe tähän mielenvajaaseen spinnaamiseen
- Anonyymi00016UUSI
Tyhmää kysellä kenenkään vammoista.
- Anonyymi00017UUSI
Sitten jos on semmoinen vamma minkä vaan muut huomaa.
- Anonyymi00018UUSI
Se onkin joku rölli palstan täyte.
- Anonyymi00022UUSI
No mikäli nämä lukijat ovat niin yksinkertaista porukkaa, että näinkin vähä riittää provosoimaan mitä tämä aapeepalstaäijä tänne rustaa, niin ainakin se itse saa kiksit teidän järjenvastaisesta tuohtumisesta. Noloa. Sivusta
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
No mikäli nämä lukijat ovat niin yksinkertaista porukkaa, että näinkin vähä riittää provosoimaan mitä tämä aapeepalstaäijä tänne rustaa, niin ainakin se itse saa kiksit teidän järjenvastaisesta tuohtumisesta. Noloa. Sivusta
Ei täällä kovin moni hirveän tuohtuneelta vaikuta.
Kuha rupatellaan. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sitten jos on semmoinen vamma minkä vaan muut huomaa.
Mullon mun selkä vammasta lääkärintodistus
Eläkeyhtiö elon kuntous ja vakuutus lääkäriltä vuodelta 2005.
Se että sanoin viasta nikamien 3-4 välissä pitää paikkansa .
Ex testaa mun kuntoa laajasti myös 2020
Mä sain niitä vitun tunnottomuus kohtauksia silloin jo muutamia .
Ja tilanne on pahentunut siitä
Pt tyypillä on varmasti arviointi kykyä
Ja mun selkä ongelma on yksi
Peruste siihen että jäin pienelle saraseläkkeelle vuonna 2019 keväällä.
Usko mitä haluat mies
Täälä kun yleensä vain trollataan
Mutta minulla on selvä vika
Joka haittaa liikumistani
Ja on välillä pahasti kipeä .
Ja. Välillä parempi
Menee sillei 2 - 3 vuoden syklis hyvät ja pahat kaudet
Voisitko jättää mut jo rauhaan ?
Naiselta nöyryyteltyltä ja kiusatulta. - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mullon mun selkä vammasta lääkärintodistus
Eläkeyhtiö elon kuntous ja vakuutus lääkäriltä vuodelta 2005.
Se että sanoin viasta nikamien 3-4 välissä pitää paikkansa .
Ex testaa mun kuntoa laajasti myös 2020
Mä sain niitä vitun tunnottomuus kohtauksia silloin jo muutamia .
Ja tilanne on pahentunut siitä
Pt tyypillä on varmasti arviointi kykyä
Ja mun selkä ongelma on yksi
Peruste siihen että jäin pienelle saraseläkkeelle vuonna 2019 keväällä.
Usko mitä haluat mies
Täälä kun yleensä vain trollataan
Mutta minulla on selvä vika
Joka haittaa liikumistani
Ja on välillä pahasti kipeä .
Ja. Välillä parempi
Menee sillei 2 - 3 vuoden syklis hyvät ja pahat kaudet
Naiselta nöyryyteltyltä ja kiusatulta.”
Naiselta nöyryyteltyltä ja kiusatulta.” Meneekö palstakeke, eli aloittajaäijä inasen yli taas tämä rooleilla kilvoittelu?
- Anonyymi00019UUSI
iskias ja muutakin vaivaa on. Positiivista asennetta yritän pitää yllä kivuista huolimatta. Olo ei ole kovin seksikäs.
- Anonyymi00024UUSI
Kivuissa ei olo ole kyllä välttämättä se seksikkäin.
- Anonyymi00029UUSI
- Anonyymi00031UUSI
En tiedä, että onko se niin paha vai ei, koska mieheni oli lääkärinä kirjoittanut saman lausunnon niin, kuin lääkärit ennen häntä.
Kuluma toiseksi alimmassa selkä nikamassa, mutta ei sekään mikään este ole työn teolle.
Vaikuttaa vain siihen, että selkä välillä väsyy ja menee kipeäksi, mutta lepää välillä niin hyvin jaksaa taas painaa töitä.
En ole vielä päättänyt, että haenko siivous hommiin vai muihin hommiin.
Ajattelin, että voisin ehdottaa että voin pestä ikkunoita ja tehdä vaikka lattioiden vahauksia iltaisin kun toimistot on kiinni niin minä pystyn keskittymään työhön rauhassa, koska minulla on ADHD eli minä teen tehokkaammin töitä yksin kuin työkaverin kanssa joka jauhattaa paskaa vieressä.
Siinä samalla voi tehdä KEVÄT SIIVOUKSEN ja sehän on vain säästöä kunnalle, koska KELA MAKSAA KUNTOUTTAVASTA TYÖTOIMINNASTA ja minähän pääsen siinä samalla TYÖKUNTOON.
Sitten kun olen TYÖ KUNNOSSA ELI YHTEISKUNTA KELPOINEN niin me voidaan muuttaa MIEHENI KANSSA TOISELLE PAIKKAKUNNALLE TÖIHIN.
Koska me ollaan KUNNIATTOMIA PASKOJA TÄÄLLÄ ELI YHTEISKUNTA KELVOTTOMIA.
Kuntouttavan työtoiminnan kautta minusta ja miehestäni tulee YHTEISKUNTA KELPOSIA.
Haetaan muualle sen jälkeen töihin ja mieheni voi hoitaa muuton sillä aikaa, kun minä menen KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANGIKSI VANKILAAN ELI MEISTÄ TULEE YHTEISKUNTA KELPOSIA TOISEN KERRAN!
Ei me Ivaloon ja Inarin kuntaan sen jälkeen jäädä, koska täällä pitää KUNNIOITTAA RIKOLLISIA, PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ SEKÄ KISSOJA JA KOIRIA!- Anonyymi00035UUSI
Lisään tähän, että luin noita papereita niin en voi alkaa poliisiksi. Ei minulla ole edes alan koulutusta ja ei me jakseta mieheni kanssa koko aikaa olla yhdessä.
Meidän pitäis olla töissä ja kotona kokoajan toistemme seurassa ja tehdä kaikki yhdessä.
Vessassa saa käydä paskalla yksin, mutta jos ei paska tule päivä niin ET SAA EDES PASKALLA KÄYDÄ RAUHASSA!
- Anonyymi00033UUSI
Sulla kaiken maailman kärpäsiä tyttöystävänä jo siellä jossain muualla niin en vastaa J alkava mies tähän ainakaan Suomi 24
Huijareita täysi koko sivusto
Luotto miinuksella- Anonyymi00036UUSI
Huijareitahan saattaa olla JO enemmän kuin muita. Luutaa olen alkanut käyttää, isot roskat vaan lentelee.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Huijareitahan saattaa olla JO enemmän kuin muita. Luutaa olen alkanut käyttää, isot roskat vaan lentelee.
Piirissä pyörimme ja poliisipiirin joudumme.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Piirissä pyörimme ja poliisipiirin joudumme.
Joskus entiset poliisit eivät ole turhaan entisiä poliiseja.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Joskus entiset poliisit eivät ole turhaan entisiä poliiseja.
Varmaan, jos on vähän niin kuin kehotettu, että voisitko hakea jotain muita hommia.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Palstaäijän jiijoijoikailu onkin varsinainen massahuijaua jos jonkun sortin viisauden pullistuman (älkää ottako ilmaisua kirjaimellisesti) manifestoimana. Joku erikoinen riena/loputon ripuli joka puolelta valuen. En vaan tajua
- Anonyymi00034UUSI
On tuota ruotoa jo korjailtu, välillä ihan hyvä.
- Anonyymi00043UUSI
Ikäni sietänyt kantamalla ja se minua. Metsissä voi tulla lisää.
- Anonyymi00044UUSI
Tässä maailmassa on omasta mielestään täydellisiä, terveitä ja kuolemattomia ihmisiä ja ihmisiä, jotka ovat aina oikeassa.
- Anonyymi00046UUSI
Mikä sai sinut tuon tähän juuri laittamaan?
- Anonyymi00047UUSI
Voivathan he olla sitä kirjoittaessaan, mutta juuri enterin painamisen jälkeen juuttuu luu kurkkuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773493Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K662626Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a272567Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652169- 1992075
Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan411670Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3481562- 261391
Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1991371Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,971371