Nainen, voisin kirjoittaa sinulle kauhutarinan

Anonyymi-ap

Sellaisen joka olisi niin kammottava ja todellisuutta hipova kertomus, että sinulla olisi todella epämiellyttävä olo ja asia jäisi vaivaamaan sinua.
Ja lopuhuipennukseksi vielä kertoisin, että tarina on totta ja heittäisin todisteet pöydälle.

Tahtoisitko kuulla sen silti, vaikka tieto lisää tuskaa.

:/

71

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Anna tulla?

• Anonyymi00002

Oletko valmis siihen, että elämästäsi katoaa merkitys?
        Masennut, sekoat ja joudut suljetulle osastolle?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jumalako olet? Et taida

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kaikkeen näemmä tottuu paitsi peppuseksiin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Wau, se on ihanaa

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jumalako olet? Et taida

All i'm offering is the truth.......
        and
        you can't handle the truth......

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

All i'm offering is the truth.......
        and
        you can't handle the truth......

Leiki vain, totuus vai tehtävä? Kerron sulle tehtävän, ehkä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minä en ole valmis sellaiseen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinähän sen tiedät.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Wau, se on ihanaa

Strap- on hommattava.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Wau, se on ihanaa

Sinun mielestä on, mutta monen mielestä ei. Kukin eläköön mikä hänelle parhaiten sopii.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä en ole valmis sellaiseen.

Entä jos teen asiasta vieläkin kauheamman kertomalla, että mitä myöhemmin olet valmis, sen pahempi.
        Ja tulee hetki kun se tulee tietoon ja silloin on jo liian myöhäistä ja siksi vieläkin pahempi.
        Kuin kauhu joka on pakko kohdata......

• Anonyymi00051
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuulemma siihenkin tottuu ongelmaksi jäänee ne pidätys vaikeudet kun on sulkijalihas venynnä vähintään

• Anonyymi00065
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kuulemma siihenkin tottuu ongelmaksi jäänee ne pidätys vaikeudet kun on sulkijalihas venynnä vähintään

Juu ja sit on housuissa kaikkee ylimääräistä kun sulkijalihas repeää tai vahingoittuu. En ymmärrä miks kukaan nainen tollasta haluis. Mues joka vasn sinne hinkuu ei oo hetero joten menköön niitten miesten kanssa touhuumaan.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Juu ja sit on housuissa kaikkee ylimääräistä kun sulkijalihas repeää tai vahingoittuu. En ymmärrä miks kukaan nainen tollasta haluis. Mues joka vasn sinne hinkuu ei oo hetero joten menköön niitten miesten kanssa touhuumaan.

Peräsuoli työntyy löystyessään lopuksi ulos ja toisinaan vaikea saada sisään. T. sairaanhoitaja

Älkää työntäkö mitään peräsuoleen, ulostusta varten. Vanhana ikävä vaiva olla peräsuoli ulkona.

• Anonyymi00009

Miksi haluat pelotella minua?

• Anonyymi00014

Kuuluu nääs jonkun DNA se keino

• Anonyymi00017

Tuota samaa mietin minäkin!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuuluu nääs jonkun DNA se keino

Vihdoinkin.

• Anonyymi00053

Kuka ketä miten totuus voisi pelottaa edes

• Anonyymi00066
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuota samaa mietin minäkin!

No sairastahan toi ja nauttiiko hän siitä naisen pelosta jotenkin? Kaikenlaisii sekoja täällä.

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00015

Ja tarkoittaa että itse pelkää niin paaaljon

• Anonyymi00025

En minä pelkää, mutta harvojen psyyke kestäisi.

• Anonyymi00018

Keskity perheeseen idari

• Anonyymi00019

En tarvitse kauhutarinaa .
      Osaan luoda niitä riittävästi itsekkin .
      Ihan ilman sinun apuasi.

Tarvitsen onnistuneen rakkaustarinan .
      Sitä minä siltäkin hain
      Ja sitä sinä et kyennyt antamaan❤️🤯
      Koska olet liian tasolas

Naiselta sivusta

• Anonyymi00054

Täh

• Anonyymi00020

Shrek-rakkaustarina tai joku prinsessa ruusuununen no tuhkimo niissäkin on joku paha hahmo aina.

• Anonyymi00021

Ei taida olla enää semmoista tarinaa, mikä saisi tuommoisia fiboja.

• Anonyymi00022

dreams turn to nightmares, nothing more to do, living just for dying.

lumikki...ja lasikenkä omenan ja jalkineen yhdistelmä-kauhutarina.

lumikko ja menninkäinen.

• Anonyymi00029

Sä oot ny taas jotenkin mies sekasin ...
        Pelkkä kaunis kirjoitus ei riitä ..
        Nyt on kauniita sanoja on luettu liian kauan
        aivan turhaan

Se rakkaustarina mihin et tasokkaana
        Kykene pitäisi kirjoittaa koskeketuksin iholle
        Suudelmiin .huomioiden rakastaen ...
        Ihan lähellä ollen suoraan sydämestä sydämeen

Mut sä et halua niin
        Koska minä olen liian kauhutarina sinulle !
        Naiselta miehelle

• Anonyymi00023

No mikä se tarina nyt sitten on?

• Anonyymi00032

Aloitetaan ihan vaikka siitä, että elipä ja olipa kerran ihmiskunta johon sinäkin kuulut, eikä se ollut yksin.
        Oli myös muita ja heitä eli myös heidän keskuudessaan.
        Tämähän ei ole vielä mitenkään kammottavaa taikka pelottavaa sinäänsä.
        Eräänä päivänä..........................salattu.............................
        Kammottavin juttu asiassa on se, että se mikä on salattu, on jotain kammottavaa ja se on jo tapahtunut.
        Totisesti se päivä yllätti heidät kuin varas yöllä kun he nukkuivat.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Aloitetaan ihan vaikka siitä, että elipä ja olipa kerran ihmiskunta johon sinäkin kuulut, eikä se ollut yksin.
        Oli myös muita ja heitä eli myös heidän keskuudessaan.
        Tämähän ei ole vielä mitenkään kammottavaa taikka pelottavaa sinäänsä.
        Eräänä päivänä..........................salattu.............................
        Kammottavin juttu asiassa on se, että se mikä on salattu, on jotain kammottavaa ja se on jo tapahtunut.
        Totisesti se päivä yllätti heidät kuin varas yöllä kun he nukkuivat.

Älä jatka . Sä et oikein osaa muutakin seikoilla taaskin .
        Ei kelpaa minulle jokin tarina. Joka ei mitenkään kohdistu mihinkään 🤣

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Älä jatka . Sä et oikein osaa muutakin seikoilla taaskin .
        Ei kelpaa minulle jokin tarina. Joka ei mitenkään kohdistu mihinkään 🤣

Olet saanut vasta vähän jotain tietoa, jonka voi tarkistaa oikeaksi, myös sen salatun osalta asia on tarkistettavissa oleva asia, koska se on jo tapahtunut ja todisteet puhuvat tapahtuneen puolesta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Olet saanut vasta vähän jotain tietoa, jonka voi tarkistaa oikeaksi, myös sen salatun osalta asia on tarkistettavissa oleva asia, koska se on jo tapahtunut ja todisteet puhuvat tapahtuneen puolesta.

Ei enää kiinnosta selvitellä sori!

• Anonyymi00060
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ei enää kiinnosta selvitellä sori!

Se on pelottavaa kun maailmankuva äkisti muuttuu ja herää unesta painajaiseen......

• Anonyymi00067
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Se on pelottavaa kun maailmankuva äkisti muuttuu ja herää unesta painajaiseen......

Onko ihan just tullu ilmi vai mitähän juttua tarkoitat?

• Anonyymi00026
      • Anonyymi00027

Sulle ehdotan tiiliä paljon tiiliä

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sulle ehdotan tiiliä paljon tiiliä

Niin iso paha susi sä olitkin 🙄

• Anonyymi00031

Pidän vain tositapahtumiin pohjautuvista kaunistelemattomista tarinoista. Olen myös inhorealisti eikä juuri mikään enää saa mieltäni järkkymään. Tähän alle mahtuisi pieni murunen siitä mitä kannat ja jonka haluaisit paljastaa. Riittävästi mutta ei liikaa. Voit paljastaa jos tahdot.

• Anonyymi00039

Voiko paljastaa kun tämä ei ole mikään yksityinen keskustelu
        Vaan anonyymipasta.
        Sinunkin viestisi on kuin jotakin tiedon kalastelua

• Anonyymi00046
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Voiko paljastaa kun tämä ei ole mikään yksityinen keskustelu
        Vaan anonyymipasta.
        Sinunkin viestisi on kuin jotakin tiedon kalastelua

Uteliaisuuteni aidosti heräsi ja siksi ehkä sait sen vaikutelman. Aloitit itse tänne palstalle sitä kertomaan. Rohkaisin sinua.

• Anonyymi00056

Tuo realisti status on yksi järkyttävä asia kun se järkähtää ja osoittautuu harhaksi.
        Oletetaan että sinuun istutettaisiin tietämättäsi vaikka jonkinlainen alien "parasiitti".
        Se olisi jonkinlainen sienimäinen rihmastoja tms. neuroverkkoja rakentava parasiitti eliö ja virus hybridi, joka joidenkin sienten ja virusten tapaan ottaa isäntänsä hallintaan.
        Mutta se on slave työläinen ja sillä olisi myös isäntä overmind taikka entiteetti joka sitä ohjaa.
        Kehittyneenä ja kehitettynä se olisi langattomasti ohjattavissa ja sen myötä ihminen voisi olla kuten WEF Yuval Noah Harari on sanonut: "Humans are now hackable animals".

No, sitten eräänä päivänä sellainen operaatio tapahtuu järjestetyn valepandemian myötä, että ihmisiin se istutetaan........

• Anonyymi00069
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Tuo realisti status on yksi järkyttävä asia kun se järkähtää ja osoittautuu harhaksi.
        Oletetaan että sinuun istutettaisiin tietämättäsi vaikka jonkinlainen alien "parasiitti".
        Se olisi jonkinlainen sienimäinen rihmastoja tms. neuroverkkoja rakentava parasiitti eliö ja virus hybridi, joka joidenkin sienten ja virusten tapaan ottaa isäntänsä hallintaan.
        Mutta se on slave työläinen ja sillä olisi myös isäntä overmind taikka entiteetti joka sitä ohjaa.
        Kehittyneenä ja kehitettynä se olisi langattomasti ohjattavissa ja sen myötä ihminen voisi olla kuten WEF Yuval Noah Harari on sanonut: "Humans are now hackable animals".

No, sitten eräänä päivänä sellainen operaatio tapahtuu järjestetyn valepandemian myötä, että ihmisiin se istutetaan........

Taidanpa tietää tämän mutta ei voida pakottaa ottamaan vaikka tietty ikävät seuraukset siitäkin. Alien…no ei nyt ehkä ihan noin.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Taidanpa tietää tämän mutta ei voida pakottaa ottamaan vaikka tietty ikävät seuraukset siitäkin. Alien…no ei nyt ehkä ihan noin.

No vieras tai tuntematon sitten jos alien sana ei kelpaa.

• Anonyymi00034

En tahtoisi. Minun elämä on kauhutarina.

• Anonyymi00036

Ootko sä valmis tohon itse?
      Tule sitten heittämään ne todisteet tohon mun pöydälle. Ai mutta niin....

• Anonyymi00037

Milloin tuut? Oot tyttönen isohko ja kysytnyt perheelliseltä milloin tuut? 50 puhelua kun iskä on perheen kanssa, hei, Mulla on sun numero Iso tyttö ! Mitäs siitä sanot?😮‍💨😄👏🏻 ja en jätä sua rauhaan

• Anonyymi00042

Eihän se nyt hlvetti jonkun tyttösen syytä ole jos isukki sekaantuu johkin, tai valehtelee olevansa sinkku.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Eihän se nyt hlvetti jonkun tyttösen syytä ole jos isukki sekaantuu johkin, tai valehtelee olevansa sinkku.

Sinkku, suurperheen vanhempi , eikö ole? Katsotaan kun oven takana olen😮‍💨

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Epätoivoinenko? Vuosia soitellut laitellut viestiä, katsotaan myöhemmin miten kulmakarva S lötkähtää, molemmat saatte ja paöjln

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Epätoivoinenko? Vuosia soitellut laitellut viestiä, katsotaan myöhemmin miten kulmakarva S lötkähtää, molemmat saatte ja paöjln

Ei liity minuun S ihmiseen nämä teidän höpinät.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Mitkä hemmetin molemmat?

• Anonyymi00049

Ja kuinkahan tää aihe liittyy tähän aloitukseen?
        Tai aloittajaan?

• Anonyymi00038

Tahdon kuulla sen koska tiedän mitä olen itse kirjoittanut tänne ja mitä lukenut muiden suusta.

• Anonyymi00045

Miksi kirjoittaa kun yhtä hyvin voisit sen kertoa ihan omalla äänelläsi ??
      Pelottaako???

• Anonyymi00052

On se kerrottukin ääneen joillekin joihin on yhteys.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

On se kerrottukin ääneen joillekin joihin on yhteys.

No kenellehän naiselle sitten haluat kertoa kammottavan hirmuisen totuuden?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

No kenellehän naiselle sitten haluat kertoa kammottavan hirmuisen totuuden?

Niille joilla on rohkeutta katsoa asioita pintaa syvemmälle.
        Se on kuin vedenpinta joka heijastaa kuvan kirkkaasta taivaasta, mutta kun katsoo pinnan alle siellä on kaiken maailman öttimöttiäisiä, iilimatoja, märäntyvä ruho ym.
        Ja tietäen kuitenkin, että on siitä äskettäin vettä juonut ja siellä jopa uinut, niin uskaltaako katsoa pinnan alle.
        Ja olen tässä kuin varoituskyltti "saastunutta vettä, älä ui älä juo" joka nyt talvella on näkyvissä kun puiden lehdet eivät sitä enää näkyviltä peitä.

• Anonyymi00050

Kaunis kuvitelma en usko hetkeäkään ettäkö pystyt järkyttämään ketään jolla on elämän kokemusta mutta onnea yritykselle

• Anonyymi00058

Semmoinen pod-people horror? En tarvitse tarinoita kun elän joka päivä painajaista.

• Anonyymi00061

Kirjoita sinä kauhutarina niin minä ohjaa sen ja tyylikkäänä miehenä myös näyttelen tarinassa roolin? Kauhutarina ei ole todella kammottava ilman kateutta

• Anonyymi00062

tätä kauhutarina-juttua voisitte kehittää vaikka niinkin että joas näkee pelottavaa unta ja taistelee unissaan hirviöitä vastaan ja siten vielä loukkaantuu potkimalla karate-potkulla tai nyrkillä seinään..

... unessa taistellessaan jotain hiviöiä vastaan..

• Anonyymi00063

Vielä palaan tuohon kateus teemaan. Esimerkiksi joku kokoomuspolitiikko, sanotaanko vaikka Pekka Toveri on oikeasti parempi ottaan parrua perseeseen kuin ennustelemaan mitään sota tai geopolitiikka juttuja, ellei oteta sitä huomioon että Toveri on aina ollut väärässä, mikä sekin on tilastollinen anomalia. Toverilla on ainakin suora nenä, vaikken ihan yhtä kokoomushomo olekaan. On mennyt rengit ja herrat pahasti sekaisin. No onneksi yksi vilkkusilmä renki on valmis tämänkin pellon niittämään. Kylväjä taisi olla eri.

• Anonyymi00064

mienkäs tätä jotain niin kauhujuttua voisi kehitellä... kun no itse kun aika monta kertaa näen itseni unessa jossain päin kaupunkia, ja tietäisin että missä olen kyllä, mutta en olekaan sitten eksyy kummallisesti unessa tuttuun kaupunkiin.

• Anonyymi00070

Voisit mun puolesta kirjoittaa itsesi ja muut jankkaajat pois palstalta.

• Anonyymi00071

Illan älykkäin kommentti tuli siinä . Kiitos

• Anonyymi00073

Poliisille voi aina soittaa jos käyt ahdistelemaan tarinoillasi.

Ylläpito

• Anonyymi00074

🙀

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      136
      7580
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7051
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3593
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      137
      3216
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2754
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2298
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1556
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe