Kävin taas tänään

Anonyymi-ap

Nuuhkimassa Dacioita. Ai että tuo jenkemi koukuttaa ja se vieno tuoksu kabiinissa. Aaah. Samalla reissulla hörpin Saludo-kahveet ja tyhjensin lautasen nisuista. Tulin ihan täyteen ja vältyin raapustamasta nimeäni tilaussopimukseen. Myyjä kyllä yritti hokkuspokkus ja sirkustemppuja mutta minuun ne eivät tehoa!

8

266

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Montako kertaa viikossa käyt Dacioita nuuskimassa? Taitaa auto kuumottaa ja olla haaveena, mutta onko rahaa ja ajolupaakaan?

• Anonyymi00005

Rahaa on! Sanoi entinen pääministerikin.

• Anonyymi00002

Aloittajalla ei ole autoista minkäänlaista kokemusta muuta kuin käy nuuhkimassa niitä . Valitse joskus joku muu auto esim. vaikka joku vanha Volga tai Volvo 142 ja nuuhki sen pakoputken päätä heti sen jälkeen kun auto käynnistetään kylmänä .,, varmaan olosi helpottaa ,,ainakin siihen mennessä kun moottorin lämpö alkaa olla normaalissa. Kerro sitten kokemuksesta lisää vaikka huviksesi. Muuta tietoa me sinusta kyllä ei kaivatakkaan.

• Anonyymi00003

Sinun autokokemuksesi on vanhentunutta. Minulla on sekä kokemusta että näkemystä nykyaikaisista autoista!!!!!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sinun autokokemuksesi on vanhentunutta. Minulla on sekä kokemusta että näkemystä nykyaikaisista autoista!!!!!

Lisään vielä sen että minun kokemukseni alkaa siitä mihin sinun loppuu!!!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Lisään vielä sen että minun kokemukseni alkaa siitä mihin sinun loppuu!!!.................Tuon enempään sinä et kykenekkään !!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tuon vois verrata siihen että kun minun elämä loppuu sinä alat vasta sitten hakea kokemuksia mutta ää kuitenkaan nuuhkailemalla,,se ei ole oikea tapa,sen minä jo tiedän ennen sinua !!

• Anonyymi00008

Kertoilee entinen alkoholisti Niuvanniemestä. Ajokortti menetetty jo vuosikymmeniä sitten...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      128
      797
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      688
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      552
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      526
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    9. Rakastan sua mies joka päivä vähän enemmän

Ei uskois 😉
      Ikävä
      26
      491
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      473
    Aihe