Mittee terrafame areenalla talvella?

Anonyymi-ap

Onko vaan jouten vai onko jotain aktiviteettii??

11

371

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenttäremontti meneillään. Normaalisti luistelu ja tapahtuma-aluuena toimii.

• Anonyymi00008

Mikä idea tuotakin oli jäädytellä luistinradaksi viimetalvena, kun vieressä on järvi mikä on jäässä. Muualla suomessa osataan aurata järvien jäille retkiluistiratoja, mutta räpyläkylässä ei.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mikä idea tuotakin oli jäädytellä luistinradaksi viimetalvena, kun vieressä on järvi mikä on jäässä. Muualla suomessa osataan aurata järvien jäille retkiluistiratoja, mutta räpyläkylässä ei.

Joo kyllä ne kunnan kunnon miehet äkkiä kolaisi jäälle kentän.

• Anonyymi00002

Pesäpalloa pelaavat lumipallolla.

• Anonyymi00003

Kyllä tuohon paskapallo kenttään rahaa löytyy.

• Anonyymi00004

Hyvä että löytyy. Parasta viihdettä mitä rahalla saa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hyvä että löytyy. Parasta viihdettä mitä rahalla saa.

Olisi varmaan tärkeimpiäkin kohteita mihin kunnan rahat laittaa. Jos voisin korvamerikä verorahani niin jymy ei saisi euroakaan.

• Anonyymi00006

Minä ilomielin annan omat veroni Jymylle vaikka kaikki.

• Anonyymi00007

Testamentin olen päättänyt sinne suuntaan tehdä. Mukava aikanaan hykerrellä pilven reunalla, kun pojilla on melkein 500 hehtaaria metsää ja muutaman kauden budjetti valmiina.

• Anonyymi00009

Taidat olla Kuhmolainen ei kellään Sotkamolaisella ole tuollaisia metsä aloja :D

• Anonyymi00011

moottorikelkkojen ovaalirata talveksi siihen niin saadaan sotkamon kylälle meteliä talveksikin niin kylä ei nukahda paikoilleen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe