Suru,
saapui minuun,
suhteemme kauneus,
katoaa,
rikottu rakkaus,
kuin ruukku,
särkyi pirstaleiksi,
jonka kokoaminen ,
on mahdottomuus.
Vai onko maailmassa,
loppujen lopuksi,
mikään mahdotonta.
Usko, toivo ja Rakkaus
Suru
10
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos sen haluaa koota, se ei ole mahdotonta. Niin kauan kuin molemmat tämän maan päällä astelevat, kaikki on mahdollista. Avaimet siihen on teillä, voi luovuttaa tai antaa kaikkensa rakkauden takia ❤️
- Anonyymi00003UUSI
Ei, silloin jos tunteet ja rakkaus on yksipuoleinen. Kannatta varmaan antaa kaikkensa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei, silloin jos tunteet ja rakkaus on yksipuoleinen. Kannatta varmaan antaa kaikkensa.
Tunteet tässä tapauksessa voivat olla yksipuoliset, ruukkusärkyi, särjimme sen yhdessä, jäljelle jäi vain minä ja ikävä ❤️
-aloittaja - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tunteet tässä tapauksessa voivat olla yksipuoliset, ruukkusärkyi, särjimme sen yhdessä, jäljelle jäi vain minä ja ikävä ❤️
-aloittajaMistä tiedät että tunteet olisivat yksipuolisia? Saattaa se toinenkin ajatella sinua.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä tiedät että tunteet olisivat yksipuolisia? Saattaa se toinenkin ajatella sinua.
Mikäli olisivat molemminpuolisia, hän ei olisi kohdellut minua, niin kuin kohteli ❤️
- Anonyymi00002
Kauniisti kirjoitettu, kiitos ❤️
-Aloittaja - Anonyymi00004UUSI
Kultaliitoksin pala kerrallaan niin että kaikki sirpaleet kimaltavat omaa kauneuttaan.
Toivo ja rakkaus. - Anonyymi00007UUSI
Ei tarvitse välttämättä kootakaan vanhaa, vaan voi dreijata kokonaan uuden, saman ihmisen kanssa toki. Jos tunteita kerran oli ja molemmat vapaat. Voimia!
- Anonyymi00008UUSI
Elämä on valintoja …jälkeenpäin tietää oliko hyvä valinta
- Anonyymi00010UUSI
Joskus on olemassa myös kaksi hyvää valintaa, josta on kuitenkin valittava vain toinen. Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505709Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444362Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1483929Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913630Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702864Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052507Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561826Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401819Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2261666Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä331441