kaupungin vuokra-asunnot

opiskelija

kertokaapas millaisia ovat kajaanin kaupungit vuokra-asunnot? missä kunnossa? missä päin? kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!

6

1597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokra-asuntoja

parempi ja huonompi kuntoisia...ja hinta sen mukaan aikalailla:)

• Oiskelija
    • muuttuja

Asuntoja Nakertajantie 2:ssa? asunnon kunto ja millaista porukkaa siellä asuu? Suunnittelen sinne muuttoa,kannattaako?

• jou jou

en kyl suosittele,mut jos kuulut samaan kastiin niitten "erilaista"elämää viettävien kans niin antaa palaa sit vaan!!mut ei ole mikään viehättävä paikka asua näin "normaalille" työssä käyvälle ihmiselle...eikä ne asunnot ole oikein hääppösessä kunnossa..ainakaan ne missä olen joskus käynyt..eli ne ensimmäiset talot...ennemmin vaikka lohtajalle,siel on ihan kivoja remontoituja asuntoja nyt!!

• poissa laskuista
        jou jou kirjoitti:

en kyl suosittele,mut jos kuulut samaan kastiin niitten "erilaista"elämää viettävien kans niin antaa palaa sit vaan!!mut ei ole mikään viehättävä paikka asua näin "normaalille" työssä käyvälle ihmiselle...eikä ne asunnot ole oikein hääppösessä kunnossa..ainakaan ne missä olen joskus käynyt..eli ne ensimmäiset talot...ennemmin vaikka lohtajalle,siel on ihan kivoja remontoituja asuntoja nyt!!

Kammottavia taloja ja asukkaita. Juopottelu ja tappelut kuuluvat yökaudet.

• naapurin kone

monikulttuurisesta kehdosta, kannattaa suunnata katseensa Lohtajalle tai Huuhkajanvaaraan! Nuoren ihmisen paras kasvuympäristö juuri makimoillaan! Siellä opit jo opiskelujen ohessa elämään kansainvälisessä yhteisössä kera fakjuun ja jounjoun! Tervetuloa! Ps. Ota somalian sanakirja mukaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe