kertokaapas millaisia ovat kajaanin kaupungit vuokra-asunnot? missä kunnossa? missä päin? kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!
kaupungin vuokra-asunnot
6
1597
Vastaukset
- vuokra-asuntoja
parempi ja huonompi kuntoisia...ja hinta sen mukaan aikalailla:)
- Oiskelija
http://www.kajaaninpietari.fi/index.php
http://www.kao.kajaani.net/index.php
Noista löytyy kuvia ja tietoja. - muuttuja
Asuntoja Nakertajantie 2:ssa? asunnon kunto ja millaista porukkaa siellä asuu? Suunnittelen sinne muuttoa,kannattaako?
- jou jou
en kyl suosittele,mut jos kuulut samaan kastiin niitten "erilaista"elämää viettävien kans niin antaa palaa sit vaan!!mut ei ole mikään viehättävä paikka asua näin "normaalille" työssä käyvälle ihmiselle...eikä ne asunnot ole oikein hääppösessä kunnossa..ainakaan ne missä olen joskus käynyt..eli ne ensimmäiset talot...ennemmin vaikka lohtajalle,siel on ihan kivoja remontoituja asuntoja nyt!!
- poissa laskuista
jou jou kirjoitti:
en kyl suosittele,mut jos kuulut samaan kastiin niitten "erilaista"elämää viettävien kans niin antaa palaa sit vaan!!mut ei ole mikään viehättävä paikka asua näin "normaalille" työssä käyvälle ihmiselle...eikä ne asunnot ole oikein hääppösessä kunnossa..ainakaan ne missä olen joskus käynyt..eli ne ensimmäiset talot...ennemmin vaikka lohtajalle,siel on ihan kivoja remontoituja asuntoja nyt!!
Kammottavia taloja ja asukkaita. Juopottelu ja tappelut kuuluvat yökaudet.
- naapurin kone
monikulttuurisesta kehdosta, kannattaa suunnata katseensa Lohtajalle tai Huuhkajanvaaraan! Nuoren ihmisen paras kasvuympäristö juuri makimoillaan! Siellä opit jo opiskelujen ohessa elämään kansainvälisessä yhteisössä kera fakjuun ja jounjoun! Tervetuloa! Ps. Ota somalian sanakirja mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468