Kirjoitella toisten yksityisasioista tänne.
Se on laitonta
17
176
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Enpä ole niin tehnyt. Enkä tee. Enkä edes omia asioita. Tunteita vaan.
- Anonyymi00002UUSI
Tunteista kirjoittaminen nimettömänä on ihan sallittua. Mitä tarkoitit?
- Anonyymi00003UUSI
Jotkut vakoilee joillakin keinoin ja laittaa niitä asioita tänne.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Katselen sinua ovisilmästä..jos ei miellytä, teippaa se
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei vakoile sullon jokku vainot tai harhat päällä
Ja luulet niin
Kun et ymmärrä et monet muutkin käy ihan samankaltaisia asioita elämässä läpi kun sinä.
Suosittelen vähentämään palstan lukemista
Yhteen kertaan viikossa
Ja lukea vaikka e kirjoja välillä mieluumin
Niin huomaat muutenki millasta sekudaa tämä palstan taso on .
- Anonyymi00004UUSI
Tiedän tunteen. Voi kestää pitkään ennenkuin eskaloituu psykoosiksi.
- Anonyymi00006UUSI
Joitakin tunnistaa ilman tunnistetietojakin.
- Anonyymi00007UUSI
Kerro lisää 😬
- Anonyymi00010UUSI
No sittenhän sinutkin voi tunnistaa samalla tavalla.
- Anonyymi00008UUSI
Kenenkä toisten yksityisasioista ja miten se on laitonta jos itse kirjoittaa itseen liittyvistä asioista ja havainnoista joita on itse tehnyt se mitä taas kerron kuulemani mukaan niistä totuuden mukaisuus usein riippuu kertojasta harva on mulle uskaltanu kasvotusten valehdella jos olen kasvotusten jotain kysyny ja se että yrittää mua saada mustasukkaiseksi se on turhaa miksi mä en tarvi minkäänlaista suhdetta ihmisen/naisen kanssa josta mun tarvii kilpailla ottakoon joku sellainen joka kilpailusta tykkää
- Anonyymi00009UUSI
Me ANONYYMIT ollaan sentään LAURILAN/NYGÅRDIN PETRIN SUOJASSA KAIKKI, koska PETRI ON MINUN PARAS YSTÄVÄ RUOTSISTA.
Me oltiin sentään LAPSUUS NAAPUREITA joten EI ME MIEHENI KANSSA YSTÄVÄÄNI PETRIÄ ALETA SYRJIMÄÄN!- Anonyymi00017UUSI
Lisään tähän, että älä PETRI OLE HUOLISSAS YHTÄÄN.
Sinun RUOTSIN AIKAISEN PARHAIMMAN YSTÄVÄN MIES ON SENTÄÄN POLIISI JA HÄN SEKÄ HÄNEN TYÖKAVERIT JOTKA OVAT MYÖS MIEHIÄ OVAT MYÖS SINUNKIN YSTÄVIÄ ❤️
EI VAIMOSI SUSANNA SIITÄ KYLLÄ TYKKÄÄ, ETTÄ MENET VIERAILLE NAISILLE POLIISI LAITOKSELLE YSTÄVISTÄSI VALITTAMAAN!
- Anonyymi00012UUSI
Niinhän se on. Vaikeaa tästä olisi kuitenkaan syytteitä nostella.
- Anonyymi00013UUSI
Jos olen laskenut nyt oikein. Joku mua kuitenkin stalkkaa, aina
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sanoin jo, että teippaa kaikki. Ovisilmä, näytöt, herätyskellokin
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pahvita ikkunat. Kyllä jostain saa esimerkiksi aaltopahvia rullina ja sitten ilmastointiteippiä.
- Anonyymi00018UUSI
Ei enää käy kimppuuni Forströmin Kari eikä muut. Nyt olen paljon vahvempi kuin Forströmin Kari ja ne muut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1693111Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441909Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K311894- 1981840
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261700Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771276Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja901220Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1821083Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2111073- 211039