Ajattelin vakoilla ensin

Anonyymi-ap

Että ootko nyt suhteessa ja ottaa vasta sitten yhteyttä, jos et oo. Mutta miten minä vakoilisin kun tunnistat auton heti. Vuokra-autollako?

9

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo. Oon monesti miettinh, että tuut vuokra-autolla vastaan 😄. Miks pitäis vakoilla? Että oonko pelottava, vai mitä?

• Anonyymi00003

Et ole hän, joten ei väliä. Olen nainen.

• Anonyymi00002

En tunnista aina ja kaikkea. Jos jotain erityisen tärkeää ehkä sitten, kuulen ikään kuin vaiston tjsp. Nythän on ollut erityisen poikkeuksellinen aika poikkeuksellisen kummallisesta elämässäni.

• Anonyymi00004

Eli vastaus on että ihan miten vain. Tuskin kiinnitän sinuun huomiota

• Anonyymi00005

Toivottavasti ei mitään ikävää tuo poikkeus.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eli vastaus on että ihan miten vain. Tuskin kiinnitän sinuun huomiota

Tuskin sinä minua tai autooni tunnistaisitkaan. Mutta se mun hän.

• Anonyymi00007

jos haluaisitte tietää jotain AI-ohjelmoinnista mutta ette ymmärtäisi no tuon ymmärrätte tuollaiset laskennat vievät paljon tietokoneen laskentaytehoa, oikeastiin niin Intel Corpporation laittoi jonkin uusi prosessorityyppi heillä juurikin eli AI-laskentatehoa pitäisi olla.

• Anonyymi00008

Etkö kehtaa työ-autolla ajaa?
      Meidän naapurit oli ihmeissään, kun poliisit oli yhteen väliin jatkuasti meidän pihalla.
      Kyllähän he näkivät sen, että minä tulin poliisi-auton kopissa käymään kotona ja menin takaisin lähdin vankilaan.
      Kunniallisen veli pörräs päissään ja hän on huonossa maineessa, mutta siskonsa ja minun ex-mieheni mielestä hän on KUNNIALLINEN SEKÄ ESIMERKILLINEN POLIISIEN VANHA TUTTU.

Kyllä hän on tuossa työn alla, koska me ollaan mieheni kanssa lapsettomia, mutta mieheni työkseen hoitaa KUNNIALLISIA LAPSIA JOTKA EIVÄT OLE MEIDÄN LAPSIA.

• Anonyymi00009

Tätä minä ihmettelen. Eikö tämä ole hänen aluettaan ja reviiriään? Eikö sen toisen tulisi ottaa yhteyttä ja pyytää anteeksi, jos on toisen reviirillä luvatta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      64
      5951
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4795
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      47
      4384
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4151
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3771
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2473
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2379
    8. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      44
      2108
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      4
      1479
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1239
    Aihe