Kun itse on ollut niin ihastunut ja susta ei ota mitään selvää. Siksi kai teki mieli löydä hanskat tiskiin ja lopettaa itsensä kiusaaminen. Tykkään susta vaan niin valtavan paljon.
Vaikeinta sun kanssa on ollut se
29
669
Vastaukset
- Anonyymi00001
En varmaan edes ottanut sinuun yhteyttä.
- Anonyymi00004
Kerran se soitti mutta oli kai sillä jotain asiaakin silloin. Säikähdin niin etten voinut heti vastata. Soitin kyllä takaisin pian.
- Anonyymi00002
Menikö miehelle vai naiselle?
- Anonyymi00005
Miehelle meni.
- Anonyymi00006
Niin onneton olisit kanssani sillä rehellinen en koskaan voisi olla :) mutta sinä voisit antaa minulle lahjoja ja minä voisin antaa vastalahjoja. Niin ajattelin.
- Anonyymi00007
En oikein edes pidä lahjoista. Ei anneta lahjoja. Voin neuloa sulle villasukat, jos sua palelee.
Luottamus on tärkeää kaikissa ihmissuhteissa. - Anonyymi00014
Mut on opetettu että lahjat on lahjattomia varten
- Anonyymi00008
Ei mitään selvää? 😳 kaiken jälkeen? Oletko dyslektikko tms. neurokirjoa?
- Anonyymi00009
Taas aloittajaäijältä pari hienoa terveyskirjaston tmv sivuilta bongattua termiä kuriositeetiksi. Tiettyjä persoonallisuuden piirteitä omaavilla saattaa olla loputon tiedonjano näiden aiheiden suhteen
- Anonyymi00020
Ei mitään selvää. En ole.
- Anonyymi00010
Tunne elämän latistuminen...
- Anonyymi00011
En mä tunne elämän latistumista.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
En mä tunne elämän latistumista.
Hyvin vastattu. 👍🏼
Sivusta. - Anonyymi00021
Sulla vai mulla?
- Anonyymi00012
Aloittaja onko tykkääminen ja rakastaminen sama asia? Sinä tykkäät jostakin valtavan paljon, tunnet sydänalassa tykytystä? Aloittaja en tunne sinua, mutta tiedän kyllä tunteet ja miltä ne tuntuu. Olen tottunut tykkäämään ja rakastamaan, kun olen niin pitkää jo tuntenut näitä tunteita häneen. Eihän se mukava tunne ole jos tykkää niin että meinaa seota, mutta minkäs sille voi. Olen aika usein miettinyt miksi juuri hän? Mitä olen eniten kaivannut elämässäni, enemmän kuin ketään toista naista. Hänessä on vain niin monta asiaa, mitkä sotki mieleni täysin silloin vuosia sitten. Eikä niille voinut yhtään mitään. Ihastuin hänen Kauneuteen, hänen silmät ja Kasvot näytti aina niin Kauniilta, ja koko olemus päästä varpaisiin. Mutta pelkkä ulkokuori ei riitä, jos sisällä ei ole jotain mitä tunnet. Hänessä tunsin kaikki asiat niin valtavan voimakkaana, siksi tämä tunne jatkuu vain aina. Ja, en voi mitään omille tunteille, mitä koen hänessä näin paljon. Hän ei varmaan tykkää että kirjoitan hänelle näin. Voin olla varmaan ärsyttävä hänestä kun kirjoitan hänelle tunteistani häneen. Mutta kun en voi mitään näille tunteille sinuun. Minä en ole voinut näinä vuosina lähestyä ketään toista naista, kun on ollut tunteeni sinussa. En, halua tungeksia hänen elämään. Vaikka häntä kaipaan ja rakastan niin paljon Mitä hänessä olen kaivannut eniten? Hänen läheisyyttä, sitä että voin puhua tunteistani häneen, kaikesta siitä mitä tunnen hänessä. Oikeaa tunnetta ja lämpöä , Ja olla vaan hänen läheisyydessä, pitää kiinni hänestä ja katsoa hänen Kauniita silmiä ja Kasvoja. Sinä Kaunotar et tajua miten sinä olet sotkenut minun mieleni itselläsi, ja koko sieluni. Olin aina varma että pystyn kaikki suhteet unohtamaan helposti, kun en näe ihmistä. Niin olen muut kyllä pystynyt, mutta sinua en pysty. Sinä Kaunis Kasvoinen Kaunotar olet jotain enemmän, en muuten olisi näin seonnut sinusta. Mutta Kaunotar minä ymmärrän jos sinä et tunne kohtaani tunteita mitään. Ei, kenekään tunteita voi eikä saa pakottaa eikä manipuloida mieleisekseen, tunteet on tai ei. Olen aina halunnut kirjoituksillani tuoda omat tunteeni esille mitä tunnen sinussa ja miten paljon. Kaunotar sinussa on vain jotain niin paljon enemmän. Voisin Kaunotar jatkaa vaikka miten pitkään tätä sekavaa kirjoitustani, mutta nyt pitää lopettaa. Pitäää mennä laittamaan auto huomista varten lämmitykseen, huomenna ajattelin lähteä järvelle.
- Anonyymi00013
Kenen kanssa miksi tämä mahdollisesti on mun kanssa vaikeaa mä en katso itse että mä olen paras vaihtoehto kenellekkään pitää tietää varmasti haluavansa mut mä en tyydy vaihtoehtoon senkin kerran kokeillut kun se oli mulle helpoin tapa saada lapsi kun ei nää ole miehelle/miehille yhtä helppoa kuin naiselle/naisille kaiken muun osasin tuolloin ottaa huomioon paitsi idiootit eduskunnassa kun eivät ymmärrä että henkilöstöä koulutetaan opetetaan ja opastetaan väkisinkin samaa tahtia kun lakeja sääntöjä ja määräyksiä korvataan tai muutetaan on paljon ihmisiä jotka olisivat jopa mielestäni oikeutettuja kostamaan niistä syistä elämälleen/elämilleen aiheutuneet vahingot valintani jälkeen olen tyytynyt vallitsevaan tilanteeseen miksi mä en luovuta ennen kun olen varma ettei suhteesta mitään tule sen enempää kun ehkä hyvä muisto jos on hyvä tuuri ja pahimmillaan si voi taas pahin mahdollinen muisto joka varmasti vaikuttaa loppuelämään ja niihin valintoihin joita tekee paria valitessaan miksi mä en nykyisellään sillai suoranaisesti tee päätöstä kenenkä kanssa haluan olla tai edes yrittää mä pystyn tulemaan toimeen ihan kenenkä kanssa tahansa mu mun kanssa ei taas ihan kuka tahansa si tulekkaan toimeen nyttekin kyllä mä tiedän kenet mä haluaisin jätin vaan hänen päätettäväksi haluaako hän varmasti mut vai onko hänellä vain minusta joku mielikuva päässään jollainen hän olettaa minun olevan yksityiskohdat taas si mahdollisen suhteen osalta pitää keskustella kasvotusten kahden ehdot säännöt rajat joista kumpakin pitää osaltaan kiinni vähintäänkin toista arvostavasti ehdoton mä olen siinä kohtaa toista kohtaan kun koen että toinen on ehdoton mua kohtaan pettäminen ainoa mitä en hyväksy sen pystyy helposti antamaan anteeksi mu mä en ole kyvykäs unohtamaan mulle tulkintana menee niin että välittikö toinen edes kun pystyi pettämään mä kun en anna itseeni tutustu edes jos ei aidosti halua muhun tutustua mitä turhaan ei maksa edes vaivaa ja ehdotonta rehellisyyttä odotan siksi että se on ollu naisilta ehdoton vaatimus mulle onko tarpeeksi selkeästi kerrottu nämä on mun rajat kai suhteelle kenellä on millasetkin rajat omille suhteilleen mä olen erheen ja virheen kautta näitä määritellyt en tyydy ainakaan huonompaan kuin mitä edellinen oli ja suhteessa monesti mies tekee yhdenkin virheen ni siitä muistutetaan loppuikä joka yhteenotot tai riidan yhteydessä saako mies tehdä samoin naiselleen
- Anonyymi00016
Suojelen sinua, koska olen kirottu.
Tulisit joko sairastumaan vakavasti tai kuolemaan lähelläni.
En osaa tätä muuten kuvata, mutta en voi sitä oikeastaan koskaan sinulle kertoa.- Anonyymi00017
Se on hyvä juttu, että olet vastuullinen. Arvostan sitä. Kuin hänelle.
Sivusta naiselta - Anonyymi00018
Aha ehkä sun on si parempi eristäytyä jonnei korpeen ettet vahingossakaan ole haitaksi kenellekkään
- Anonyymi00023
Miten se on näkynyt elämässäsi?
- Anonyymi00025
Taas tätä manipulointia. Mitä te yritätte tällä saavuttaa? Tiedän, että esität minua.
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aha ehkä sun on si parempi eristäytyä jonnei korpeen ettet vahingossakaan ole haitaksi kenellekkään
Ja tässä manipuloinnissa on mukana useampi ihminen. Kuten tästä voi päätellä. Aina jotain negatiivista. Minä olen muka kirottu, ja en saisi kokea oikeaa rakkautta jostain syystä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja tässä manipuloinnissa on mukana useampi ihminen. Kuten tästä voi päätellä. Aina jotain negatiivista. Minä olen muka kirottu, ja en saisi kokea oikeaa rakkautta jostain syystä.
Mutta eikö sinulle ole jo oikeaa rakkautta jonkun miehen kanssa.
- Anonyymi00019
Sama juttu
- Anonyymi00022
Sitten olet varmaan hän. Ap
- Anonyymi00024
Mullakin tämä. Voisko tää jo mennä pois?
n sivusta
- Anonyymi00027
Miksi oli tarvetta tehdä yhtään mitään?
- Anonyymi00029
Sitä minäkin olen pohtinut..
- Anonyymi00030
Anna olla jo kun et osaa käyttäytyä muuta kuin raivoamalla ei mua enää kiinnosta sut on niin nähty jo eikä mulla ole enää mitään tunteita sä sen sait aikaan kun aloit aina joka kerta raivota olisit ollu mukava mut liikaa vaadittu syytä nyt itseäsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665201Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1052359Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku11998Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761108
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne121038