Ei tullut susta mulle kultaa. Haihattelua kaikki muu.
Oon sen jo hyväksynyt
28
390
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tulee jos haluat.
- Anonyymi00002
Haluatko?
- Anonyymi00003
Haluan mutta ei se auta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haluan mutta ei se auta.
Miksi ei? Kerro joku pieni tunniste.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi ei? Kerro joku pieni tunniste.
En jaksa nyt haihatella. Et se sinä ole kuitenkaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haluan mutta ei se auta.
Mitä kaikkea olet valmis muuttamaan
Itsessäsi ja omassa elämässäsi että rakkaus voisi alkaa?
Mitä toisen osapuolen pitäisi muuttaa
Itsessään ja elämässään sinun mielestäsi ? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko mies?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä kaikkea olet valmis muuttamaan
Itsessäsi ja omassa elämässäsi että rakkaus voisi alkaa?
Mitä toisen osapuolen pitäisi muuttaa
Itsessään ja elämässään sinun mielestäsi ?Ei minua tai häntä tarvitse muuttaa. Sillä tavalla ei tule hyvä ja hän kelpaisi itsenään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos olisit ollut hiukan nopeampi, ei muut olisi ehtineet tähän väliin. Olisi tullut joku selkeys...
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos olisit ollut hiukan nopeampi, ei muut olisi ehtineet tähän väliin. Olisi tullut joku selkeys...
Luen muitakin ketjuja samalla. Hyvää yötä haihattelijat.
- Anonyymi00011
Mainos- Aina kannattaa yrittää.''
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Luen muitakin ketjuja samalla. Hyvää yötä haihattelijat.
Hyvää yötä. Kyllä sä tiedät, että olen täällä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miks sullon pakko mielke tuosta selkeys sanasta kun haluat vain semmoisen totuuden jonka olet itse päättänyt ja valinnut.
Suutut jos asia ei mene niiku haluat
Etkö kuuntele edes sitä tyyppiä jota asia koskee? - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miks sullon pakko mielke tuosta selkeys sanasta kun haluat vain semmoisen totuuden jonka olet itse päättänyt ja valinnut.
Suutut jos asia ei mene niiku haluat
Etkö kuuntele edes sitä tyyppiä jota asia koskee?Kuka niin väittää? Kyse oli siitä, että oltaisko vihdoin saatu asiaa eteenpäin, jos molemmille ok.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuka niin väittää? Kyse oli siitä, että oltaisko vihdoin saatu asiaa eteenpäin, jos molemmille ok.
Ei oltaisi.
On tullu 85 % perusteita pysyä vain reiteillä
Eikä luoda mitää sittekuneja tai muita odotuksia .
Minulla pitäisi olla toisen lainen ja luontein mies
Kun hän joka minusta viimeksi on ollut kiinnostunut .
Minäkin olin jossain vaiheessa hänestä ..
Mutta
Olimme lupaavasta alusta huolimatta sittenkin liian erilaisia...
Olen sen nyt ymmärtänyt
Naiselta miehelle
- Anonyymi00016
En usko psykoosi kuolemaan, mutta jos voit piilottaa vielä minut tee se toki 🤔
- Anonyymi00017
Piilottaa missä? ja miten ?🤔🙄
- Anonyymi00018
Mikä on psykoosikuolema? Sivusta kysyn
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikä on psykoosikuolema? Sivusta kysyn
Kysykää palstaäijän eli aloittajan aloituksia sekä aloitusten alle muodostuvia monologeja nuohoavat mieluummin itseltänne, että mikä on egokuolema? Saattaa olla hyvinkin ajankohtainen aihe monelle viisastelijalle, kyselijälle selostajalle jne. Naiselta tämä ihan tod ”ingognito”
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kysykää palstaäijän eli aloittajan aloituksia sekä aloitusten alle muodostuvia monologeja nuohoavat mieluummin itseltänne, että mikä on egokuolema? Saattaa olla hyvinkin ajankohtainen aihe monelle viisastelijalle, kyselijälle selostajalle jne. Naiselta tämä ihan tod ”ingognito”
Sanoiko joku kuolema? Kyllä. Koitahan pimeyden prinssi riipiä siitä
- Anonyymi00020
Ei sulla ollu Midasin tatsia.
- Anonyymi00022
On se, mutta sen voima häviää, jos museeta käytetään vain hyväksi.
- Anonyymi00023
Kuusamoon kullan huuhdontaan. Eikös siellä ole kultaa?
😀- Anonyymi00024
Ei siellä ole kuin poroja, tyhjää täynnä oleva paikka. Voi siellä lapissa käydä mutta ei koskaan asua.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei siellä ole kuin poroja, tyhjää täynnä oleva paikka. Voi siellä lapissa käydä mutta ei koskaan asua.
No mutta oletko ottanut asian puheeksi joulupukin kanssa, eikös Rovaniemi ole siinä melko lähellä?
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei Kuusamo ole lappia.
- Anonyymi00026
Jaa. Olenko kuolemassa vai?
- Anonyymi00028
Itseppähän kusit kaikki mun kans kannattiko pelleillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645951Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714795Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto474384SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502473Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat442108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239