Kukaan ei nouse sitä vastaan.Mitä sitten vaikka se tietäisi kun sinusta kaiken ,se täytyy laittaa kuriin.
On kiusaaja pelottava
24
258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se mikään pelottava ole. Pelkää itse jos ei naamaansa uskalla näyttää.
- Anonyymi00002
Jeesus on sellainen kiusaa koo elämäsi ajan ja lopulta palat helvetin tulessa kun kuolet haqh näin on.
MUTTA... niin noista jos haluaa ymmäerää miten tietokoneiden jutut toimivat arvasin että niin Texas Instruments, on varmaankin jo innoissaan lähettävät jonkin setin mitä voisi kokeilla pattereillakin itse jotain.- Anonyymi00015
Se Jeesusko sinua aloittajasetä mielestäsi kiusaa ja neuvoo näihin illuusioihin? Olet saattanut ymmärtää jotakin väärin
- Anonyymi00003
Rakkaudesta se hevonenkin potkii.''
- Anonyymi00004
Naiset vaan ei ymm'ärrä tätä...
- Anonyymi00009
Taasko sinä let’s go läppä tulit tyrkyttämään omia utopistisia ideoita maailmanjärjestykseen tähän palstaäijän provokaatioon? Vaikutat lievästi sanoen otteen todellisuudesta menettäneeltä. Käytkö usein lässyttämässä skeidaa ennen töihin menoa, että olis jotenkin parempi fiilinki?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Taasko sinä let’s go läppä tulit tyrkyttämään omia utopistisia ideoita maailmanjärjestykseen tähän palstaäijän provokaatioon? Vaikutat lievästi sanoen otteen todellisuudesta menettäneeltä. Käytkö usein lässyttämässä skeidaa ennen töihin menoa, että olis jotenkin parempi fiilinki?
Eikä edes mennä näihin vakaumuksellisia psy^ oottisiin uskomuksiin että millä perusteella tai minkä takia joku esim panettelun kohde huomioisi vaikuttavuuden
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Naiset vaan ei ymm'ärrä tätä...
Esitätkö sinä palstaäijä, eli aloittaja kuitenkin sellaista ja eläydyt itse olemaan tämä kauhistuttava naisten kiusaaja? Selvää hengettömän keken fantasiaa, vaikka olet kuitenkin vain epämääräinen hiippari, joka kirjoittelee fantasiaproosaa nettiin ja purkaa vääristyneitä ajatuksiaan lähinnä naisia kohtaan. Yksi psykan kurssi vaikka.. kansanopistossa piisaa havainnoimaan tätä surkastunutta näytelmää. Kansanopistolla voimme tarkoittaa mm piip
- Anonyymi00005
ajattelisin että joku Texa Instruments ihan mielellään kokoisikin jonkin setin NAND-logiikasta opetteluun, paketin jollekin tytölle Suomessa.
Mutta niin mitä itse what ever... those high performance coding... joku niin Itelin kanssa.. of course you'd like to preserve 32-bit assembly code stack on data so.,, - Anonyymi00006
Sinä yrität vain päästä kiusaajaksi "kiusaajan" paikalle. Taidat olla se size Queen.
- Anonyymi00016
Kerro toki sinäkin palstaäijän aloituksessa tästä minkään kokonaisuuden kannalta sinänsä mitättömästä chick lit- ideasta🤭
- Anonyymi00020
Ymmärrät varmaan itsekin ettei hän ole sellainen ja että kirjoituksestasi paistaa oma kipusi. Miksi muuten olet vielä palstalla? Ei hän sinua kaipaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ymmärrät varmaan itsekin ettei hän ole sellainen ja että kirjoituksestasi paistaa oma kipusi. Miksi muuten olet vielä palstalla? Ei hän sinua kaipaa.
Tämä kummallinen, mutta sen tyylille ominainen vastaus aloittajaäijältä osoittaa viimeistään sen, että ensimmäisen kommentin kirjoittaja oli kuinolikin joku naispuolinen ipana, joka on lievästi sanoen menettänyt otteen todellisuuteen
- Anonyymi00007
Inhottava manipuloija AP. Kyllä on keinot tuollaista vastaan olemassa
- Anonyymi00013
Kerro toki ns aapeesta juontava, että millaisista keinoista puhut ja ennen kaikkea kerro, että mistä syystä otat nämä palstaäijän päivänselvät minä olen niin hurrja- fantasiat itseesi päin? Usko pois, koko maailma ei ehkä pyöri sinun valeiden ja vihaamisen ympärillä, joten tämä vastapuhe on siinäkin mielessä hyödytöntä ja ehkä hiukkasen liian paljastavaa omasta mentaliteetistasi. Jaksamisia sinnekin tuohon pateettiseen rypemiseen😏
- Anonyymi00008
Ei kai kosto ketään kuriin pane kun auttaa vaan poistamaan viimeisetkin rippeet mistään säällisyydestä. Kun kostonhimo paljastaa mitä kaikista löytyy kun vähän kaivaa. Vaakakuppien tasapainottamishalua arveluttavin keinoin. Eikä minkään vertaa luottoa siihen että elämä tasaisin ne pitkällä aikavälillä. Että karma toimisi, ja maanpäällä hyvyys veisi voiton...
- Anonyymi00010
Liity kiusaajaan niin se ei kiusaa sinua enää + saat kikulia + pääset historian oikealle puolelle ( voittajien puolelle)
- Anonyymi00017
Eli toisin sanoen aloittajaäijä tyrkytät itseäsi ratkaisuksi millä tahansa konseptilla, nerokasta
- Anonyymi00012
Menkää nukkumaan.
- Anonyymi00018
Tämä alustus ei vissiin lähtenyt enää samalla tavalla kuin ennen liikenteeseen
- Anonyymi00019
Osaisit performoida huomattavasti paremmin naisia jos tietäisit. Et ole mitään muuta kuin netin suojissa räyhäävä jammusetä jonka alikehittyneet rusinapullat kuohitaan samalla tavalla kuin aikoinaan erään pässin. Tietäjät tietää ja alkaa olemaan aika nostellakin tätä esirippua..
- Anonyymi00021
Kiusaamisesta on viime aikoina tuomioita saaneet naiset. Kateus kukkii mal de fleur.
- Anonyymi00023
Enpä lähde varauksetta peesaamaan tätä ajatusta, aloittajaäijä. Sanon kuitenkin, että laumalla katkeria kottaraisia saattaa todellakin mennä yli kaikkien rajojen myös juridisessa mielessä nämä yritykset tuhota jonkun elämä.
- Anonyymi00024
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää, tämä varmasti realisoituu jossain vaiheessa ja kieltämättä vähän odottelen sitä naamanvenähtelyä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a677480Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2396332Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,864616Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1083832Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut673096Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742976Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1282669SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het342118Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621947Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2571883