Hienoa että saatiin tänne uusi kauppa, mutta mahtaako kauan täällä pysyä? Valikoima on todella suppea.
Vastaukset 13
- Anonyymi00002
No ei täältä meiltä oikeen noita huippu-urheilijoita ole noussut.
Vähän turhanaikaiselta sikäli tuntuu mitään urheiluvälinekauppaakaan tänne perustaa. Kukaan meijän talonpoikien jälkikasvuista ei silti ala tosissaan juoksemaan taikka hiihtämään, vaikka olisi nyt noita välineitäkin tarjolla. - Anonyymi00003
Olisin ollut huippu-urheilija jos olisi ollut välineet.
- Anonyymi00004
Ei ollut Huittisisa yhtään viulukauppoja minun nuoruudesa.
Uskon vahvasti, että olisin tällä hetkellä maailmankuulu konserttiviulisti. Jos vaan olisi ollut pienenä viulu saatavilla. Sitten vielä, että jos olisin lisäksi osannut sillä viululla vielä soittaakin.
- Anonyymi00007
Kesällä urheilukaupan myyntipisteet järviemme uimarannoille varmasti piristäisi urheilukaupan uima-asumyyntiä! Samalla kaupaksi varmasti kävisi sub laurat+alan materiaali.
- Anonyymi00008
Ainoa R-kioski lopetti toimintansa , joka oli alunperin Rautatiekirjakauppa , virtasen kohdalla tien toisella puolella.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ainoa R-kioski lopetti toimintansa , joka oli alunperin Rautatiekirjakauppa , virtasen kohdalla tien toisella puolella.
Kyllä sen purkamisesta on kymmeniä vuasia,painaakos dementia??
- Anonyymi00016
Olen ohjeistanut omia lapsia käymään paikallisessa urheilukaupassa vain sovittamassa haluamiaan urheiluasuja. Tilataan sitten netistä huomattavasti halvemmalla samat tuotteet.
- Anonyymi00017
Huittisten Kesportin huippulaatuisia urheiluvälineitä ei löydy Temun luetteloista. Ei ne siellä Kiinassa edes tiedä mikä suksi taikka hiilikuituvartinen lätkämaila oikein on.
- Anonyymi00018
Perihuittislaista kademielistä toimintaa! Mitään ei osteta omalta kylältä.
- Anonyymi00019
Maailmanmarkkina se on meijänkin nykyinen markkina. Kaikki kiinalaisetkin voi tilata tavaraa Kespostin nettimyynnistä. Me vastaavasti ostetaan niitten Temusta.
Kaikki tästä maailmankaupan vapaudesta lopulta hyötyy. - Anonyymi00021
Minä ostan kaiken tarvitsemani kotipitäjän liikkeistä, jos vain mahdollista. Verkkokaupasta en osta yhtään mitään. Kerran tilasin Zalandosta halvan kesämekon, joka oli täysin susi, mutta en palauttanut, kun yksi käynti pakettiautomaatilla riitti minulle. Tuli sitten riemunkirjava uusi kluuti siivouskaappiin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011233
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku91850Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466