Näin susta unta

Anonyymi-ap

Tai et sinä siinä oikeastaan ollut... Mutta soitit mulle. Katsoin puhelinta ja siinä näkyi vaan sun nimen eka kirjain. Olin menossa omaan huoneeseen vastaamaan puheluun, mutta se ehti loppua. Jostain syystä olin unessa lapsuuden kodissa. Vaikka ei me silloin vielä edes tiedetty toisistamme.
Heräsin, niin en tiedä olisitko soittanut uusiksi, tai olisinko minä soittanut sulle.

23

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä tykkään puhua puhelimessa. Joskus soitan vaan mielikuvitus puhelun mielessäni. Sanoin vaan hei ja laitan luurin korvaan.

• Anonyymi00002

kauhutarinajuttu aika jännä minä näen joskus unta että jotenkin mua eksynyt tuttuun kaupunkiin ja mutta sitten ei olekaan unessa paikat missä pitäisi olla..

• Anonyymi00003

Pelkään että rikon kaiken. Tunnen hirveän kiusauksen siitä että minuun käytetään viisaita ja hyviä konsteja, mutta takaraivossa se tunne että mun ei oikeasti tarvi leikkiä mukana, jos en halua ja se tavallaan hirvittää minua itseänikin. Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi ajatella?

• Anonyymi00004

Ehkä hyvä alku on se että ylipäätään reflektoida jotenkin

• Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ehkä hyvä alku on se että ylipäätään reflektoida jotenkin

Minusta tässä palstaäijän mongerruksessa ei taaskaan ollut niin mitään mitä reflektoida, paitsi sinun kommentin toksisuus🥱

• Anonyymi00005

Nimen eka kirjaon vaan? Olet viettänyt täällä liikaa aikaa selvästikin.

• Anonyymi00006

Mikä se eka kirjain sitten oli?

• Anonyymi00007

Kommentoi unessa

• Anonyymi00008

Yritättekö löytää uskallusta puhua toisillenne, mutta et/te tiedä kuinka ja mitä sitten?

• Anonyymi00009

Viittaisiko lapsuudenkoti sellaiseen avoimeen tunteeseen ilman aikuismaisia rajoitteita?

• Anonyymi00012

Mielenkiintoista. Miten se pitäisi ajatella?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lapset yleensä juttelee vapaasti ja avoimesti ajatuksistaan, eli ei ole ulkoapäin tulevaa pelkoa ja häpeää. Ha ovat uteliaita kuulemaan ja oppimaan uutta. Hyvässä ystävyydessä on tuota vapautta ja avoimuutta vanhemmallakin iällä.

• Anonyymi00020

Aika chomahtavaa, aloittajaäijä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Lapset yleensä juttelee vapaasti ja avoimesti ajatuksistaan, eli ei ole ulkoapäin tulevaa pelkoa ja häpeää. Ha ovat uteliaita kuulemaan ja oppimaan uutta. Hyvässä ystävyydessä on tuota vapautta ja avoimuutta vanhemmallakin iällä.

Ja mitä minä juuri aiemmin kirjoitin- chomahtaa vahvasti apäijä

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Älä sinä vaa ajattele yhtään, parempi näi

• Anonyymi00010
    • Anonyymi00011

Rakas mies ❤️

• Anonyymi00014

Ihana uni oli

• Anonyymi00015

unia niin on hyvä merkki jos näkee,k tarkoittaa että aivot toimivat ok.

• Anonyymi00016

joku unijutu kun niin no kuin joku kauhujuttu joku että muka ekkksynyt jonnekin kaupungille eikä mikään paikka oikeasti ole miten pitäisi olla..

• Anonyymi00017

jos niin näkee jotain unta kuin niin vivid eam eli kuin olisit oikasti, niin kummia juttuja..

• Anonyymi00018

Minä näin "hänen" silmät unessa. En tiedä matsaako?

• Anonyymi00023

autot kuolevat niin nog niin WRC1-rallissa monia ulosajoja jo vaikka monte carlon ensimmäinen kilpailu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      432
      6158
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      87
      5470
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      51
      4467
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      54
      3986
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      74
      3934
    6. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3606
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      192
      3541
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      121
      3264
    9. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3251
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2299
    Aihe