Näin susta unta

Anonyymi-ap

Tai et sinä siinä oikeastaan ollut... Mutta soitit mulle. Katsoin puhelinta ja siinä näkyi vaan sun nimen eka kirjain. Olin menossa omaan huoneeseen vastaamaan puheluun, mutta se ehti loppua. Jostain syystä olin unessa lapsuuden kodissa. Vaikka ei me silloin vielä edes tiedetty toisistamme.
Heräsin, niin en tiedä olisitko soittanut uusiksi, tai olisinko minä soittanut sulle.

23

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä tykkään puhua puhelimessa. Joskus soitan vaan mielikuvitus puhelun mielessäni. Sanoin vaan hei ja laitan luurin korvaan.

• Anonyymi00002

kauhutarinajuttu aika jännä minä näen joskus unta että jotenkin mua eksynyt tuttuun kaupunkiin ja mutta sitten ei olekaan unessa paikat missä pitäisi olla..

• Anonyymi00003

Pelkään että rikon kaiken. Tunnen hirveän kiusauksen siitä että minuun käytetään viisaita ja hyviä konsteja, mutta takaraivossa se tunne että mun ei oikeasti tarvi leikkiä mukana, jos en halua ja se tavallaan hirvittää minua itseänikin. Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi ajatella?

• Anonyymi00004

Ehkä hyvä alku on se että ylipäätään reflektoida jotenkin

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ehkä hyvä alku on se että ylipäätään reflektoida jotenkin

Minusta tässä palstaäijän mongerruksessa ei taaskaan ollut niin mitään mitä reflektoida, paitsi sinun kommentin toksisuus🥱

• Anonyymi00005

Nimen eka kirjaon vaan? Olet viettänyt täällä liikaa aikaa selvästikin.

• Anonyymi00006
      UUSI

Mikä se eka kirjain sitten oli?

• Anonyymi00007
      UUSI

Kommentoi unessa

• Anonyymi00008
      UUSI

Yritättekö löytää uskallusta puhua toisillenne, mutta et/te tiedä kuinka ja mitä sitten?

• Anonyymi00009
      UUSI

Viittaisiko lapsuudenkoti sellaiseen avoimeen tunteeseen ilman aikuismaisia rajoitteita?

• Anonyymi00012
        UUSI

Mielenkiintoista. Miten se pitäisi ajatella?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lapset yleensä juttelee vapaasti ja avoimesti ajatuksistaan, eli ei ole ulkoapäin tulevaa pelkoa ja häpeää. Ha ovat uteliaita kuulemaan ja oppimaan uutta. Hyvässä ystävyydessä on tuota vapautta ja avoimuutta vanhemmallakin iällä.

• Anonyymi00020
        UUSI

Aika chomahtavaa, aloittajaäijä

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Lapset yleensä juttelee vapaasti ja avoimesti ajatuksistaan, eli ei ole ulkoapäin tulevaa pelkoa ja häpeää. Ha ovat uteliaita kuulemaan ja oppimaan uutta. Hyvässä ystävyydessä on tuota vapautta ja avoimuutta vanhemmallakin iällä.

Ja mitä minä juuri aiemmin kirjoitin- chomahtaa vahvasti apäijä

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Älä sinä vaa ajattele yhtään, parempi näi

• Anonyymi00010
      UUSI
    • Anonyymi00011
      UUSI

Rakas mies ❤️

• Anonyymi00014
      UUSI

Ihana uni oli

• Anonyymi00015
      UUSI

unia niin on hyvä merkki jos näkee,k tarkoittaa että aivot toimivat ok.

• Anonyymi00016
      UUSI

joku unijutu kun niin no kuin joku kauhujuttu joku että muka ekkksynyt jonnekin kaupungille eikä mikään paikka oikeasti ole miten pitäisi olla..

• Anonyymi00017
      UUSI

jos niin näkee jotain unta kuin niin vivid eam eli kuin olisit oikasti, niin kummia juttuja..

• Anonyymi00018
      UUSI

Minä näin "hänen" silmät unessa. En tiedä matsaako?

• Anonyymi00023
      UUSI

autot kuolevat niin nog niin WRC1-rallissa monia ulosajoja jo vaikka monte carlon ensimmäinen kilpailu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      65
      7391
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      238
      6247
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      80
      4591
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      108
      3822
    5. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      67
      3056
    6. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2966
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      121
      2651
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      34
      2108
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1947
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      256
      1867
    Aihe