Irti palstailusta

Anonyymi-ap

Nyt sun pitää kyllä mies laittaa TOSI osuvia viestejä jos haluat että niihin reagoin. Pitää olla tunnisteita riittävästi, muuten en vaivaudu enää koskaan vastaamaan enkä edes lukemaan. Veikkaanpa että minun ei tarvi näillä kriteereillä enää koskaan vastata yhteenkään viestiin ja se on loppujen lopuksi hyvä se, pääsen lopullisesti irti koko palstasta :) Tämä on harhoissa elämistä tämä palstailu.

13

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ok eli et koskaan vastaa tai lue ellei ole todella selkeät tunnisteet? Miten tunnistat jos et koskaan lue? Kuhan herättelen ajattelemaan.

• Anonyymi00004

Ehkä sinun kannattaisi herättää itsesi ajattelemaan, että tämä naisena esiintyvä trollaaja kalastelee kaltaistesi huomiota

• Anonyymi00008

Otsikot on aika nopeesti katsottu läpi kun viestiketjua selaa ja sellasia "kaipaan sua niin paljon"-viestejä ei viitsi edes avata, kun ne voi osua miljooniin ihmisiin.. Jos otsikossa on joku tunniste niin sitten luen,esim. etunimeni alkukirjain ja jotain muuta minuun sopivaa, tai joku muu minuun vielä enemmän viittaava asia. Ja nuo kaikenmaailman v..ttuilijat täällä ja jotka väittää naisen esiintyvän miestrollina jne jne, vie aika paljon mielenkiintoa pois palstailusta. Niitähän nyt riittää (yllätys yllätys!) tässäkin ketjussa, suurin osa vastauksista pelkkää v.ttuilua vaan.
        -ap NAINEN-

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Otsikot on aika nopeesti katsottu läpi kun viestiketjua selaa ja sellasia "kaipaan sua niin paljon"-viestejä ei viitsi edes avata, kun ne voi osua miljooniin ihmisiin.. Jos otsikossa on joku tunniste niin sitten luen,esim. etunimeni alkukirjain ja jotain muuta minuun sopivaa, tai joku muu minuun vielä enemmän viittaava asia. Ja nuo kaikenmaailman v..ttuilijat täällä ja jotka väittää naisen esiintyvän miestrollina jne jne, vie aika paljon mielenkiintoa pois palstailusta. Niitähän nyt riittää (yllätys yllätys!) tässäkin ketjussa, suurin osa vastauksista pelkkää v.ttuilua vaan.
        -ap NAINEN-

Tunnisteviestit oli viime vuonna. Enää ei tipu voit poistua huoletta!

sivusta

• Anonyymi00002

Nyt suu suppuun ja viikonloppuna tehdään temput?

• Anonyymi00005

Toivottavasti olet tämä itsellesi vastaileva aloittajaäijä jonkun muun sijaan…

• Anonyymi00003

Sisäistä mitä on anonyymi .
      Mitä se tarkoittaa? Miten se eroaa muista Somesta?
      Ja mene hoidattamssn tuota persoonallisuus häiriöön kuluvaa ongelmaasi ihan muualle .

• Anonyymi00006

Kerro ihmeessä omia aloituksia naisvihan suuntaan juontava somepakkomielteinen ja kaikella tavalla pakkomielteinen aloittajaäijä vaikka siitä, että mitrn risteytät tämän keskustelupalstan ja varsinaisen sosiaalisen median keskenään? T

• Anonyymi00007

Jos se mies on ihastunut sinuun, tuntee tunteita sinuun. Mutta ei saa vastakaikua sinulta, olet vain kirjoitus kaveri. Se ei kaikille miehille riitä. Kyllähän sitä pystyy laittamaan niin vahvat tunnisteet, että toinen väkisinkin tajuaa kuka kirjoittaa. Jos vähänkään äly toimii, niin kyllä sellaiset pystyy laittamaan. Täällä suurin osa kirjoittaa vain ajan kuluksi, ei ole mitään muuta tarkoitusta. Jotkut kyllä täällä oikeasti kaipaa jotain ihmistä, sitä en kyllä kiellä. Sitten on näitä lapsellisia huuhaa kirjoituksia, missä ei ole mitään painoarvoa, eikä järkeä. Ymmärrä miten ihmiset illasta toiseen kirjoittaa, ihan jotain älytöntä, toisten haukkumisia ym. Lapsellisia sänkytarinoita, oman itsetunnon pullistelijoita tällä riittää. En, ymmärrä miten kahden ihmisen sukupuoliasiat pitää tuoda julki, sekä kirjoitella niistä täällä. En, koskaan ole ymmärtänyt ihmisä kuka kehuu aktien määrällä , tai sänkykaverien määrällä. Eihän sillä ole mitään painoarvoa, vaikka olisi tuhat aktia ollut. Jos niissä ei ole tunteet mukana. Aloittaja en koskaan ole ymmärtänyt tälläisiä palstoja, enkä tule ymmärtämään ikinä. Tulin tännekkin monien vuosien jälkeen vain tunteiden takia, oli niin vahvat tunteet mitkä piti tuoda esiin. En, koskaan kirjoittele tänne mistään turhasta, kaikki littyy kaipaukseen ja tunteisiin. Jos, haluan jakaa muita ajatuksia, voinhan jutella naapureiden kanssa, tai vaikka kaupan kassan kanssa. Olen kuitenkin ulospäinsuuntautuva ihminen, tottunut sosiaalisiin tilanteisiin kyllä. Olen aina tykännyt keskustella ihmisten kanssa, tulen ihan hyvin toimeen toisten kanssa. Kaikki kaupungit missä olen joskus kiertänyt ympäri suomea, silloin kun tein myyntityötä vielä pitkäaika sitten. Löysin paljon uusia tuttavia niiltä ajoilta, joiden kanssa vieläkin soitellaan joskus. Luulen että miten lähestyt toisia ihmisiä, ja minkä kuvan annat itsestäsi on tärkeä sosiaalisisissa tilanteissa. Tulin tänne erään ihmisen takia marraskuussa 2025. Olin täällä josku kirjoitellut 2022. Sitten vetäydyin pois kokonaan täältä vuosiksi. Mutta sitten ajattelin niin paljon häntä, jota kohtaan koen niin paljon tunteita, palasin tänne höhlä palstalle. Tunteille ei vain voi mitään, eikä sille miten paljon tuntee jotakin kohtaa. Ennen en olisi käynyt mihinkään etsimis leikkiin kenenkään kohdalla, mutta nyt on erillainen tilanne. Hän, on minulle se kaikkein tärkein arvokkain ja rakkain. Ja, itse kun en voi mitään näille tunteille.

• Anonyymi00009

Enkö saa sitten sopivan tilaisuuden tullen IRL sanoa mitään. En enää ole aloittanut viestejä vastanut joskus johonkin niin että hän tietää kuka sen on kirjoittanut. Olen halunnut täältä pois jo pitemmän aikaa, tiedät sen.

• Anonyymi00010

Tottakai irl saat, se on aivan eri asia kuin palstailu. Ja saahan sitä palstaillakin ja mulle kirjoittaa täällä, jos uskallat laittaa kunnn tunnisteet että viitsin lukea -ap-

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tottakai irl saat, se on aivan eri asia kuin palstailu. Ja saahan sitä palstaillakin ja mulle kirjoittaa täällä, jos uskallat laittaa kunnn tunnisteet että viitsin lukea -ap-

En kirjoita enää.

• Anonyymi00015

Onko tunnisteiden taso yhteydessä juttujen tason äkilliseen muutokseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      151
      4886
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3576
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      31
      2553
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2233
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      86
      2096
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2023
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1991
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      86
      1989
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1468
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      99
      1272
    Aihe