miksi minua lähestyy kaikki kirppis lumpuissa olevat naiset. Ei muuten kelpaa nimulle komealle ja fiksulle miehelle...
Olen ihmetellyt sitä
19
272
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saat kassialman kirppislaukusta suoraan ohimoos palstaäijä. 😁
BTW Oot kuulemma vähän pöllähtäneen näköinen nykyään, mahtaa stressata kun muut ei stressaa, mistäköhän johtuu..- Anonyymi00002
Onko paisunut vai kuihtunut? Veikkaan jälkimmäistä
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ilmeisesti sen kokoinen että pystyy nainenkin heittelemään pitkin jorpakkoa...
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ilmeisesti sen kokoinen että pystyy nainenkin heittelemään pitkin jorpakkoa...
Kauheeta, tuli kiekon lämiminen ees taas jäällä mieleen. Ei sais kyl vitsailla tai semifantasioida. No ehkä lauvantaisin ns
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kauheeta, tuli kiekon lämiminen ees taas jäällä mieleen. Ei sais kyl vitsailla tai semifantasioida. No ehkä lauvantaisin ns
Heikoilla jäillä kannata alkaa läimimään.. Toki jos elämä on niin mustavalkoista niin aina voi yrittää!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Heikoilla jäillä kannata alkaa läimimään.. Toki jos elämä on niin mustavalkoista niin aina voi yrittää!
No ei ollut ehkä niin ”suunnitelmallista”, että tarttee paperipussiin hengitellä, vaihtunut vastaaja oletan. Jeez
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
BMI25 ja huippukunnossa vudesta 1974-
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
No ei ollut ehkä niin ”suunnitelmallista”, että tarttee paperipussiin hengitellä, vaihtunut vastaaja oletan. Jeez
Mukku mää oon ihan rauhallinen. Koittakaa ny edes
- Anonyymi00004
Oletko lähestynyt naisia jotka ovat sun makuun?
- Anonyymi00010
Nyt oli pakko ottaa 2-3kk lomaa naisista joita tapaan yleensä viikossa 200-500!!!
- Anonyymi00011
Muutaman vuoden ollut pari naista 1. ja 2. kiikarissa, mutta huonolta näyttää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Muutaman vuoden ollut pari naista 1. ja 2. kiikarissa, mutta huonolta näyttää.
Et saa yhtäkään, jos pidät kakkosvaihtoehtoa varalla.
- Anonyymi00007
Lähesty itse makusi mukaisia naisia. Senkin saamaton.
- Anonyymi00012
Harvoin tapaan sivistynyttä naista, kirppinaisia riittää tansseissa, mutta ne ei kiinnosta yhtään. Naisen pitää olla suloinen ja haluta perustaa perhe hieman hhhmm vanhemman miehen kanssa ja lopettaa renttujen perässä hyppääminen.... kuvittele loput. Olen sivistynyt koulutus muutosjohtaja jopka oli naimisissa aikanaan, mutta suomi24 en hae mitään enkä ketään. 1 täältä oli joskus... petti heti kun tuli riitaa.
- Anonyymi00013
Kirppikset ovat nykyään muodin kehtoja. Mistä aloittaja törppö muka erottaa onko kirppis vai muotiliikkeen tuote päällä. On Teemua ym. myös josta saa huonompaa tavaraa.
- Anonyymi00015
Kai AP huokuu jokin elätän myös naisen stigma eikä hän itse näytä sillai massasta ja ja junteista erottuvalts että ne fiksumat ja paremmat naiset kiinostuisivat . Ja myös sijainti. Johnaki itä-suomens.lapis tai lännes kuljetaan lumput päällä ..Mene uudell maalle kaltaistesi joukkoon
- Anonyymi00017
no voi voi🤣 saammä nähä sun lärvis
- Anonyymi00018
Oot kyllä nuiva. Huh huh.
- Anonyymi00019
Kirppislumppunaiset on just parhaita! Ei mitään aivottomia pintaliitäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1436344Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143695Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213300Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1222491Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12048Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191396- 811208