Nei ei osaa ei halua siivota kokata mutta miehelträ odotetaan aloitteen tekoa
Nykynaiset ei osaa ei halua
21
303
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet vaan törmännyt valenaiseen. Oikea nainen on oikea. Vaihda toiseen suuntaan.
- Anonyymi00002
Kyllähän sen oikean kesällä löytää jos on hame päällä, mutta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllähän sen oikean kesällä löytää jos on hame päällä, mutta
Se mitä hameen alta paljastuu ei vielä paljasta mitä korvien välistä löytyy. Voi olla että onkin mieleltään epäsopiva.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se mitä hameen alta paljastuu ei vielä paljasta mitä korvien välistä löytyy. Voi olla että onkin mieleltään epäsopiva.
Autostakin pistää heti silmään vaikkapa sädehtivä keula mutta sitten ajatukset alkaakin jo pohtia alustan kuntoa.
- Anonyymi00005
Miksi oletat, etteivät osaa? Enpä ole törmännyt yhteenkää, joka ei oikeasti osaisi, en naiseen, enkä mieheen. Sen sijaan tiedän monta, jotka eivät halua ja joita ei kiinnosta. Se on eri asia, kuin ettei osaisi. Mitä aloitteen tekoon tulee, niin moni mues ei kestä sitä, että nainen tekee aloitteen. Opetelkaa te miehet ensiksi kestämään se, ettette te itse aina olekaan aloitteen tekijöitä. Sitten useampi nainenkin uskaltaa niitä aloitteita tehdä.
- Anonyymi00015
Minä kuulun siihen ryhmään etten tee aloitetta ja olen nainen. Jos ikäiseni mies haluaisi olla ystäväni, niin saa tulla juttelemaan kanssani! Mutta vain siinä tapauksessa, ettei ole mitään hinkua parisuhteeseen, koska sitä ei tule tapahtumaan koskaan!
- Anonyymi00006
Ei niin. Siksi me kuollaan nälkään ja kuljetaan likaisissa vaatteissa.
Ota palvelija tai taloudenhoitaja ja maksa sille!- Anonyymi00007
Ei edes minuutin harkintaan kaltaisesi... voit kadota!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei edes minuutin harkintaan kaltaisesi... voit kadota!
:-D meinaatko. Eiköhän nykymiehet osaa ihan itsekin tehdä nuo asiat tai pitäisi ainakin. Ei voi olettaa, että toinen aikuinen passaa toista. On aivan eri asia, mitä parisuhteen sisällä sitten sovitaan "työnjaosta".
- Anonyymi00009
Mikä siinä on, että nykymiehet eivät enää tahdo maksaa elämisen kustannuksia ja olla providereita, mutta olettavat naisen hoitavan kaiken kodinhoidon, vaikka hän on samalla tavoin kokopäivätyössä kuin mieskin?
Kannattaa muistaa, että jos tahtoo kokopäiväisen kodinhoitajan, niin tulojenkin on hyvä olla vähintään kahden keskipalkan suuruiset.
Todellisuudessa olen kohdannut fiksuj miehiä, jotka kykenevät tarttumaan tarvittaessa myös moppiin ja laittamaan tiskit tiskikoneeseen ilman suurempia mutinoita tai oletuksia siitä, että naisen tulisi huolehtia kaikesta kodinhoidosta.- Anonyymi00011
Tämä myös totta!
- Anonyymi00012
Juuri näin.
- Anonyymi00010
Kyllähän nuo taidot täytyy naisen osata. Nainen luo kotiin tunnelman ja se tunnelma tulee siitä, että nainen osaa nämä asiat 😊
- Anonyymi00013
Voi se olla joissain suhteissa toisinkin päin ja itseasiassa monet miehet pitävät ruoan laitosta ja silloin on luontevaa, että mies sen ruoan pääsääntöisesti tekee.
- Anonyymi00016
En ole samaa mieltä kanssasi. Ei kiinnosta tehdä kotitöitä muualla kuin omassa asunnossani!
- Anonyymi00014
Voin myöntää, että juuri noin se on! Aikoinaan parisuhteessa laitoin mielelläni ruokaa ja siivosin, kun olin kotiäitinä ja myöhemmin tein osa-aikatyötä. Valitettavasti lasteni isä oli sellainen, joka oli aloitekyvytön lähes kaikessa. Itse laitoin eropaperit menemään, enkä ole koskaan katunut sitä! Asun nuorimman lapseni kanssa ja on ihanaa kun asunto on pieni ja nopeasti siivottava ja ruokaa laitan itse ja ostan myös myös valmiita ruokia kaupasta. En jaksa enää ruveta tutustumaan keneenkään ja olemaan miehen passaaja. Ystävyysuhde vain kiinnostaa ikäiseni miehen kanssa, emmekä asuisi yhdessä!
- Anonyymi00017
Jättäkää miehet feministit niille miehille, jotka eivät halua oikeaa naista vaan pelkän reiän.
- Anonyymi00018
Ei kukaan itseään kunnioittava mies ota riesakseen kokkaustaidotonta naista kun kokkaustaidollisiakin löytyy.
- Anonyymi00020
Siinäpä se totuus tulikin.
No ehkä se vanha loru on vielä valloillaan. Siivooja siivoo ja palkan saa, viinaa juo ja oksentaa. Mutta niin, ei kaikki siivoojat oo juoppoja, eikä kaikki juopot siivoojia. Mä ite pidän siivoomisesta ja siivoustyöstä. Siinä näkee heti työnsä tulokset ja kokee itsensä tarpeelliseksi. Tosin palkka on melko huono ja toisaalta joillekin turhille maksetaan enempi. Mitä taas kokkaamiseen tulee, niin sitä saa kaupastakin snnolsen, ei mitään järkee sinkun ruveta itelleen väsään.
- Anonyymi00019
AP Täyttä pashkaa! Nyky naiset kokkaa, metsästää, teurastaa, urheilee, käy töissä, kasvattaa lapsia, pitää hyvää huolta itestään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59788
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40534
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470