Riisuin kenkä ja laitoin takin naulaan. Otin Liinua leuasta kiinni, laskeuduin alaspäin suudellen häntä ja kehuin uudelleen miten hieno ja kuuliainen tyttö hän on, kun odotti minua kiltisti juuri niin kuin oli luvannut. Otin talutushihnan käteeni ja aloin taluttamaan Liinua pitkin asuntoa. Käskin hänen esitellä asuntonsa minulle tällä tavalla. Liinu alkuun vähän naureskeli, kunnes pysäytin hänet, käskin hänen painamaan kasvonsa lattiaan jota avitin jalallani ja pyllistämään minulle kunnolla. Läpsin hänen persettään voimakkaasti ja kysyin, että vieläkö naurattaa. Hetken Liinua tuntui naurattavan ja hymyilyttävän, joka johtui varmasti myös jännityksestä kunnes se loppui ja hän sanoi ymmärtävänsä säännöt sekä roolinsa. Läpsäisin häntä vielä kertaalleen kovemmin pakaroille ja jatkoin taluttamista.
Vein hänet sängyn luokse ja ohjasin nousemaan sängylle. Liinu totteli täysin vastustelematta ja pyllisti minulle kuten kuuliaisen nartun kuuluukin. Läpsin uudelleen hänen pakaroitaan jotka alkoivat punottaa kiihottavasti. Tässä kohti huomasin kuinka stringien välistä pilkotti kiiltävä timanttinen anaalitappi. Tästä Liinu ei ollut maininnut mitään etukäteen, mutta se oli minulle oikein mieluisa ylläys. Kehuin häntä jälleen ja kerroin kuinka kiihottavaa oli, kun hän oli yllättänyt minut tällä tavalla. Otin vyöni pois ja aloin piiskaamaan Liinun persettä. Pakarat punoittivat ja Liinu uikutti edessäni. Tämä selvästi kyllä kiihotti häntä, sillä kokeillessani hänen jalkoväliään stringit olivat märät. Jatkoin piiskaamista hetken, kunnes otin Liinua hiuksista kiinni ja vedin hänet lattialle.
Tarinan voit lukea kokonaan täältä: https://seksipaivakirja2016.blogspot.com/2026/01/kuuliainen-tytto.html
Kuuliainen narttu
Anonyymi-ap
0
1129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1164576Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513280
- 432972
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171839Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745