Aiotko lähestyä

Anonyymi-ap

Jotenkin? Somessa tai pyytää käymään? Vai odotatko että toinen lähestyy?

49

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Odotan toisen lähestyvän.

• Anonyymi00002
        UUSI

Ok.

• Anonyymi00004
      UUSI

Jotenkin, silloin kun nähdään.

• Anonyymi00005
      UUSI

En enää lähestyä ketään jota en tapaa tai kohtaa jossain mun omissa kuvioissa ensin naamakkain .
      Ei mitää nettijuttui enää ikinä !!!!
      Ihan hulluntauhua nämä netit .

• Anonyymi00007
      UUSI

En ole koskaan passiivinen jos joku sellainen hyvin mielenkinntoinen osuu kohdalle jonka suuntaan haluaa tehdä jotakin. Jos aktiivisuutta ei oteta vastaan, se on sen ihmisen päätös olla tekemättä niin. Minuun ei uppoa se selitys ettei ole huomannut tai ymmärtänyt.

• Anonyymi00014
        UUSI

Palstallako se pitäis huomata ja ymmärtää?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Palstallako se pitäis huomata ja ymmärtää?

Voihan aivosolu sentään, mitäpä luulet? 😩

• Anonyymi00008
      UUSI

Oon tehnyt sen niin monta kertaa jo, etten sitä enää tee. Uskon jo, ettei hän välitä musta.

• Anonyymi00028
        UUSI

Vähän samaa mieltä omassa tarinassani. Ollut jo pitkään. En voi roikkua toisessa loputtomiin.

• Anonyymi00042
        UUSI

Tai sitten tuo lähestymäsi henkilö ei vain uskalla aidosti uskoa, että olisit todella hänestä kiinnostunut.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kun en yritä ja luovutan, paine poistuu ja toimintakykyni kasvaa. Minusta tulee rohkea ja avoin. Minusta tuntuu, että pystyn mihin tahansa. Näin tapahtuu myös käytännössä, kun kysymys on virallisen yhteiskunnan ulkopuolella tapahtuvista asioista.

Mutta jos yritän kantaa vastuuni ja päästä eteenpäin osaksi aktiivista yhteiskuntaa, paine päässäni alkaa taas kasvaa, mikä johtaa toimintakykyni romahtamiseen. Tähän liittyy voimakas itsetuhoisuus ja väkivaltaiset ajatukset. Yhä useammin väkivalta tuntuu minusta ainoalta pysyvältä ratkaisulta. Taustalla vaikuttaa syvä sisäistetty häpeä. Mitä enemmän yritän, sitä itsetuhoisemmaksi ja väkivaltaisemmaksi muutun.

Väkivaltaisten ja itsetuhoisten ajatusteni herätessä hallitsen niitä lopettamalla yrittämisen eteenpäin, jolloin väkivaltaiset ajatukseni katoavat, itsetuhoisuuteni lievenee ja toimintakykyni rupeaa taas kasvamaan.

Toivottomalta tuntuu. Tahtoisin päästä eteenpäin, mutta kun yritän, siitä seuraa pääni esiin pakottamia väkivaltaisia suunnitelmia ja itsetuhoisuutta.

Enkä ole saanut kerrottua edes terveydenhuollolle, että mielenterveyspalvelujen ja terapioiden lähtökohtana oleva ratkaisukeskeisyys ajaa minua kohti itsetuhoisuutta ja väkivaltaa. Minulla on sellainen olo, että minun on esitettävä nöyrästi ratkaisukeskeisen potilaan roolini, joten vaivun vain koko ajan syvemmälle yksinäisyyteeni ja häpeääni. En tahdo olla hankala potilas, joten en paljasta todellisia tunteitani ja todellista pääni sisältöä.

• Anonyymi00015
        UUSI

Minulle häpeän tunteen vastaanottaminen oikein pohjamutia myöten oli todella voimistava kokemus. Sitä jotenkin siedättyi sille ja nyt siitä saa jopa voimaa. Masokistista mielihyvää siitä voi ammentaa.

• Anonyymi00016
        UUSI

Sä tarvitset siihen yhden ihmisen vierelle.

• Anonyymi00021
        UUSI

Sun pitäisi olla se hankala potilas siksi että saisit apua sun oikeille ja vaikeille tunteille
        Eikä tässä kohtaa säästää alueen ja valtion rahoitusta vaikka hyvää tarkoitatko.
        Paitsi mikä minä olen sanomaan teen tasan samoin itse ... Yritän olla aina vahvempi mitä olen 🙄
        Samoin kun liiankin vaatimaton
        Usko tai älä toivon sinulle tsemppiä sun ongelmien kanssa aidosti mies 🤗
        Naiselta sivusta

• Anonyymi00035
        UUSI

Se on keskeinen ongelma, ettet uskalla paljastaa todellisia tunteitasi ja pääsi sisältöä, koska ne ovat sellaista tietoa jonka käsittelemisestä todella hyötyisit. Ajattele miten hyvältä tuntuisi, kun et enää vajoaisikaan yksinäisyyteen ja häpeään.

• Anonyymi00010
      UUSI

Tuossa lähikaupassa on ihan älyttömän mukava ja kaunis myyjä. En asiaa sen kummemmin edes miettinyt, mutta eilen tämä sattui liikennevaloissa ylittämään suojatietä samalla kun siinä autossa oli odottamassa valojen vaihtumista ja iski samantien sellainen fiilis, että minäpä kuule käyn kysymässä tuota ulos joku päivä.

No tänään kävin sitten lähikaupassa ja sattui olemaan töissä siellä. Oli vielä siinä sivussa täyttämässä hyllyä, mutta en vain saatana saanut itseäni menemään ja kysymään tätä ulos.
      Yleensä itsellä ei päätä pahemmin huimaa ja riittää "pallit" kysyä suoraan, mutta jotenkin sitä ei vaan saanut nyt aikaan.

No siitä sitten lähdin kaupasta, vedin jonkun 15min. lenkin autolla ja päätin siinä, että loppuu tämä pelleily ja ajoin takaisin sinne kauppaan. No, tällä kertaa neito olikin jo kassalla ja suht iso jono siinä. Tein sitten ruokaostokset siinä, mutta eipä taas riittänyt pokka kysyä siinä kohtaa, kun oli jengiäkin jonossa.

• Anonyymi00019
        UUSI

Ihan sama kenelle vanha mällipää juttelee jos noin vanhana ole vielä ketään saanu jäämään niin tuskin ikinä saat.

• Anonyymi00029
        UUSI

😂 oot ihan kuin minä kun jotain päähäni saan.
        -nainen

• Anonyymi00051
        UUSI

Anna ihmisille työrauha, menee ihan helvetiksi, jos tuollain summamutikassa aletaan pommittamaan, mieti jos 100 muuta tekee samaa, kohde voi olla todella vttuuntunut.

• Anonyymi00011
      UUSI

Odotan sinua.

• Anonyymi00012
      UUSI

yritin jo lähestyä, en yritä toista kertaa...

• Anonyymi00013
      UUSI

En lähesty. Naisesta on kiinni tapahtuuko mitään vai jääkö näin. Se jää nähtäväksi.

• Anonyymi00017
        UUSI

Onko se koittanut mitenkään lähestyä

• Anonyymi00027
        UUSI

Kuka nainen. Kerro heti.

• Anonyymi00018
      UUSI

Somessa litan viestiä, kannattaa sinne jäädä tarkkailemaan. Saatan myös käyttää pientä salakieltä, joten koitapa olla tarkkana.

• Anonyymi00033
        UUSI

En taida kuitenkaan.
        Eikä ole käytössä edes some enää..

• Anonyymi00020
      UUSI

Laitan instan stooreihin salaviestejä! Katsokaa tarkkaan. Stalkkereita stalkataan ;)

• Anonyymi00034
        UUSI

Mä en edes pääse enää mun instaan ite....

• Anonyymi00022
      UUSI

Ainoastaan kasvokkain, jos vielä nähdään, niin meen juttelemaan, kuten ennenkin. En osaa näistä some- ym. viestitse lähestymisiä.
      Nainen56

• Anonyymi00023
        UUSI

Näitä*

• Anonyymi00026
        UUSI

En ole minä vaikka ikä täsmää!!!!

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

En ole minä vaikka ikä täsmää!!!!

Toivottavasti ei kirjainkin. 😁
        M- nainen56

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Toivottavasti ei kirjainkin. 😁
        M- nainen56

Kirjain ei täsmää. Nimessäni ei ole yhtään M kirjainta ☺️

• Anonyymi00025
      UUSI

En someta. Ilman ärrää.

• Anonyymi00030
      UUSI

Joo.

• Anonyymi00031
      UUSI

Me molemmat yritettiin, mut yritykset jäi liian kevyiksi ja toinen ei uskonut siihen. Ja nyt me molemmat taidetaan olla valmiita laskemaan irti toisistamme.

• Anonyymi00036
        UUSI

Kyllä siinä niin kävi!

• Anonyymi00037
        UUSI

En ole valmis luopumaan, jos olet se mies. Luulin niin hetken, mutta tulin järkiini. Haluan että me onnistutaan hänen kanssa.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

En ole valmis luopumaan, jos olet se mies. Luulin niin hetken, mutta tulin järkiini. Haluan että me onnistutaan hänen kanssa.

Mut mä olen nainen ja hän on mies.

• Anonyymi00039
      UUSI

Viimeisen kuukauden aikana olen laittanut kaksi all-in rakkauden tunnustusta. Jos ei niistä ymmärrä niin sitten ei mahda enää mitään.

• Anonyymi00043
        UUSI

Minkä tyylistä?

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Minkä tyylistä?

Ensimmäisessä kävin vähän menneitä läpi ja toisessa ihan puhdasta rakkaudentunnustusta.

• Anonyymi00041
      UUSI

Onneksi ei ole fb ssä mitään. Saattaa se proffa kyllä olla kun vaikka kuinka sen haluaa poistaa se ei häivy. Joten en ole mennyt edes katsomaan.

• Anonyymi00044
      UUSI

Jos näen naisen yksin siellä paikassa missä nähdään, eikä ympärillä ole muita, niin menen iskemään.

• Anonyymi00045
      UUSI

Lähetin DM
      Ei vastannut
      Ei kiinnosta

• Anonyymi00046
      UUSI

En aio lähestyä yhtäkään paljon nuorempaa! Ja toivon, ettei yksikään paljon nuorempi enää lähestyisi minua.

• Anonyymi00047
      UUSI

niin no kun joku ku klux klan.. kun teet mitä haluat... mutta ei paha idea joku tyttöjen auttaminen...

• Anonyymi00050
        UUSI

riippuu siitä minkälaista apua hän tarvitsee..

• Anonyymi00048
      UUSI

Minun mieheni kyllä tietää hänen KULTA RAKKAAN PIKKU PULLUKKA VAIMONSA kanssa on KAIKISTA PARASTA PYSYTELLÄ TELEPAATTISESSA RAKKAUS SUHTEESSA VIELÄ TOISTAISEKSI.

Me kyllä saadaan sen jälkeen rauhassa rakastaa ja vaikka TANSSIA KESKELLÄ TIETÄ PÄISSÄÄN JA JUODATA KALLEINTA SHAMPPANJAA BRUTAALISTI SUORAAN PULLOSTA, mutta ensin pitää hoitaa TYÖT TYÖTTÖMÄNÄ!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      58
      6075
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      46
      4407
    3. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      162
      4289
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      91
      3670
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      71
      2899
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      106
      2527
    7. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      56
      2228
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      56
      1846
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      244
      1739
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1514
    Aihe