Jotenkin? Somessa tai pyytää käymään? Vai odotatko että toinen lähestyy?
Aiotko lähestyä
49
456
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Odotan toisen lähestyvän.
- Anonyymi00002UUSI
Ok.
- Anonyymi00004UUSI
Jotenkin, silloin kun nähdään.
- Anonyymi00005UUSI
En enää lähestyä ketään jota en tapaa tai kohtaa jossain mun omissa kuvioissa ensin naamakkain .
Ei mitää nettijuttui enää ikinä !!!!
Ihan hulluntauhua nämä netit . - Anonyymi00007UUSI
En ole koskaan passiivinen jos joku sellainen hyvin mielenkinntoinen osuu kohdalle jonka suuntaan haluaa tehdä jotakin. Jos aktiivisuutta ei oteta vastaan, se on sen ihmisen päätös olla tekemättä niin. Minuun ei uppoa se selitys ettei ole huomannut tai ymmärtänyt.
- Anonyymi00014UUSI
Palstallako se pitäis huomata ja ymmärtää?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Palstallako se pitäis huomata ja ymmärtää?
Voihan aivosolu sentään, mitäpä luulet? 😩
- Anonyymi00008UUSI
Oon tehnyt sen niin monta kertaa jo, etten sitä enää tee. Uskon jo, ettei hän välitä musta.
- Anonyymi00028UUSI
Vähän samaa mieltä omassa tarinassani. Ollut jo pitkään. En voi roikkua toisessa loputtomiin.
- Anonyymi00042UUSI
Tai sitten tuo lähestymäsi henkilö ei vain uskalla aidosti uskoa, että olisit todella hänestä kiinnostunut.
- Anonyymi00009UUSI
Kun en yritä ja luovutan, paine poistuu ja toimintakykyni kasvaa. Minusta tulee rohkea ja avoin. Minusta tuntuu, että pystyn mihin tahansa. Näin tapahtuu myös käytännössä, kun kysymys on virallisen yhteiskunnan ulkopuolella tapahtuvista asioista.
Mutta jos yritän kantaa vastuuni ja päästä eteenpäin osaksi aktiivista yhteiskuntaa, paine päässäni alkaa taas kasvaa, mikä johtaa toimintakykyni romahtamiseen. Tähän liittyy voimakas itsetuhoisuus ja väkivaltaiset ajatukset. Yhä useammin väkivalta tuntuu minusta ainoalta pysyvältä ratkaisulta. Taustalla vaikuttaa syvä sisäistetty häpeä. Mitä enemmän yritän, sitä itsetuhoisemmaksi ja väkivaltaisemmaksi muutun.
Väkivaltaisten ja itsetuhoisten ajatusteni herätessä hallitsen niitä lopettamalla yrittämisen eteenpäin, jolloin väkivaltaiset ajatukseni katoavat, itsetuhoisuuteni lievenee ja toimintakykyni rupeaa taas kasvamaan.
Toivottomalta tuntuu. Tahtoisin päästä eteenpäin, mutta kun yritän, siitä seuraa pääni esiin pakottamia väkivaltaisia suunnitelmia ja itsetuhoisuutta.
Enkä ole saanut kerrottua edes terveydenhuollolle, että mielenterveyspalvelujen ja terapioiden lähtökohtana oleva ratkaisukeskeisyys ajaa minua kohti itsetuhoisuutta ja väkivaltaa. Minulla on sellainen olo, että minun on esitettävä nöyrästi ratkaisukeskeisen potilaan roolini, joten vaivun vain koko ajan syvemmälle yksinäisyyteeni ja häpeääni. En tahdo olla hankala potilas, joten en paljasta todellisia tunteitani ja todellista pääni sisältöä.- Anonyymi00015UUSI
Minulle häpeän tunteen vastaanottaminen oikein pohjamutia myöten oli todella voimistava kokemus. Sitä jotenkin siedättyi sille ja nyt siitä saa jopa voimaa. Masokistista mielihyvää siitä voi ammentaa.
- Anonyymi00016UUSI
Sä tarvitset siihen yhden ihmisen vierelle.
- Anonyymi00021UUSI
Sun pitäisi olla se hankala potilas siksi että saisit apua sun oikeille ja vaikeille tunteille
Eikä tässä kohtaa säästää alueen ja valtion rahoitusta vaikka hyvää tarkoitatko.
Paitsi mikä minä olen sanomaan teen tasan samoin itse ... Yritän olla aina vahvempi mitä olen 🙄
Samoin kun liiankin vaatimaton
Usko tai älä toivon sinulle tsemppiä sun ongelmien kanssa aidosti mies 🤗
Naiselta sivusta - Anonyymi00035UUSI
Se on keskeinen ongelma, ettet uskalla paljastaa todellisia tunteitasi ja pääsi sisältöä, koska ne ovat sellaista tietoa jonka käsittelemisestä todella hyötyisit. Ajattele miten hyvältä tuntuisi, kun et enää vajoaisikaan yksinäisyyteen ja häpeään.
- Anonyymi00010UUSI
Tuossa lähikaupassa on ihan älyttömän mukava ja kaunis myyjä. En asiaa sen kummemmin edes miettinyt, mutta eilen tämä sattui liikennevaloissa ylittämään suojatietä samalla kun siinä autossa oli odottamassa valojen vaihtumista ja iski samantien sellainen fiilis, että minäpä kuule käyn kysymässä tuota ulos joku päivä.
No tänään kävin sitten lähikaupassa ja sattui olemaan töissä siellä. Oli vielä siinä sivussa täyttämässä hyllyä, mutta en vain saatana saanut itseäni menemään ja kysymään tätä ulos.
Yleensä itsellä ei päätä pahemmin huimaa ja riittää "pallit" kysyä suoraan, mutta jotenkin sitä ei vaan saanut nyt aikaan.
No siitä sitten lähdin kaupasta, vedin jonkun 15min. lenkin autolla ja päätin siinä, että loppuu tämä pelleily ja ajoin takaisin sinne kauppaan. No, tällä kertaa neito olikin jo kassalla ja suht iso jono siinä. Tein sitten ruokaostokset siinä, mutta eipä taas riittänyt pokka kysyä siinä kohtaa, kun oli jengiäkin jonossa.- Anonyymi00019UUSI
Ihan sama kenelle vanha mällipää juttelee jos noin vanhana ole vielä ketään saanu jäämään niin tuskin ikinä saat.
- Anonyymi00029UUSI
😂 oot ihan kuin minä kun jotain päähäni saan.
-nainen - Anonyymi00051UUSI
Anna ihmisille työrauha, menee ihan helvetiksi, jos tuollain summamutikassa aletaan pommittamaan, mieti jos 100 muuta tekee samaa, kohde voi olla todella vttuuntunut.
- Anonyymi00011UUSI
Odotan sinua.
- Anonyymi00012UUSI
yritin jo lähestyä, en yritä toista kertaa...
- Anonyymi00013UUSI
En lähesty. Naisesta on kiinni tapahtuuko mitään vai jääkö näin. Se jää nähtäväksi.
- Anonyymi00017UUSI
Onko se koittanut mitenkään lähestyä
- Anonyymi00027UUSI
Kuka nainen. Kerro heti.
- Anonyymi00018UUSI
Somessa litan viestiä, kannattaa sinne jäädä tarkkailemaan. Saatan myös käyttää pientä salakieltä, joten koitapa olla tarkkana.
- Anonyymi00033UUSI
En taida kuitenkaan.
Eikä ole käytössä edes some enää..
- Anonyymi00020UUSI
Laitan instan stooreihin salaviestejä! Katsokaa tarkkaan. Stalkkereita stalkataan ;)
- Anonyymi00034UUSI
Mä en edes pääse enää mun instaan ite....
- Anonyymi00022UUSI
Ainoastaan kasvokkain, jos vielä nähdään, niin meen juttelemaan, kuten ennenkin. En osaa näistä some- ym. viestitse lähestymisiä.
Nainen56- Anonyymi00023UUSI
Näitä*
- Anonyymi00026UUSI
En ole minä vaikka ikä täsmää!!!!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
En ole minä vaikka ikä täsmää!!!!
Toivottavasti ei kirjainkin. 😁
M- nainen56 - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Toivottavasti ei kirjainkin. 😁
M- nainen56Kirjain ei täsmää. Nimessäni ei ole yhtään M kirjainta ☺️
- Anonyymi00025UUSI
En someta. Ilman ärrää.
- Anonyymi00030UUSI
Joo.
- Anonyymi00031UUSI
Me molemmat yritettiin, mut yritykset jäi liian kevyiksi ja toinen ei uskonut siihen. Ja nyt me molemmat taidetaan olla valmiita laskemaan irti toisistamme.
- Anonyymi00036UUSI
Kyllä siinä niin kävi!
- Anonyymi00037UUSI
En ole valmis luopumaan, jos olet se mies. Luulin niin hetken, mutta tulin järkiini. Haluan että me onnistutaan hänen kanssa.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
En ole valmis luopumaan, jos olet se mies. Luulin niin hetken, mutta tulin järkiini. Haluan että me onnistutaan hänen kanssa.
Mut mä olen nainen ja hän on mies.
- Anonyymi00039UUSI
Viimeisen kuukauden aikana olen laittanut kaksi all-in rakkauden tunnustusta. Jos ei niistä ymmärrä niin sitten ei mahda enää mitään.
- Anonyymi00043UUSI
Minkä tyylistä?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minkä tyylistä?
Ensimmäisessä kävin vähän menneitä läpi ja toisessa ihan puhdasta rakkaudentunnustusta.
- Anonyymi00041UUSI
Onneksi ei ole fb ssä mitään. Saattaa se proffa kyllä olla kun vaikka kuinka sen haluaa poistaa se ei häivy. Joten en ole mennyt edes katsomaan.
- Anonyymi00044UUSI
Jos näen naisen yksin siellä paikassa missä nähdään, eikä ympärillä ole muita, niin menen iskemään.
- Anonyymi00045UUSI
Lähetin DM
Ei vastannut
Ei kiinnosta - Anonyymi00046UUSI
En aio lähestyä yhtäkään paljon nuorempaa! Ja toivon, ettei yksikään paljon nuorempi enää lähestyisi minua.
- Anonyymi00047UUSI
niin no kun joku ku klux klan.. kun teet mitä haluat... mutta ei paha idea joku tyttöjen auttaminen...
- Anonyymi00050UUSI
riippuu siitä minkälaista apua hän tarvitsee..
- Anonyymi00048UUSI
Minun mieheni kyllä tietää hänen KULTA RAKKAAN PIKKU PULLUKKA VAIMONSA kanssa on KAIKISTA PARASTA PYSYTELLÄ TELEPAATTISESSA RAKKAUS SUHTEESSA VIELÄ TOISTAISEKSI.
Me kyllä saadaan sen jälkeen rauhassa rakastaa ja vaikka TANSSIA KESKELLÄ TIETÄ PÄISSÄÄN JA JUODATA KALLEINTA SHAMPPANJAA BRUTAALISTI SUORAAN PULLOSTA, mutta ensin pitää hoitaa TYÖT TYÖTTÖMÄNÄ!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a586075Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,464407Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1624289Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913670Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712899Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1062527Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut562228Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561846Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2441739Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä361514