Nuori nainen ei tätä ymmärtänyt ja nyt kaikki pyytää anteeksi. Jutta ei ole ahdistellut ketään vaan tyytyi adoptoimaan.
MOT
Asell halusi vain painia avustajan kanssa
10
280
Vastaukset
- Anonyymi00001
Halla-Aho ei usko ahdisteluun. Mikäköhän siinä on?
- Anonyymi00010
Kyseessä on aselin ase...
- Anonyymi00002
Eikö demareiden pitänyt yhtään luoda psykologisesti turvallista tilaa johtajilleen käsitellä tätä aihetta kuten soitessa?
- Anonyymi00003
Sitä varten niitä apustajia on useita että joku olisi käytettävissä. Ainahan joku on ollut suostuvainen vai luuletteko että Kanervan Ilkka 47 vuoden uransa aikana saanut piparia töissä?
- Anonyymi00006
Suostuvaiset eivät mitään meteliä nostakaan. Sai mitä halusikin.
- Anonyymi00007
Esimiehenä ajattelen että jokainen alainen, työntekijä ja opiskelija on juuri tällainen avustaja vain juuri minua varten.
Onneksi kohta tulee kesätyöntekijät niin pääsen taas heittään läppää ja soittaan suuta. Tarviin uutta yleisöä ja ihastuksen kohteita.
- Anonyymi00011
Oliko sdp:n jäsenet työntäneet sormen maahanmuuttajan peräaukkoon. Voi, hyvänen aika
- Anonyymi00012
On sulla fantasiat..,
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
On sulla fantasiat..,
Tytti, tytti...
- Anonyymi00014
Pieni "sormetus" piristää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2302562Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32119Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3221868- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois841525Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671190
- 251121
- 501063
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006