Tuhjäpäisten idioottien suosikkiohjelma, jopa vielä turhempi kuin Passi ja Hammasharja aikoinaan
Temptation Island
18
153
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pässi ja hammasmätä on kuitenkin ajalta ennen realityä, että uskoisin sen olevan paljon parempi. Mitään muuta siitä en muista, kuin Tino Sighnin. Temptation Islandista en ole nähnyt, kuin lööppejä ja mainoksia. Enempi katsominen vastaa kutakuinkin lobotomiaa.
- Anonyymi00002
Voi vittu mitä paskaa oot kattonu
Molemmat ihan perseestä
Kyllä täysin tyhjäpäille noi !
Mä luulin et oon ainoa joka
Ihoaa noita molempia
Mutten näköjään olekkaan
Mä inhoan myös muumeja mitä moni pitää outona eikä yhtään ymmärrä.
Naiselta- Anonyymi00004
Teletapit,helllo Kitty ja Emmerdale on seuraavana listalla 😂
- Anonyymi00006
😂😂😂
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Teletapit onkin lapsille (ja hinureille). Salkkarit kuuluu tuohon listaan mieluummin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niitäkö katsot..
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niitäkö katsot..
Mitää sarjaa jota tässä ketjussa on sanottu en seuraa . Huumorilla tai vitsillä voin ilmaista.
Ei kiinosta
Naiselta sivusta
- Anonyymi00003
Ihan ok mu sinne pitäs laittaa näitä 20-30 vuotta yhdessä olleita aviopareja joilla ei parisuhde toimi ni näkisivät millaisen kanssa ovat suurimman osan elämästään tuhlanneet ei millään pahalla mu eipä kai liian hyvälläkään
- Anonyymi00009
Siinä olis uusi sarja konsepti
Viettelysten saari keskiikäisille .😂
- Anonyymi00005
Tosi tv ohjelmat.......
Temptation Island Suomi
Love Island Suomi
Suomalainen menestysresepti
Selviytyjät Suomi
Amazing Race Suomi
Supernanny Suomi
Sinkut paljaana
Vain elämää
Arman ja viimeinen ristiretki
The Voice of Finland
Au pairit
Myyrä
Idols
Farmi Suomi
Big Brother Suomi
Petolliset
Remppa vai muutto Suomi
Ensitreffit alttarilla
Suuri seikkailu
Kirjolla
Leijonan luola Suomi
Tähdet, tähdet
Tanssii tähtien kanssa
Iholla
Maajussille morsian
Unelmahäät
Suuri seikkailu
Suomen Huippumalli haussa
Sinkkulaiva
The Real Housewives Suomi
Rahdinmetsästäjät
Kultainen Venla kuka voittaa ......tuleeko mitään muita mistä pitää maksaa.
Unelma Italiassa ja Ellenin elämää.
Vuoden lifestyle ohjelma siinä.- Anonyymi00013
noista olen katsonut silloin tällöin vain kahta ohjelmaa
- Anonyymi00015
Katsonut neljää noista vaihtelevasti
- Anonyymi00018
Mä katsoin aikoinaan Idolsia. Se oli hauska, koska se oli aitoa. Kritiikki oli suoraa. Huonot laulajat oli huonoja ja pidemmälle päässeiden kilpailuesityksiäkään ei virekorjattu ja liikaa käsitelty, kuten nykyisissä lauluohjelmissa.
- Anonyymi00008
Mitäs kahvia juot😂
- Anonyymi00016
Juhlamokkaa tai costarikkaa
Mustana ei maitoa ei sokeria 🙄
Yleensä juon kuitenkin teetä tai makeuttamatonta kaakaota
mieluumin kun kahvia
Porukoilla oli aina vähä semoset venäläiset teenjuontitavat ja se teenjuonti jäöny itselkekki tavaksi
- Anonyymi00010
En ole koskaan katsonut moista ohjelmaa!
- Anonyymi00012
Elämäni biisi ja kotimainen ohjelma, keksitty ja myyty ulkomaille. Wow
- Anonyymi00017
En kehtaa katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1586398Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745296Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143705Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213335Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1452606Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat732312Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12068Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191546- 821245