Jossa sinä mukana.
Oikeasti mun pitäis lopettaa tämä haikailu.
Haaveilen hiihtoreissusta
29
397
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla on ollut sama mielessä. Kunnon kuuden tunnin hiihtolenkkonen ja siihen päälle lepoa ja olemista.
- Anonyymi00002
Päivä johonkin, kauas mieluummin ja siellä yötä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Päivä johonkin, kauas mieluummin ja siellä yötä.
Kyllä ja sitten rakasteltaisiin takanloimussa pikkutunneille asti.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä ja sitten rakasteltaisiin takanloimussa pikkutunneille asti.
Sä menit heti tositoimiin.
Siinä vaiheessa lähtisin hiihtämään kotia pikavauhtia. - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sä menit heti tositoimiin.
Siinä vaiheessa lähtisin hiihtämään kotia pikavauhtia.Tai sitten käskisit k*ksimaan suuhun, eiku suksimaan kuuhun.
- Anonyymi00003
Olis kyllä ihana lähtee johkin miehen kans
- Anonyymi00004
Kuulostaa hyvältä. Suksetkin löytyy mutta ollut pitkää käyttämättä. Otapa yhteyttä niin päästään keväthangille tänä vuonna.
- Anonyymi00005
Oot liian pullea 😆
- Anonyymi00006
luulet vaan, sivusta..
- Anonyymi00007
Minä en hiihda enkä tanssi
Piste- Anonyymi00014
Laula ja tanssi ja soita macarena.
- Anonyymi00030UUSI
penkkiurheilija?
- Anonyymi00008
Sinä voit näyttää kuinka hyvin se hevosella ratsastaminen sujuu😉
- Anonyymi00022
Onko sulla omia hevosia?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Onko sulla omia hevosia?
Se on hevonen.
- Anonyymi00009
Joskus meni kevyesti 16 km. Nyt näillä läskeillä, forget it.
- Anonyymi00010
Jos ei kelpaa somekaveriksi, niin turha haikailla mitään hiihtoreissujakaan.
- Anonyymi00012
Yhteinen hiihtoreissu voisi olla ihanaa, vapauttavaa.
- Anonyymi00015
Juu mua ei hiihtämään saa
- Anonyymi00018
Sitten toteutetaan meidän unelmat mies ❤️
- Anonyymi00019
Menkäähän hiihtelemään
- Anonyymi00024
🤸🧍💥⛷️
- Anonyymi00032UUSI
🤣🤣🤭 Viimeistään sit sinne kesälaitumille yhessä, en kyllä millään malttaisi odottaa sinne saakka 😍💛☀️
- Anonyymi00026UUSI
Liikkukaa ihmiset, se tuo elämään mukavan olon ja jäntevän vartalon. Sitä herkkua on pakko saada aina vain lisää!
- Anonyymi00027UUSI
Tunsin kaivattuni kerran polvista/reisistä kun hän tuli ladulla vastaan. Vaikka oltiin nähty vain kerran. Ajatuksissani hiihtelin ja säpsähdin että nuohan on hänen jalkansa. Ja niinhän olivat❤️
- Anonyymi00028UUSI
Olisi kyllä haaveissa ihan oikeastikin, vain muutaman kilometrin lenkki ensi alkuun.
- Anonyymi00029UUSI
Jos nyt ensin jaksaisit liikkua. m-n
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jos nyt ensin jaksaisit liikkua. m-n
Sinun perässä vaikka kuuhun. Ei se kunto vaan sinnikkyys. Sivu.
- Anonyymi00031UUSI
Ja et muka petä enää. Haaveilukin on pettämistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a728556Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1354788Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1123886Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793452Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii743016Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1492755SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt202468SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het392177Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561988Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan631983