Tiedä sitten mitä ongelmia sekin aiheuttaa, jos päädyn hänen naisen kanssaan suhteeseen. Voi tosin olla, että pelkkä hänen läsnäolonsa voisi lievittää masennustani ja saisin elämäniloni takaisin. Tietysti en varmaan mitään ihmeparantumista kokisi. Yläkoulun lopusta asti olen jonkin asteisesta masennuksesta kärsinyt. Välillä on mennyt vähän paremmin ja välillä on mennyt tosi huonostikin. Olen saanut ammattiauttajilta keinoja hallita masennustani, että siinä mielessä menee paremmin kuin ennen, mutta tunteet ovat vain silti jatkaneet latistumistaan vuodesta toiseen interventiosta huolimatta. Lääkkeitä en aio käyttää, koska ne latistavat tunteita vain lisää, ja sitä minä en juuri halua.
Hänen kohtaamisensa oli minulle siksikin niin merkittävää, sillä hän sai minut kokemaan lapsenomaista onnellisuutta, mitä en ollut kokenut vuosikausiin. Hän aiheutti myös muita erittäin rajuja tunnereaktioita, jotka tuntuivat ihan fyysisesti sydämessä asti. Mikään, ei siis MIKÄÄN muu ollut vuosiin aiheuttanut niin suuria tunnekokemuksia minulle kuin hän. Minusta on sen jälkeen tuntunut, että hän voisi pelastaa minun elämäni pelkällä olemassaolollaan.
Minä rakastan häntä niin paljon.
Mulla on sitten keskivaikea masennus
97
1026
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä rakastan miestä koko sydämestäni ❤️
- Anonyymi00002
Toivon, että saatte toisenne.
ap - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Toivon, että saatte toisenne.
apNiin minäkin toivon. k
- Anonyymi00005
Kiitos.
- Anonyymi00074
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin minäkin toivon. k
Ei multa tää kulta. En ole masentunut. Ei tarvitse olla huolissaan.
- Anonyymi00008
Oliko miehelle?
- Anonyymi00011
Naiselle, niin kuin ensimmäisestä virkkeestä käy selväksi.
ap
- Anonyymi00009
Kirjoitat kauniisti. On uskomaton tunne, kun masentunut sydän hypähtää ikuisuuden jälkeen jonkun vuoksi. Toivottavasti saat kaivattusi elämääsi.
- Anonyymi00014
Kiitos paljon. Se todellakin oli uskomaton tunne. Melkein kuin olisi herännyt uudelleen henkiin.
ap - Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kiitos paljon. Se todellakin oli uskomaton tunne. Melkein kuin olisi herännyt uudelleen henkiin.
apJuuri tuolta se tuntuu. Minulla on keskivaikea masennus myös. :)
- Anonyymi00010
Kai sä olet kertonut hänelle ton kaiken?
- Anonyymi00016
En puhunut hänen kanssaan koskaan mt-ongelmistani, ei se olisi ollut edes oikein sopivaa sillä tutustumisen asteella.
ap - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
En puhunut hänen kanssaan koskaan mt-ongelmistani, ei se olisi ollut edes oikein sopivaa sillä tutustumisen asteella.
apMillä tavalla ja missä näitte? Kannattaisi kertoa tunteistasi hänelle.
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Millä tavalla ja missä näitte? Kannattaisi kertoa tunteistasi hänelle.
Kyllä hän tietää, että minä tykkään hänestä.
ap - Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä hän tietää, että minä tykkään hänestä.
apOnko hän kertonut tunteistaan?
- Anonyymi00042
Anonyymi00031 kirjoitti:
Onko hän kertonut tunteistaan?
Tästä katoaa koko ajan kommentti.
Hän ei siis itse ole kertonut tunteistaan.
ap - Anonyymi00073
Anonyymi00016 kirjoitti:
apOletko varma ettei hän aavista että jostain mainitsemistasi asioista on kyse, jos siis olette edes vähän olleet tekemisissä.
sivu - Anonyymi00080
Anonyymi00073 kirjoitti:
Oletko varma ettei hän aavista että jostain mainitsemistasi asioista on kyse, jos siis olette edes vähän olleet tekemisissä.
sivuEn voi tietää.
ap - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
apMiksi häntä kaipaat ellei tunteistaan ole kertonut?
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Miksi häntä kaipaat ellei tunteistaan ole kertonut?
No eikö se käy aloituksesta aika selväksi?
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
No eikö se käy aloituksesta aika selväksi?
Ei
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Ei
Et osaa sitten lukea ilmeisestikään tai et tiedä millaiselta oikea rakkaus voi tuntua.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
apMutta sä olet kertonut tunteista hänelle?
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Et osaa sitten lukea ilmeisestikään tai et tiedä millaiselta oikea rakkaus voi tuntua.
En kai sitten, eiks sen pitäisi parantaa?
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Mutta sä olet kertonut tunteista hänelle?
Mitä luulet neropatti, tuskinpa on kertonut mitään.
- Anonyymi00012
jos niin oikein ahmii nälkäänsä jotain masennuspillereitä mielinmäärinkin hoh
- nälkåänsä ahmii tabletteja. - Anonyymi00013
Voi miten ihana kirjoitus.
Toisen kanssa olevat hyvät hetket ja molemminpuolinen rakkaus parantaa masennusta ja tuo onnellisuutta.
Voi kun kaipaamani mies tulisi ja sanoisi minulle noin.
Minäkin Rakastan häntä niin paljon.- Anonyymi00017
Toivottavasti saat Rakkaasi vielä.
ap
- Anonyymi00015
joopa joo niin oikein nälkäänsä ahmii purkillisia tabletteja, mahantäytteeksi, nm nam...
- Anonyymi00018
Ei muuta, kuin syöt sienet menemään
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/taikasienista-ihmelaake-masennuksen-hoitoon-laaketestit-alkavat-myos-suomessa- Anonyymi00023
Olisihan tuo hyvä jos laillistaisivat tuollaisia vaihtoehtoisia hoitomuotoja ja alkaisivat oikeasti tarjota niitä. Olen joskus vuosia sitten lukenut, että nuo taikasienet olisi huomattavasti SSRI-lääkkeitä parempia juuri siinä mielessä, että ne eivät latista tunteita. Ne itse asiassa lisäävät aivoissa emotionaalisia yhteyksiä, ja vieläpä ilman sivuvaikutuksia.
ap - Anonyymi00035
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olisihan tuo hyvä jos laillistaisivat tuollaisia vaihtoehtoisia hoitomuotoja ja alkaisivat oikeasti tarjota niitä. Olen joskus vuosia sitten lukenut, että nuo taikasienet olisi huomattavasti SSRI-lääkkeitä parempia juuri siinä mielessä, että ne eivät latista tunteita. Ne itse asiassa lisäävät aivoissa emotionaalisia yhteyksiä, ja vieläpä ilman sivuvaikutuksia.
apTuo on hevonkukkua, sienistä saat hyvät hallusinaatiot ym. Ja sivuvaikutuksista voit kysellä käyttäjiltä tai vetää niitä ja kokea ihan itse.
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tuo on hevonkukkua, sienistä saat hyvät hallusinaatiot ym. Ja sivuvaikutuksista voit kysellä käyttäjiltä tai vetää niitä ja kokea ihan itse.
Kyllä sitä on ihan tutkittu, että ne toimivat masennukseen.
ap - Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kyllä sitä on ihan tutkittu, että ne toimivat masennukseen.
apViittaat varmasti psykedeeliterapiaan joka on laitonta Suomessa. Siihen liittyen ymmärrän viittauksesi tutkimukseen.
- Anonyymi00020
justiin niin nooh oikein nälissää menee jonnkin lääkekaapille;: haa pilleritä nälissään mahantäytteeksi ahmii niitä kaikkia jotta nälkä lähtee ja maha täyttyyy
- Anonyymi00021
Ompa jännä lukea tämä ap. 😊minä tunnen ihan samalla tavalla. Sydämmeni vuosi verta kun nähtiin. En lopulta osannut enää sanoa mitään kun niin jännitti eikä koskaan kenenkään kanssa ennen. Aivan kuin olisit sielun puolikkaani. Puhumisesta tuli aina vaan vaikeampaa. Kaikki meni miten meni. Nyt en tiedä mutta toivon salaa että tiemme vielä kohtaavat jotenkin. Jotenkin tuntuu että tiedän ja tunnen sinut vaikket puhuisi mitään.
Sinä olet verbaalisesti hyvä
Minä en. Elämä on ollut kova. Tunteeton- Anonyymi00026
Toivottavasti tekin saatte toisenne.
ap
- Anonyymi00022
sitten joutuu sairaalaan että mitä pillereitä olet syönyt: kaikkia kun oli nälkä
- Anonyymi00024
tuollainen tablettien ahmiminen nälänhätään ei suositeltavaa, joskus juttuni, nooh tuokin vähän sarkastistakin.
- Anonyymi00028
Puhutteleva kirjoitus.
Tuli mieleeni, että jännä miten meidän ihmisten elämässä joku toinen ihminen voi herättää niin paljon positiivista tunnetta ja kokemusta elämään. Toisesta voi saada energiaa ja voimaa itselleen. Olen itsekin sitä kokenut.
Lapsenomainen onnellisuus kuulostaa jotenkin tutulta.
Toinen puoli on sitten se, että mikä laittaa kirjoittamaan siitä tänne. Onko tämä paikka tunteiden purkuun jollei sitä jostain syystä tee reaalissa. Ja mistä syystä reaali jää?
Lääkityksistä tiedän sen verran, että ne säännöllisen keskusteluavun ohella auttavat eteenpäin. Eivät välttämättä latista tunteita, mutta lievittävät pahimmat notkahdukset. Toki on tärkeintä mitä itse haluat ja sinä päätät käytätkö lääkkeitä. Oma elämä. Oma päätös.
Elämässä on keskivaikeaa masennusta, keskivaikeaa uniapneaa,keskivaikeaa monenlaista... Se hyvä puoli siinä on ettei se ole sitä kaikkein vaikeinta... Tuossa tilanteessa olet jo toipumisen tiellä.Matkalla parempaan. Matkalla kevääseen ja valoon. Usko minua. Been there, done that.
Vilua ja iloa 🫶- Anonyymi00029
Kiitos. Miksi kirjoitan tänne? Olen nyt liian huonossa kunnossa, että voisin häntä lähestyä.
ap - Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kiitos. Miksi kirjoitan tänne? Olen nyt liian huonossa kunnossa, että voisin häntä lähestyä.
apJokaisella meistä on itsemääräämisoikeus omasta elämästään. Itsesuojelu on hyvä, tosin myös luottaminen ja elämäntilanteensa avaaminen voi tuoda hyvää elämääsi. Oma elämä. Oma päätös. Luottamus on iso asia ja on aina hyvä miettiä keneen luottaa elämässään ollessaan heikolla hapella.
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jokaisella meistä on itsemääräämisoikeus omasta elämästään. Itsesuojelu on hyvä, tosin myös luottaminen ja elämäntilanteensa avaaminen voi tuoda hyvää elämääsi. Oma elämä. Oma päätös. Luottamus on iso asia ja on aina hyvä miettiä keneen luottaa elämässään ollessaan heikolla hapella.
No en rehellisesti sanoen halua avautua hänelle nyt kun en jaksa siivota tai pitää omasta hygieniastani säännöllisesti huolta ja nukun aivan miten sattuu. Niiden pitäisi olla kunnossa.
ap - Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
No en rehellisesti sanoen halua avautua hänelle nyt kun en jaksa siivota tai pitää omasta hygieniastani säännöllisesti huolta ja nukun aivan miten sattuu. Niiden pitäisi olla kunnossa.
apTarkoittaako avautuminen sinulle sitä, että hän tulisi kotiisi ja nuuhkisi sinua siellä? Anteeksi kun tuntui ihan hullulta ajatukselta. Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ajatukset lähtivät laukalle :)
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tarkoittaako avautuminen sinulle sitä, että hän tulisi kotiisi ja nuuhkisi sinua siellä? Anteeksi kun tuntui ihan hullulta ajatukselta. Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ajatukset lähtivät laukalle :)
No tuskinpa itselläsikään itsevarmuus olisi huipussaan minun asemassani.
ap - Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
No tuskinpa itselläsikään itsevarmuus olisi huipussaan minun asemassani.
apÄlä loukkaannu minun kommenteistani. Anonyymiteetin takana et voi koskaan tietää mikä on kirjoittajan itsevarmuus tai mieliala. Jos tietäisit viime viikkojen ja kuukausien tapahtumat, ihmettelisit miten olen elossa tai ylipäätänsä kirjoitan tänne.
Toivon parempaa oloa sinulle elämääsi. - Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Älä loukkaannu minun kommenteistani. Anonyymiteetin takana et voi koskaan tietää mikä on kirjoittajan itsevarmuus tai mieliala. Jos tietäisit viime viikkojen ja kuukausien tapahtumat, ihmettelisit miten olen elossa tai ylipäätänsä kirjoitan tänne.
Toivon parempaa oloa sinulle elämääsi.Kiitos. En minä loukkaantunut. Minulla on tosi paksu nahka sen suhteen.
Voi sinäkin hyvin.
ap - Anonyymi00076
Anonyymi00040 kirjoitti:
apToivottavasti sulla on ystäviä ja läheisiä, jotka voi auttaa, ainakin välttämättömissä jutuissa.
- Anonyymi00078
Anonyymi00076 kirjoitti:
Toivottavasti sulla on ystäviä ja läheisiä, jotka voi auttaa, ainakin välttämättömissä jutuissa.
Itsekseni koitan selvitä, niin kuin kuuluukin.
ap - Anonyymi00084
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tarkoittaako avautuminen sinulle sitä, että hän tulisi kotiisi ja nuuhkisi sinua siellä? Anteeksi kun tuntui ihan hullulta ajatukselta. Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ajatukset lähtivät laukalle :)
Minä ainakin ottaisin syliini, halaisin ja nuuhkisin häntä joka tapauksessa.
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Minä ainakin ottaisin syliini, halaisin ja nuuhkisin häntä joka tapauksessa.
Siunattu ihminen olet.
ap
- Anonyymi00030
mutta niin tärkeä asia että toiset ymmärtävät että yrittäisi auttaa, vsaikka ei aina onnistukaan auttamaan.
- Anonyymi00032
Rakkaus parantaa💜 ja tuo oksitosiinia, mielihyvähormoneja. Hyvänolon tunne lisääntyy. Maut ja värit voimistuu, mieli herkistyy. Elämästä tulee toisella tavalla merkityksellinen.
- Anonyymi00034
Joo. Jospa tämä selkiytyisi tästä vielä.
ap
- Anonyymi00039
Olisiko V nainen osallinen onnellisuuteesi?
- Anonyymi00041
Hänen nimensä alkaa kyllä sillä kirjaimella.
ap - Anonyymi00047
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hänen nimensä alkaa kyllä sillä kirjaimella.
apEntä sinun nimi ap? Sivusta
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Entä sinun nimi ap? Sivusta
R-kirjaimella alkaa minun nimeni.
- Anonyymi00077
Anonyymi00049 kirjoitti:
R-kirjaimella alkaa minun nimeni.
Risto?
- Anonyymi00079
Anonyymi00077 kirjoitti:
Risto?
Juu
- Anonyymi00044
Eli sinä olet bunny? vai mikä se nyt olikaan. En ole niin perillä kaikesta mitä täällä tapahtuu.
Eli arvelinko oikein?- Anonyymi00046
Ei. En ole bunny. Hänellä on ilmeisesti kaksisuuntainen mielialahäiriö, minulla pelkkä masennus.
- Anonyymi00051
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei. En ole bunny. Hänellä on ilmeisesti kaksisuuntainen mielialahäiriö, minulla pelkkä masennus.
Ok. Te olette juuri ainakin ne kaksi jota kipeimmin tarvitaan jos sota tulee suomeen. Parasta sotilas matskua.
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ok. Te olette juuri ainakin ne kaksi jota kipeimmin tarvitaan jos sota tulee suomeen. Parasta sotilas matskua.
Minusta ei sotilaaksi ole.
ap - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Minusta ei sotilaaksi ole.
apMinkä ikäinen olet suunnilleen. Bunny on varmaan jotain 40?
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Minkä ikäinen olet suunnilleen. Bunny on varmaan jotain 40?
En minä viitsi liikaa omia tietojani tänne jakaa, kun nimikirjaimenkin laitoin jo. Bunny on sanonut olevansa jotain 25.
- Anonyymi00058
Anonyymi00051 kirjoitti:
Olipa typerä trollaus
Sivusta
Tovon kirjoittajalle osaa eturintamaan
Voi sitten karma hoitaa.
AP sinulle voimia sun toipumiseen askel kerrallaan
Sivusta - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Olipa typerä trollaus
Sivusta
Tovon kirjoittajalle osaa eturintamaan
Voi sitten karma hoitaa.
AP sinulle voimia sun toipumiseen askel kerrallaan
SivustaKiitos paljon sinulle.
- Anonyymi00053
En tiedä arveliko kukaan oikein missään. Luulin että N ihminen olisi ollut minulle yhtä tärkeä kuin minä hänelle. Hän luuli väärin ja minä olin väärä ihminen väärässä paikassa väärään aikaa. Pieni nukke jolla ei ollut koskaan mitään arvoa.
- Anonyymi00060
Ketjusta huomaa sen, miten masentuneella aloittajalla on loputtomasti empatiaa muita kirjoittajia kohtaan. Mietin, masentuvatko maailmassa herkemmin ne, joilla on taipumusta asettaa muut itsensä edelle. Vai opettaako masennus meidät pehmeyteen? Näyttääkö masennus meille kouriintuntuvasti sen, että koskaan ei tiedä mitä taisteluja toinen ihminen kuorensa takana käy. Vai onko kyse siitä, että masentunut tietää, mitä laantumaton paha olo on, ja tekee kaikkensa sen eteen, että ei ole mukana aiheuttamassa sitä muille.
- Anonyymi00063
Taitaa mennä juuri näin.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Taitaa mennä juuri näin.
Masentuneella harvemmin on kovin ulkoista vihaa.
- Anonyymi00061
Sinun pitää aloittaa masennuslääkkeet!!! Kokeilemalla löytyy sopiva. Itse olin sinkkuna koko nuoruusiän ja pystyin parisuhteeseen ja perustamaan perheen vasta, kun olin saanut lääkityksen. Ennen sitä ei olisi itsetuntu riittänyt.
- Anonyymi00066
En aloita. Ei ne minun ongelmiani poista, jotka tämän masennuksen takana on.
Ap
- Anonyymi00062
Ai, sekö sairaus Ristolla onkin, masennus. Miksihän se yrittää ammentaa voimia naisesta? Jauhaa samaa asiaa vuodesta toiseen. Vaihtaisi jo harrastusta, ehkä se auttaisi.
- Anonyymi00067
En tiedä mistä puhut, mutta masennus ei ole mikään harrastus.
ap - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
En tiedä mistä puhut, mutta masennus ei ole mikään harrastus.
apJotenkin uskoisin, että kyllä masennuskin voi helpottaa. Ehkä auttaa, jos alkaa olemaan vähemmän vaativainen itseä kohtaan, rakastaa enemmän itseä. Jotenkin näin.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Jotenkin uskoisin, että kyllä masennuskin voi helpottaa. Ehkä auttaa, jos alkaa olemaan vähemmän vaativainen itseä kohtaan, rakastaa enemmän itseä. Jotenkin näin.
Kyllä itsensä rakastamimen ja hyväksyminen helpottaa masennusta, mutta ei ne sitä paranna, jos sen pohjalla on jotkin muut syyt.
ap - Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Jotenkin uskoisin, että kyllä masennuskin voi helpottaa. Ehkä auttaa, jos alkaa olemaan vähemmän vaativainen itseä kohtaan, rakastaa enemmän itseä. Jotenkin näin.
Helpommin sanottu kuin tehty.
- Anonyymi00072
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kyllä itsensä rakastamimen ja hyväksyminen helpottaa masennusta, mutta ei ne sitä paranna, jos sen pohjalla on jotkin muut syyt.
apToiset kyllä kokevat paljon kaikkea raskasta elämänsä varrella. Toivotaan, että kuitenkin olisi valoa, enemmän.
- Anonyymi00081
Anonyymi00069 kirjoitti:
apSä et tietenkään halua niitä muita syitä valaista tänne?
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Sä et tietenkään halua niitä muita syitä valaista tänne?
No en mielellään. Kyllä minä aika henkilökohtaisuuksiin olen tässä jo mennyt, niin en viitsi.
- Anonyymi00092
Anonyymi00082 kirjoitti:
No en mielellään. Kyllä minä aika henkilökohtaisuuksiin olen tässä jo mennyt, niin en viitsi.
Selvä, ymmärrän.
- Anonyymi00071
Ei multa tää. En ole masentunut.
- Anonyymi00075
Joo. Kohteesihan tosiaan tämän viestin perusteella tietää kuka olet.
- Anonyymi00083
Toinen vois olla sitten, Perua kohti ja ayahuascha-retriitille. Oma käsitys on, että se on kuitenkin ihmisen elämässä aika ultimaattinon kokemus, kautta asia, jonka voi tehdä. Vaan se täytyy myöntää, että ainakin ylilaudalla on tämä yks akka, joka tuommoisessa kävi, vaikutti olevan ihan yhtä pöhölö, kuin ennenkin, jotain tarot-kortteja selas..
https://m.youtube.com/watch?v=66MeVLPboOA&pp=ygUeVmFyYXN0aW4gb21hc3RhIHlyaXR5a3Nlc3TDpG5p
Stingin elämänkerta alkaa ayahuasca-kokemuksella, se oli mielenkiintoista luettavaa. - Anonyymi00086
- Anonyymi00088
Erittäin kaunis biisi.
Ap
- Anonyymi00096UUSI
Noin arviolta puolet suomen kansasta on masentuneita ja keskivaikeasti masentuneita.
- Anonyymi00099UUSI
Se on paljon se. Kertoo hyvin, kuinka ihmisvastainen nykyajan elämäntyyli on. Sitten vielä kaiken lisäksi ihmisyys yritetään korvata tekoälyllä. Lampaat ei huomaa, että mikään olisi vialla.
- Anonyymi00098UUSI
oletko syönyt pikkueläimiä?
niin noh, norsujkin, pieniä muovisia?
niin toivottyavasti pystyn huvittamaan jutuillani ryrtöjä.- Anonyymi00101UUSI
Älä höpise sekavia tänne.
- Anonyymi00104UUSI
...ja sinä rikoit konkreettisesti sydämeni jättämällä epätietoisuuteen vajaa 2,5 vuotta sitten...
Yhä rakastan sinua.
Mn tumma - Anonyymi00105UUSI
Tapailetko tuota naista? Yleensä viettämällä aikaa yhdessä ja tutustumalla selviää olisiko enempään, ystävyyteen jne. Ehkä sinun ei tarvitse etukäteen tietää miten masennus siinä vaikuttaa, ja miten muuttuu. Myös toinen osaa tietäessään itsekin tehdä omia valintoja.
- Anonyymi00106UUSI
Myös hänellä, naisella, voinee olla jotain asioita elämässään, joihin mahdollisen kumppanin tulee hyväksyä, kuulla jne.
- Anonyymi00107UUSI
Aika moni toivoisi olevansa tuollainen auringonsäde jollekin. Toki se pidempi ystävyys, ja kumppanuudet rakennetaan ajan kanssa yhdessä hyvine ja huonoine hetkineen.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site826025Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers794860Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto524422SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574182SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963789Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost63522Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi912561SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502503Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352409Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat472139