Taas kerran pisti silmään. Venla-gaalassa, tällä kertaa Sointu Borgin oli ihan pakko se rintavako paljastaa, vaikka muuten kaula-aukko oli tiukka. Kertokaa nyt arvon naiset, miksi. Hyvällehän toi tietty sinällään miehen silmään näyttää (olis kuiteen mieluummin luomut), mutta ihmettelen vaan, miks pitää tissejään julkisuudessa korostaa.
Rintavako pitää näkyä
19
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
En katsellut kyseistä juhlaa. Mielestäni paljastelu ei ole tyylikästä. Samalla joskus olen ihmetellyt sitä, että joskus näkee miespuolisilla henkilöillä kun persvako irvistää jos vaikka joutuvat kumartumaan. En usko tuon olevan tahallista. Onko siinä housut valuneet liian alhaalla, vai mistä lienee kysymys? Vyö tai henkselit housuihin saattaa auttaa. Olisikohan tuosta syystä työmiehillä usein haalarit päällä - niin ei tule vilauteltua pahennusta herättävästi?
- Anonyymi00005
Noi äijien persvakojutut ihan eri asia. Persvako ei ole tarkoituksella esitelty, vaan kun juntit ei osaa pukeutua.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Noi äijien persvakojutut ihan eri asia. Persvako ei ole tarkoituksella esitelty, vaan kun juntit ei osaa pukeutua.
Siinähän on markkinarako jollekin helppoheikille: kalsariteippi, jolla teipataan kalsarit niin ettei se persvako tirkistele. Joku voi vaikka ahdistua kun joutuu sellaisen paljastelun (vaikka tahattomankin) yleisöksi. 😵💫
Kerran joku mies hupullisessa haalarissaan oli hutiloinut vessassa käydessä ja pökäle oli päässyt putoamaan huppuun. Sitten ruokalan jonossa nenään ajelehti vallan sopimaton tuoksu... Liian suuri vatsa suhteutettuna housujen vyötäröön. Ehkä ei tahallista tai ainakaan muoti- ilmiö kuten nuorisolla lököfarkut jotka roikkuu puolipakaroissa paljastaen boxerit.
- Anonyymi00002
Minä olen täysin samaa mieltä kanssasi. Jonkinlaista huomionhakuisuutta.
- Anonyymi00003
Kiva kun kerroit, nyt kyseinen ohjelma on löydettävä netin syövereistä.
Rintavaon esille tuonti lienee muotiin, tyyliin ja yksilölliseen pukeutumisvalintaan liittyvä asia.
Missä kohden kaula-aukko menee liian avaraksi se lienee makuasia. Näkee sellaisiakin joissa aukko paljastaa navan. Vaatinee hyvät vatsalihakset mitä esitellä :).- Anonyymi00007
Ranskalainen kaula-aukko on sellainen että pakkasella napakin menee siniseksi...
- Anonyymi00008
Tottakai sitä hyviä ominaisuuksiaan tuo esille juhlissa. On ihan eri asia jossakin tavallisessa arjessa, ja asiaohjelmissa.
- Anonyymi00009
Jos ei ymmärrä, niin ei ymmärrä.
- Anonyymi00010
En tiedä miksi mutta jos on silikoonit niin sehän on ihan sama näkyykö ne vai ei kun ovat ns. tekotissit ja ne ei ainakin minua miehenä kiinnosta lainkaan
- Anonyymi00013UUSI
Nainen houkuttelee miehiä muodoillaan. Puhdasta biologiaa.
- Anonyymi00014UUSI
Nämä avarat kaula-aukot ovat maailman laajuinen muoti-ilmiö.
"Ranskalaisten rintojen" toisin sanoen pienten rintojen muotiin tulo nuo kaula-aukot mahdollistuivat. Rinnat eivät pullahtele, kuten isommat ja silikonit.
Silikonit ovat hyvin out ns. "toisen luokan" tähtösten käyttämiä enää.
En nähnyt ohjelmaa, joten en voi Soinnun asuun ottaa kantaa. Nakumekot ovat nyt myös uskaliaiden muoti-ilmiö. - Anonyymi00015UUSI
Sivusta
Kiinnitti huomiota, aloitus suunnattu ainoastaan naisille. Tota, onko nausilla jotain tissikateutta, kun pitää aljaa tousten nausten kaula-aukousta moralisoimaan ja paheksuun jonkun tissejä?
Nimittäin asiahan kiinnostaa paljon enemmän miehiä, siis millasia daisareita mimmeillä on. Siihen toki seksistisetkin syyt. Mutta myös esteettinen näkökulma. Lisäksi tissit kiinnostavat miehiä luonnollisesti lisääntymisenkin näkökulmasta. Isotissinen oletettavimmin parempi imettäjä, kuin pienitissinen.
Mun mielestä aloitus oli hyvin sukupuolirasistinen.
Sitäpaitsi Sointu Borgilla on oikein esteettisesti kauniit, seksikkäät ja hedelmällisen näköiset tissit
=DW=- Anonyymi00017UUSI
Vai oliskoha oikeammin sanoa, sitäpaitsi Sointu Borgilla oli tehty/teetetty oikein esteettiseti kauniit, seksikkään ja hedelmällisen näköiset tissit
- Anonyymi00016UUSI
Seuraava nari nari sitten lienee erään neitokaisen lähes alaston olemus, ohut harso päällänsä alusvaatteiden lisäksi
- Anonyymi00018UUSI
Niinkö. no sinähän aloitit jo!
- Anonyymi00019UUSI
En ole katsonut tuota Venla-gaalaa. Mutta naisten valmisvaatteissa on usein ihan liian avonaiset kaula-aukot. Ei voi niitä vaatteita käyttää, ellei laita sitä kaula-aukkoa hakaneulalla tai ommellen pienemmäksi. Itse en ainakaan halua paljastella vaan mieluiten enemmän peittää. Jonkinlaisia virityksiä olen nähnyt, että sen avonaisen kaula-aukon alle laitetaan kangaskaistale, joka peittää anteliaammat näköalat. Näiden käytännöllisyydestä sitten en osaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site395767Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2155317Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers354443SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto374020Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813756SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään443110Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062440SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het462382