Rakastan sua yhä, kuten kaiken alussa. Muistelin tuossa hetkeä, kun sut eka kerran näin. Mitään niin ihmeellistä en ole koskaan kokenut. Tulit huoneesta käytävälle ja ensimmäinen tiedostettu ajatus, oli ehkä "kuka tuo mies on", muistan sen hetken, kun ihmettelin, mikä minuun kolahti juuri. Jälkeenpäin mietin, kuin oisit tuttu jostain, mutta tuskin olin sua koskaan ennen nähnyt. Olit ehkä noin 7 metrin päässä minusta, enkä saanut enää silmiäni irti. Luonasi yritin kuumeisesti keksiä lopuksi jotain kysyttävää mutten keksinyt mitään järkevää. Katselin käsiäsi ja yritin nähdä, onko sinulla sormusta. Kiinnitän muutenkin aina huomiota miesten käsiin. Teit jotain, kirjoitit ehkä, vasen kätesi oli pöydällä ja katselin sitä, kun en koko ajan kehdannut tuijottaa. Tämän kaiken muistan yhä . Parin päivän päästä odotin hirveästi oletko yhä siellä ja olithan sinä. Tulit niin lempeästi ja ystävällisesti juttelemaan. Taas tuijotin sua ja olin ihan onnellinen. Et sinä minuun mitään asiaan kuulumatonta huomiota kiinnittänyt, et tietenkään, en koskaan ajatellut tai kuvitellut niin, mietin vain, että huomasit tuijotukseni. Yhdessä vaiheessa nimittäin oikeasti sen huomasit ja katsoit vähän pitempään ja ihmettelit varmasti lähinnä😅
Loppu on historiaa.
Vuosia, vuosia myöhemmin voi todeta näin.
Voi hyvin rakkaani, oothan onnellinen. Kuinka monesti olen nämä sanat kirjoittanut.
Kaipaan halaustasi, kaipaan kaikkea sinussa ja meissä.
-sinun omasi
Järven rannalle
Anonyymi-ap
4
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakastan sua! Haluan sinut! Haluan sua! Muistan kuin eilisen sen hetken, kun ovi avautui ja sinä olit siinä edessäni.
- Anonyymi00003
Aloitus ei ole sinulle🙂
-ap
- Anonyymi00002
Aika kultaa muistot, näinhän se on.
- Anonyymi00004
Tässä ei ole käynyt niin😃
-ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515866Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714595Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613275SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502453Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131219