Olen analysoinut näiden palveluiden toimintaa ja
tullut siihen lopputulokseen että hyvät esimiehet ja johtajat vähenevät.Yritykset haluavat ottaa työntekijöikseen toisen palkkalistoilla olevia työntekijöitä.Tämä on naurettavinta mitä 2000-luvulla on alkanut tapahtua.Henkilöstövuokrausyrityksiä pyörittävät ihmiset joilla on työkokemukset ja koulutukset aivan liian heikot.Idea tässä on yritysten vastuu eli he pääsevät irti vastuusta.Jokunen euro työntekijästä tulee siis kaupassa jokaisesta työntekijästä henkilöstövuokrausfirmalle ja kun työntekijöitä on paljon silloin yritys alkaa kannatta.
Ihmettelen vaan tämän päivän ihmisiä minkä takia he menevät töihin sutenöörille.Pidetään kiinni siitä että yrityksissä on kunnon hallinto ja
henkilöstön asioita hoitaa ammattitaitoinen operaattori.
Tälläiset henkilöstövuokrausyritykset ovat kunnallis ja yhteisöverojenkin kannalta täysin
vastuuttomia yrityksiä.
Porilaiset herätkää mihin laitatte nimenne.
Aktiivinen työnhaku suoraan työnantajiin palkitsee paremmin kuin sutenöörin kautta tehty
pätkätyödiili.
Yrittäminen on ok mutta työntekijän työsuhde on rakennettava niin kuin se ennenkin on tehty se motivoi palkitsee ja muodostaa työnantajan ja työntekijän välille oikean asenteen.Tälläinen
pelleily jossa ihminen on kuin pelinappula johtaa syrjintään ,alistamiseen.
Tässä on päivän kuuma aihe olkaa varuillanne!!
Terveisin Maailman Kansalainen
Henkilöstövuokrausyritykset
3
410
Vastaukset
- ihmettelijä
Tässä tuli täyttää asiaa. Ihmettelen kanssa
kuin alas ihmiset voivat vajota kun menevät
tämmöisiin firmoihin. Työntekijää ei saa mitään oikeuksia kun on tämmöisen palkkalistoilla.
Vuokratyö firmojen periaate on se mitä enemmän RAHAA heidän pussiinsa kilahtaa niin kaikki on hyvin.
Miksette hyvät ihmiset HERÄÄ ja BOIKOTOIKAA näitä firmoja. Jos ette usko niin soittakaa liittoon tai ottakaa tuomareihin yhteyttä ja ottakaa selvää kuin paljon nämä firmat ku....tavat teitä. Ei millään pahalla mutta eikö vanha sananlasku mene "että tyhmyydestä koko kroppa kärsii"
HYVÄÄ KESÄN JATKOA KAIKILLE:- kurreorava
hei persereiät, onko koskaan välähtänyt että siektä joka tapauksessa saa töitä, mulla ei o ainakaan ollu omilla kerroilla mitään valittamista. teille varmaan isukki ja äippä on antanut rahat jos/kun töitä ei o tullu.................
- äijän
kuuluvan liittoon, vaikka onkin vuokratyö firman listoilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849