aiot ulista????
Kuinka pitkään
15
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tarkoitat?
Sudet ulisee. - Anonyymi00003
Niin kauan, kun "ääntä" lähtee tai ulisuttaa.
- Anonyymi00004
Olen katkera jos ei päästä testaamaan.
- Anonyymi00005
Veikkaan että juuri niin kauan kuin tätä showta pitää pyörittää, niin ulinaa kuuluu. Ei tosin täältä 👋
- Anonyymi00006
Miksi pyorität showta? Etkä voi vaan lopettaa?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole oma pystyttämä shöy, siksi, mutta minä tämän lopetan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Päätit kuitenkin osallistua ulinaan edes hetkeksi 🤣
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Päätit kuitenkin osallistua ulinaan edes hetkeksi 🤣
Hetkeksi? On tässä jo vuosia kateltu 😉
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole mitään syytä enää jatkaa sitä, koska ainoa asia mitä se on saanut aikaan on paha olo ja ahdistus! Sellaisesta lähtökohdasta ei voi koskaan saada mitään hyvää aikaan. Ongelma on ollut koko ajan se, ettei vanhemmalta henkilöltä kysytty lupaa sen aloittamiseen, koska ei kerrottu edes sitä mikä sen tarkoitus oli. Joku mies höpisi jotain ja koska vanhempi henkilö oli jo silloin stressaantunut, koska hän ei ymmärtänyt sitä mitä kummaa ja outoa hänen ympärillään tapahtui!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ole mitään syytä enää jatkaa sitä, koska ainoa asia mitä se on saanut aikaan on paha olo ja ahdistus! Sellaisesta lähtökohdasta ei voi koskaan saada mitään hyvää aikaan. Ongelma on ollut koko ajan se, ettei vanhemmalta henkilöltä kysytty lupaa sen aloittamiseen, koska ei kerrottu edes sitä mikä sen tarkoitus oli. Joku mies höpisi jotain ja koska vanhempi henkilö oli jo silloin stressaantunut, koska hän ei ymmärtänyt sitä mitä kummaa ja outoa hänen ympärillään tapahtui!
Aivan palstasetä.. Kokeile välillä oma IP:tä jooko. En voi olla monessa paikassa samaan aikaan 😁
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voi sua rassukkaa ei sinusta kyllä siihen ole
- Anonyymi00008
Rakastan sua mies. Enkä luovu rakkaudesta? ❤️
- Anonyymi00014
Mäkin sua vaikka olenkin nainen❤️
- Anonyymi00012
Otsikkona katkeruus. Minä olen katkera siitä, että menetin mieluisan vakituisen työpaikan. Kukaan ei kysynyt minulta mikä on minulle tärkeää ja siihen olisi ollut vain yksi ja ainoa oikea vastaus, saada tehdä töitä itselle hyvin mieluisassa työpaikassa mahdollisimman kauan!
- Anonyymi00016
sekään vtun paska ei sitten laittanut enää vietä mulle. toivottavasti tukehtuu marjoihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251