Muuten Sotkamon elintaso tippuu rajusti ja sote räjähtää.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Enne Paltamo kuin Kuhmo, sitten älykkyysosamääräkin romahtaisi.
- Anonyymi00003
Sotkamon juntit vähä älysiä
- Anonyymi00004
Taidat olla .... sotkamolainen ..ei asut Sotkamon kunnassa?
Onko sopivaa sitten mielestäsi kirjoittaa naapurissa sijaitsevan kunnan nimi ... pienellä alkukirjaimella? Potkittiinko Sinut peruskoulusta ns. apukouluu?
... Tiedoksesi: Näille palstoille : (Suomi 24) .... kirjoittelevat harjoittelutekstejään Venäjänmaalla = Pietarissa toimivasssa "koulutuskeskuksessa opiskelevat"" ! ... Sanoisinko; jopa opiskeljat ! ???
Niiltä on "oppikirjoistaan " jäänyt pois "osio" : " Isot alkukirjaimet," !
Vrt. " Joku aikaisempi NL - oppikirja: "Marssiopas Suomeen " .... mielenkiintoista luetttavaaa! JO senkin vuoksi, että varmaankin löytyy sellaista historiaa, mitä ei suomalaisita kirjoista löydy .... maantiedon osioilla / osalta !
Onkohan nyk. ryssien dikt. valtio .... (kohtapian) ... päivittänyt kirjan ? Kyselee ...
"Se Avarakatseinen"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578