Laitoin tyynyjä patjan alle, jotta jalat on korkeemmalla, niin ei oo enää vetänyt suonesta jaloissa.
Vinkki suonenvetoon yöllä
19
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse voitelen Magnesiumvoidetta jalkoihin iltaisin, se auttaa. Prisman urheiluosastolta löytyy Strong Magnesiumvoidetta.
- Anonyymi00002
Jos auttaa, niin halvemmaksi tulee tyynyillä.
- Anonyymi00003
Juo suolavettä lasillinen, se auttaa hetken päästä ,
mull oli hirvittävän kova suonenveto jalssa reitten asti ehdin soittaa jo ampulanssin, mutta sitten muistin suolaveden join lasillisen ja suonen veto hellitti, äkkiä peruuti amplanssille ja kerroin tilanteen,
olivat hyvillään ,- Anonyymi00004
Voiskin laittaa yöpöydälle.
Toinen kikka on vetää varpaita ihteensä päin. - Anonyymi00016
Minulla taasen on suolaa liikaa ja nestevajaus. Pitää juoda puhdasta huoneenlämpöistä vettä, se menee elimistöön kylmää vettä nopeammin.
- Anonyymi00005
Suonenveto on lihaskramppi. Yleensä se johtuu kaliumin puutteesta.
- Anonyymi00006
En enää yritä juurikaan neuvoa pönttöilypalstalla terveysasioista MUTTA
Evoluutiossa kasveilla on sopeutuma K ja ihmisellä Na ihminen oli alkujansa kala
Joten. K on äärimmäisen vaarallinen
Sittä myydään maallikoille kovakuorisena suoleen liukenevana mahalaukun ohittavana
K käytetään myös rikollisiinteloituksissa pysäyttäänopeasti ja hellävarsisesti
Na Ca Mg ... ovat täysin turvallisia. Suonenveto on ratkaisematon probleema. Minulla ei ole. Käytän aminohapposarjoja ... - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En enää yritä juurikaan neuvoa pönttöilypalstalla terveysasioista MUTTA
Evoluutiossa kasveilla on sopeutuma K ja ihmisellä Na ihminen oli alkujansa kala
Joten. K on äärimmäisen vaarallinen
Sittä myydään maallikoille kovakuorisena suoleen liukenevana mahalaukun ohittavana
K käytetään myös rikollisiinteloituksissa pysäyttäänopeasti ja hellävarsisesti
Na Ca Mg ... ovat täysin turvallisia. Suonenveto on ratkaisematon probleema. Minulla ei ole. Käytän aminohapposarjoja ...Ei kun se on L, ja tuo toinenkaan ei oo oikein tiedetty.
On ratkaisematon pulma, että ohi meni sinulta. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei kun se on L, ja tuo toinenkaan ei oo oikein tiedetty.
On ratkaisematon pulma, että ohi meni sinulta.Älä kule ammu ohi ammuu
- Anonyymi00017
Luulen että "kaliumin puutteesta." Kaliumia saadaan aina liikaa. Minäkin liotan perunanpalat puoli päivää parissa vedessä jotta Kaliumia liukenee veteen. Siten vasta teen niistä ruoan.
olisko mahdollisesti Magnesiumin puute. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Luulen että "kaliumin puutteesta." Kaliumia saadaan aina liikaa. Minäkin liotan perunanpalat puoli päivää parissa vedessä jotta Kaliumia liukenee veteen. Siten vasta teen niistä ruoan.
olisko mahdollisesti Magnesiumin puute.Liotat siis perunan ravinteet veteen ja viskaat ne viemäriin. Tooodella 'järkevää' puuhaa.
- Anonyymi00008
Minulla oli yöllä oikeassa jalassa pohjelihaksessa kova kipu.
Suonennveto!
Tiesin ennustaa sitä jo illalla maata mennessäni, koska join eilen ihan liian vähän.
Jos voi juoda se 1,5 litraa vettä tai muita nesteitä päivässä, ja saa elimistön kaipaaman suolan, joka voi olla vaikka silliviipale illalla, voi välttyä suonenvedoilta,
Silliviipale on erään lääkärin vihje.
Minulla ei ollut kaapissa silliä, ja muutama suolarae ei riittänyt, vaan oire yllätti, vaikka otinkin illalla Magnesiumin, kuten tavallista.
Tänään pyrin syömään kunnolla, eilinen meni kaurapuurolla ja parilla voileivällä, vähällä nesteellä ja isossa rasituksessa.
Tämä päivä on parempi, vaikka heräsin jo kolmelta.
Pyärin patjalla neljään ja keitin kahvit.
Silloin alkoi päiväni.
Terveyttä päiviin ja öihin levollista unta teille ja minulle! - Anonyymi00009
Muistakaa talvellakin juoda tarpeeksi.
Alkoholia ei kukaan juo, mutta muita nesteitä saa nauttia ihan runsaasti juoden.
Lähdin äsken ulos ja rappusissa tuntui huippaavan, joten palasin ja otin palan silliä ja join ison mukillisen vettä. Hetken kuluttua tuntuikin paremmalle, sain asiani hoidettua ja nyt pihvin paistoon.
Partsilla on 2 kiloa suolattua possun lapaa, sen laitan uuniin muhimaan. - Anonyymi00011
Lopetin dokaamisen ja suonenveto yöllä loppui.
- Anonyymi00012
Loppui yöllä kun vedin suoraan suomeen
- Anonyymi00013
Kun suonenveto yllätti taas, otin lääkekaapista Magnesium suihkeen ja suihkutin jännittyneeseen pohjelihakseen, hetken hieroin sydämen suuntaan menevin liikkein eikä enää kiristä pohkeesta,
Kyllä, kyllä muistin eilen juoda vettä, mutta jostain selittämättömästä noita ilmenee.
Keitin tipan kahvia ja yritän vielä löytää sen nukkumistilankin,
Ei ole aamusella mitään kiireitä.- Anonyymi00014
Oli hyvä vinkki tuo suolasilli!
Otin eilen yhden suolasillin, illalla magnesium tabletin ja tyynyt on korkeutena jalkopäässä.
Nukuin 10 tuntia, kerran yöllä veskissä. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oli hyvä vinkki tuo suolasilli!
Otin eilen yhden suolasillin, illalla magnesium tabletin ja tyynyt on korkeutena jalkopäässä.
Nukuin 10 tuntia, kerran yöllä veskissä.harjoitan itse veskissä nukkumista ja tai chitä
- Anonyymi00020
Magneesiumia ennen maatemenoa. Kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-216130Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite895762Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993759- 1263752
- 1281515
- 571437
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301352- 381159
- 451143
- 271127