Pelkään riittämättömyyttä

Anonyymi-ap

Tuntuu, että tällä hetkellä minun pitäisi olla joka suuntaan enemmän kuin ehdin/pystyn. Ajattelen, että sinulle olen ainutlaatuinen, mikä auttaa minua jaksamaan. Pelkään, että jos tutustuttaisiin, olisin pettymys…

26

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olet ihana ja hieno ihminen. Et olisi pettymys, ollaan toisillemme ainutlaatuisia. En voi selittää tätä tunnetta, se on vain niin oikein. Rakastan, tiedän sen ja ensimmäisen kerran. ❤️K.

• Anonyymi00002

Tuo on kai ihan luonnollinen pelko. Samaa pelkään minäkin.

• Anonyymi00003

Vähän samaa. Olen oikeastaan aika tylsä, mutta muuten luulen, että meillä olisi kivaa yhdessä.

naiselta

• Anonyymi00004

En usko että minä pettyisin. Olen ajatellut tämän olevan toisinpäin, sinä petyt minuun. Vastaan vaikka en tiedä kenelle (kuin hänelle).

• Anonyymi00005

Kenelle?

• Anonyymi00006

Meillä olisi naisen kanssa paljon aikaa toisillemme rakastaa, jos olisimme molemmat tylsiä. Voi halia kun on tylsää ja olla vierekkäin hiljaa. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi00008

En pelkää tylsyyttä (en ole kokenut sellaista tunnetta sitten lapsuuden), mutta muita hänen odotuksiaan…

• Tylsäkään ei olis enää tylsää toisen kanssa ollessa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En pelkää tylsyyttä (en ole kokenut sellaista tunnetta sitten lapsuuden), mutta muita hänen odotuksiaan…

Älä pelkää niitä. Kaksi ihmistä jolla on syviä tunteita löytää keinot yhdessä. ❤️

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Älä pelkää niitä. Kaksi ihmistä jolla on syviä tunteita löytää keinot yhdessä. ❤️

Se taitaa olla just niin välitän hänestä todella paljon.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se taitaa olla just niin välitän hänestä todella paljon.

Naisesta vai miehestä?

• Anonyymi00009

Oliko aloitus naiselle vai miehelle?

• Anonyymi00026
        UUSI

Sekä että, oletan?

• Anonyymi00010

Et ole pettymys. Olen pelännyt että olisin sinulle pettymys mutta sitten ajattelen että pitää vaan luottaa rakkauteen. Luotan.

Hänelle naiselle jos miettii tällaisia.

• Anonyymi00013

varmasti riittäisit. en ole sellanen joka kokoajan motkottaa sulle että teet väärin ja kyseenalaistaa ja sillain tiedäkkö on semmonen idiootti pska.

• Anonyymi00015

ihan turhaa tois sun lätinäs
        vaikka olisit kuinka kuuliainen ja ihana hunaja niin mies voi olla aivan toista kuin pari ekaa näkemistä kun on omassa kodissaan
        raivoaa kun nuppineula tippuu tai tuot väärän lusikan pöytään kiva siinä istua sen kohtauksen jälkeen
        paljon onnea elämäsi tielle

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

ihan turhaa tois sun lätinäs
        vaikka olisit kuinka kuuliainen ja ihana hunaja niin mies voi olla aivan toista kuin pari ekaa näkemistä kun on omassa kodissaan
        raivoaa kun nuppineula tippuu tai tuot väärän lusikan pöytään kiva siinä istua sen kohtauksen jälkeen
        paljon onnea elämäsi tielle

Kyllä nämä kohtaukset on tyypillisempiä naisille.

• Anonyymi00014

Kerrohan jotain, kenelle aloitus?

• Anonyymi00019
      UUSI

Voi rakas voidaanko halata ensi kerralla kun nähdään? Oot niin tärkeä mies ❤️

• Anonyymi00020
        UUSI

Niin sinäkin olet tärkeä ja rakas.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Niin sinäkin olet tärkeä ja rakas.

❤️❤️❤️.

• Anonyymi00021
      UUSI

Täällä on palstasetä monta itseriittoista jotka haluaisi kuulla kuinka hän ei riitä minulle, ellei yks ja sama kärtä/spämmää naiselle miehelle eli minulle onko

• Anonyymi00022
      UUSI

Hän ei tule ikinä olemaan minulle pettymys. Hän on täydellinen minulle, juuri sellaisena kuin on. Voi kunpa hän tietäisi, miten syvää rakkauteni on. Miehelle

• Anonyymi00023
      UUSI

Olet juuri oikeanlainen ja riität omana itsenäsi. Kaipaan sun rauhallisuutta. Sun kanssa tuntuu kuin oisin saapunut kotiin.

Toi pelko on aika tavallinen varmasti. Luota itseesi.

❤️❤️❤️

• Anonyymi00024
      UUSI

Kun tulin tänne yksi päivä, taisin olla ensimäistä kertaa elämässäni aidosti, oikeasti onnellinen. Tuntui kuin sydän olisi loistanut sisältä ulospäin kultaista valoa, vaikea edes kuvailla.
      Mutta tämä paikka.. Tämän yllä lepää joku synkä energia, en tiedä onko se nämä sairaat ihmiset täällä, islaminuskonto, vai mikä, huomasin sen taas jo 200m ennen.. ja, perillä odotti tietysti heti ensimäisenä semmoisia uutisia, joilla nyt olisi kenet tahansa saanut ammuttua alas.

On välillä vaikea katsoa tämän kailen 'yli', se on arvokas taito kumminkin, säilyttäminen ja se, että katsoo vain voittajapalkintoonsa, ehkä sen takia nämä asiat tapahtuu.

Viimeyönä näinkin sitten unta, jossa mulla oli sylissä banaaneja ja sinä jätit minut niiden kanssa autoon istumaan.

sivusta varmaan kuitenkin
      kuin hänelle

• Anonyymi00025
      UUSI

Miehenä tuo on toteutunut niin monta kertaa että ei jaksa vain enää.
      Kivahan naiseen on tutustua jo muuta, mutta samalla se on todella raskasta.
      Naisilla on kovat ennakko-odotukset ja monella tuntuu olevan niin paljon kokemusta miehistä että sen uuden miehen pitäisi siihen muottiin mitä miehestä ja parisuhteesta odotetaan.

Katkeraa kalkkia on tullut siitä että naisen tunteet ei syty seksuaalisesti ja toisaalta siitä että hän näkee elämäni jotenkin vähäpätöisenä ja hankalana itselle.

Siinä ei paljon omat tunteet tai naisen orastavat ihastuksen tunteet paina kun naisen mielestä olen liian monimutkainen mieheksi.

Sitä pettyy ja oppii olemaan yksin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      40
      5797
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      217
      5336
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      46
      4485
    4. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4302
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      54
      4088
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3776
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      85
      3680
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      46
      3141
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2460
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      48
      2396
    Aihe