Jaksan ehkä joka toinen päivä. Niiden lukeminen väsyttää.
Kuinka muut jaksaa lukea nettiuutisia?
4
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos ei jaksa, niin eihän niitä tarvitse lukea. Valinta on täysin oma.
Itseään ei kannata verrata muihin.- Anonyymi00002
On hyvä pysyä ajan tasalla, tietää mitä yhteiskunnassa tapahtuu.
- Anonyymi00003
Eikö henkilöstä joka ei tiedä uutisista saa hölmön kuvan?
- Anonyymi00005
Jos uutiset alkaa vaikka ahdistamaan, niin eihän niitä ole pakko seurata. Sen voi itse valita.
Nykyään tulee aika paljon ikäviä uutisia pitkin maailmaa, en itsekään jaksa aina seurata, vaikka en ahdistukaan.
Jos nyt en aina uusimpia uutisia tiedä, en pidä itseäni lainkaan hölmönä. Jos joku toinen ajattelee minua hölmöksi, niin sille en yksinkertaisesti voi mitään, se olkoon hänen ongelmansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998