Kyllä on pojalla hyvät eväät , kun puoliksi syötyjä hamppiksia. Johtaja vielä sannoo , että hyvän makuusia.
Johtajan matkassa.
32
1459
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki jämät otetaan dogibäkkiin.
- Anonyymi00078
Totta kai,ei ruokahävikkiä saa tehdä.
- Anonyymi00027
Ei tälle palstalle kirjoita kuin kaksi idioottia.
Toinen jankkaa pizzakuskista ja johtajasta.
Toinen viinaniemestä ja kolopallosta. - Anonyymi00044
On johtajalla hyvät näyttelijän lahjat. Tekokännissä monta päivää.
- Anonyymi00045
Nyt johtaja kotio . Prisman vihannekset loppu.
- Anonyymi00047
Onko perussuomalaisten ex-tapahtumavastaavalle tuliaisia?
- Anonyymi00053
Saat uskoa, että olen pettynyt kun Johtaja ei vielä päässytkään tulemaan kotiin.
- Anonyymi00051
EIKÖ TOSIAAN YLLÄPITO PYSTY TEKEMÄÄN TÄLLE MITÄÄN??
MITÄ YLLÄPITO TEKER PÄIVÄT PITKÄT???- Anonyymi00052
Sitä se on moni muukin ihmetellyt mitä ylläpito tosijaankaan tekee silloin kun se ei tee mitään!!!
- Anonyymi00062
Johtajako siellä hätäilee? Mainees meni jo.
- Anonyymi00066
Nämä on itse julkisesti esillä ja pottukoiran liveissä. Saa julkaista.
- Anonyymi00067
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sitä se on moni muukin ihmetellyt mitä ylläpito tosijaankaan tekee silloin kun se ei tee mitään!!!
Ei tämä ole laitonta,julkista tietoa.
- Anonyymi00081
Katsoo johtajaa 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00082
Anonyymi00062 kirjoitti:
Johtajako siellä hätäilee? Mainees meni jo.
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00100
Anonyymi00066 kirjoitti:
Nämä on itse julkisesti esillä ja pottukoiran liveissä. Saa julkaista.
Julkista riistaa ovat. Ken leikkiin ryhtyy,leikin kestäköön.
- Anonyymi00068
Taitaa kickrevolutionkortti olla kovassa käytössä Virossa.
- Anonyymi00069
Kalliit on toiminimen edustuskulut.
- Anonyymi00070
Yksin viihtyminen on valtava voimavara. Se tarkoittaa, että olet sinut itsesi kanssa etkä tarvitse muita ihmisiä täyttämään tyhjyyttä.Kun oma seura riittää, tilanne muuttuu:Oma rauha: Saat ladata akkujasi juuri niin kuin haluat.Ei turhaa draamaa: Säästyt pinnallisten ihmissuhteiden tuomalta pettymykseltä.Valinnanvapaus: Voit valita kenen kanssa vietät aikaa.Korkeampi rima: Otat elämääsi vain ihmisiä, jotka tuovat siihen aitoa lisäarvoa.Yksin viihtyminen ei tarkoita eristäytymistä, vaan se on merkki vahvasta itsetunnosta.
- Anonyymi00092
Taitaa olla tarkkakirjanpito toiminimellä , kun maksetaan käteisellä ja revolutionkortilla. Kovat on kulut toiminimellä edustusmatkoilla.
- Anonyymi00094
Meneekö lomareissut firmanpiikkiin.
- Anonyymi00098
Kyllä on huomenna hyvät appeet grillillä.
- Anonyymi00116
Eihän nyt ruokaa hukkaan heitetetä!!!!
- Anonyymi00127UUSI
Onkohan ajopäiväkirja täytetty ja omat ajot merkattu että voi maksaa verot yksityisajoista.
- Anonyymi00132UUSI
Eikö Kuopiossa valvota taksien lakisääteistä työaikalakia. Livestä voi laskea johtajan ajamat laittomat tunnit.
Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243687Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.401820Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö241128- 671059
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321029Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.241014Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37889Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173841- 56793
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12723