semmonen olo, että meitä, eikä mitään suhdetta olis koskaan ollutkaan.
On multipersoona mies
13
193
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei ole ollutkaan mitään. Olet hullu.
- Anonyymi00002UUSI
Hullu hullun tuntee. Sivu
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hullu hullun tuntee. Sivu
Kyllä, tunnistan ja tunnustan. Sivummalta.
- Anonyymi00010UUSI
Taasko sinä katkeruuden takia järkesi menettänyt eukko aloitit tämän palstaäijän hologrammille jankutuksen ties mihin visioon petustuen vaan taitaapi olla sinun osalta tällaista yleistä parkumista sille naiseksi jonka ainakin yrität uskoa olevan aloitusten takana? Senkin pitäisi jo itsessään kertoa jotain, mutta ainahan sitä voidaan selitellä parhain päin kun yksilön käytös on muuttunut jo vuosia sitten täysin kompulsiiviseksi sekä mielenvikaiseksi. T naiselta
- Anonyymi00003UUSI
Veri mullissa, sielu persoonassa. Pian ne on pois. Ei mitään hätää.
- Anonyymi00004UUSI
Nainen voi filmata orgasmin, mutta mies pystyy feikkaamaan koko suhteen, eli projektin hallinta on miehillä hyvin hallinnassa.
- Anonyymi00006UUSI
Tuoko on sinun elämän prioriteetti numero 1,aika heikossa.
- Anonyymi00007UUSI
Mä vähän luulen ätmin perunakellaritodellisuudessa pyörivät jesuiitat että paukku tulee olemaan aika kova.. Suoratoistoa nyt vaan eetteriin ehkä löytyy jotain mikä tukisi omia sairauksia, sitähän tuo nimittäin on. Ei armoa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuoko on sinun elämän prioriteetti numero 1,aika heikossa.
Yritätkö vähän liian kovasti taas saada tällaisia otteita tämän aloittajaäijän huvittavasti saagasta? Lue jo alusta uusiksi
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä vähän luulen ätmin perunakellaritodellisuudessa pyörivät jesuiitat että paukku tulee olemaan aika kova.. Suoratoistoa nyt vaan eetteriin ehkä löytyy jotain mikä tukisi omia sairauksia, sitähän tuo nimittäin on. Ei armoa.
Samaa mieltä, oli nämä palstaäijän eli aloittajan mokelluksiin osallistuvat mitä lajia tahansa, miehiä tai naisia
- Anonyymi00005UUSI
Ei varmaan ole ollutkaan mulla ole ollu kun neljä suhdetta seurustelu suhde pari avoliittoa ja yksi seksi suhde ja kummastakin avoliitosta on yksi lapsi ensimmäisestä tyttö päättyi jo vähä ennen kun tyttö kerkes täyttää kaksi toisesta poika päättyi pikkasen ennen kuin poitsu kerkes kolme täyttää erehty pojan äiti pettämään vääränlaisen miehen kanssa oli vielä niin hölmö mies että tais olettaa pojan olevan hänen järjesti toisen hoitonsa soittamaan mulle että tiesinkö puolisollani ja kyseisellä miehellä olleen suhde itse jäin vain miettimään että mahtoiko kyseinen soittaja itse tietää kuinka kauan heillä oli ollut suhde mutta kiitin kyseistä jukka.k:ta kädestä pitäen sain todisteen vieraissa käynnistä ni en ollu se sika niin kuin mies yleensä on jos lähtee suhteesta tyttären äitiä en virallisesti saanu pettämisestä kiinni mutta oli myöhemmin sanonut siskolleni pettäneensä mua ja tyttöystävä aikoinaan jätti kun hänen paras kaverinsa juoksi kaulaani suuteli kysymättä multa edes ja kertoi kaverilleen varmaan jo samana iltana jätti vain oman osuutensa kertomatta ja seksisuhde päättyi suurelta osin varmaan sen takia että tyttäreni muistuttaa kasvoiltaan hyvinkin paljon äitiään pojan äidin kanssa opin että mulla ei toimi parisuhde jos toisella on huono itsetunto en nää harrasta kehumista pönkittääkseni toisen itsetuntoa ja tyttären äidin kanssa opin että ylikorostuneella itsetunnolla oleva nainen pettää suuremmalla todennäköisyydellä ainakin mun kanssa yritti nää kaikin mahdollisin tavoin saada multa itsetuntoa vietyä että olisin ollu hänen hallittavissa yleensä halu/tarve hallita toisen/toisten elämää tulee/juontaa siitä etteivät itse hallitse omaa elämäänsä ihmisillä kun usein on outo tarve/halu edes jotain hallita kehottaisin opettelemaan sen oman elämän hallinnan luulisi siinä olevan työtä riittämiin ihan kenelle tahansa
- Anonyymi00008UUSI
niin netissä suoli24 keskustelupalstalla voi olla ns miten päin vaan varmaan :)? itse esiinnyn täällä milloin miksikin sonnustautuneena se on varmaan ihan OK,
- Anonyymi00013UUSI
Se on kyllä aloittajaäijä huomattu, että sinulla näitä sivupersoonia riittää, sitähän sinä jo aloituksesi otsikossa mainostat. Ennen kutsuivat sitä jakomielitausiksi, enkä halua toki sortua sinänsä yksärin tavoin populistiseen ableismiin, mutta kun tämä lukijoiden pelaaminen näiden hahmojen avulla on kaikkea muuta kuin harmitonta hommaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1885153Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813676Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers83413SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt623132SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun363101SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412326Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042285Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?302142Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762110Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059