Hallintosääntö ja konserniohjesääntö valtuustolle uudelleen

Anonyymi-ap

Löytyykö Pyhäjärven kaupunginvaltuustossa yhtään sellaista valtuutettua, joka kirjoitaisi aloitteen kaupungin hallintosäännön ja tytäryhtiöitä johtavan konserniohjesäännön palauttamista uudelleen valtuustolle niin, että kaupunginjohtajalta poistetaan yksinvaltius kaupungin asioiden hoitoon ja taloudellisen tilan hoitoon.???
Tarvitsemmeko kauöpunginhallitusta /kaupunginvaltuustoa? Onko tullut
pieneen mieleen?
Onko tässä käynyt niin, että samat heput istuvat nytkin valtuustossa, niin
kunnia ei anna huomata, missä mennään. Korjaus on tehtävä!
Kumarratteko kaupunginjohtajaa ja ettekö ymmärrä tapahtunutta virhettä.
Olette vaaleilla valittuja Pyhäjärven kaupungin asioiden vastuullisia hoitajia.

68

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pyhäjärven valtuuston kokousten asiat käsitellään ensin tietyllä porukalla nurkan takana.Kokous on vain tiedotustilaisuus.Hyvänä esimerkkinä voisi sanoa että Vasemmiston ja Keskustan valtuutetut ovat mykkinä kokousten ajat. Nyökyttelykouksia ovat.

• Anonyymi00043

Valitettavasti näin on nähty.

• Anonyymi00002

Haista aloittaja pitkä v*ttu.

• Anonyymi00003

Haista itse , ei siitä täällä tartte mesota.
        Välttämätöntä demokratian preppauskurssille, ja laillisuuden palauttamiseksi
        Kaupunki ajelehtii vaarallisilla vesillä.
        Päättäjille kiireesti luottamushenkilökoulutusta, ulkiopuoliselta taholta ostopalveluna...

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Haista itse , ei siitä täällä tartte mesota.
        Välttämätöntä demokratian preppauskurssille, ja laillisuuden palauttamiseksi
        Kaupunki ajelehtii vaarallisilla vesillä.
        Päättäjille kiireesti luottamushenkilökoulutusta, ulkiopuoliselta taholta ostopalveluna...

Kuntaliitto järjestää niitä , etenkin kun kausi alkaa. Säästetäänkö väärissä kohteissa?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuntaliitto järjestää niitä , etenkin kun kausi alkaa. Säästetäänkö väärissä kohteissa?

Kuntaliitto tarjoaa koulutuksia , ja koulutuksen mahdollistaminen kuuluu avoimeen politiikaan ja fiksuun vastuullisuuteen.
        Monen kauden valtuutetut pelkäävät ilmeisesti sitä, että heidän hyppysissään hautoma kristallipallon säihke himmnetyy ja "seuraa minua, minä osaan politiikka" - räjähtää silmille?
        Pyhäjärvellä valtuutettujen perehdyttäminen kunnan asioihin tapahtuu vanuttuneen keskustan tapaan vanhalla twistillä ryydittäen, "teet niin kun minä sanon, niin opit"

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuntaliitto tarjoaa koulutuksia , ja koulutuksen mahdollistaminen kuuluu avoimeen politiikaan ja fiksuun vastuullisuuteen.
        Monen kauden valtuutetut pelkäävät ilmeisesti sitä, että heidän hyppysissään hautoma kristallipallon säihke himmnetyy ja "seuraa minua, minä osaan politiikka" - räjähtää silmille?
        Pyhäjärvellä valtuutettujen perehdyttäminen kunnan asioihin tapahtuu vanuttuneen keskustan tapaan vanhalla twistillä ryydittäen, "teet niin kun minä sanon, niin opit"

Kyllähän eräs valtuutettu aikoinaan kehaisi että näin pienen kaupungin asiat hän hoitaisi pytyllä istuessaan..istuu nyt puheenjohtajana.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllähän eräs valtuutettu aikoinaan kehaisi että näin pienen kaupungin asiat hän hoitaisi pytyllä istuessaan..istuu nyt puheenjohtajana.

Toinen on kehunut hoitavansa vaikka kännissä ajaen. Istuu nyt takarivissä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Onhan ne hoidettu.. mutta tasosta voi olla jokainen eri mieltä

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Milloin sinä tuot esiin sen , että olen väittänyt ettei Nivalaan tule akkuvarastoa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Anonyymi00007
        2026-01-25 15:02:10
        Miksi syljet katkeruuttasi yhden ihmisen päälle?
        Henkilökohtaista kaunaa sisuksissasi, oletan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Anonyymi00007
        2026-01-25 15:02:10

"Kyllähän eräs valtuutettu aikoinaan kehaisi että näin pienen kaupungin asiat hän hoitaisi pytyllä istuessaan..istuu nyt puheenjohtajana."

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

"Kyllähän eräs valtuutettu aikoinaan kehaisi että näin pienen kaupungin asiat hän hoitaisi pytyllä istuessaan..istuu nyt puheenjohtajana."

Koeta ymmärtää häntä. Kepulaisten homouden välttely kalvaa häntä,

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Itse kokisin eri asioiksi nämä. Toinen kehua retostaa toinen on tehnyt virheen mistä on saanut rangaistuksen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Itse kokisin eri asioiksi nämä. Toinen kehua retostaa toinen on tehnyt virheen mistä on saanut rangaistuksen.

Siis väitätkö, jonkun olevan enemmän itseään täynnä kuin tämä virheen tehtnyt? Väitätkö oikeasti?

• Anonyymi00016

Minä en ole persujen valuttuutettu emojipelle.

Olen pahasti sairas aloittaessasi valuutetun haukkumisen ja yrität sitten vielä kieltää faktoihin pohjautuvaa vastausta.

Itserakkaalle käpykaartilaiselle saa antaa totuuteen perustuvaa palautetta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Siis väitätkö, jonkun olevan enemmän itseään täynnä kuin tämä virheen tehtnyt? Väitätkö oikeasti?

Tässä on sellainen ero, että sinä tuot joka päivä asian julki. Ei riitä kymmenen kertaa päivässä. Toinen on jäänyt kiinni ja kärsinyt tuomion. Ja se on oikein
        Vaan sinä käännät vielä veistä haavassa ja ripottelet suolaa päälle. Valitettavasti et halua myöntää, että liikaa on niitä, jotka eivät ole jääneet kiinni ja entistä enemmän ajelevat ei ajokunnossa. Jos joku sinun tuttu lähtee rattiin ei ajokunnossa , soitathan sinä poliisit paikalle? Jos et sitä tee niin ei kannata huudella mitään.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tässä on sellainen ero, että sinä tuot joka päivä asian julki. Ei riitä kymmenen kertaa päivässä. Toinen on jäänyt kiinni ja kärsinyt tuomion. Ja se on oikein
        Vaan sinä käännät vielä veistä haavassa ja ripottelet suolaa päälle. Valitettavasti et halua myöntää, että liikaa on niitä, jotka eivät ole jääneet kiinni ja entistä enemmän ajelevat ei ajokunnossa. Jos joku sinun tuttu lähtee rattiin ei ajokunnossa , soitathan sinä poliisit paikalle? Jos et sitä tee niin ei kannata huudella mitään.

..puhumattakaan niistä politikoista / viranhaltijoista..velipuolet vanhalla viinalla, vireyttä vauhtiin pössytellen

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksi sitten lähti käpykaartiiin? Onko raukkamainen toiminta ylistämisen arvoista?

Montako kertaa pitää ajaa kännissä ennen kuin jää kiinni? Sitäkö tahdot kertoa?

Minun tutut eivät lähde kännissä ajamaan eivät ole raukkamaisia itserakkaita vastuunpakoilijoita.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pytty juuttunut siihen isoon....

• Anonyymi00045

Homot hekumoi vihaansa naisia kohtaan täällä periferiassa, se tiedetään, ikävä kyllä.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miksi sitten lähti käpykaartiiin? Onko raukkamainen toiminta ylistämisen arvoista?

Montako kertaa pitää ajaa kännissä ennen kuin jää kiinni? Sitäkö tahdot kertoa?

Minun tutut eivät lähde kännissä ajamaan eivät ole raukkamaisia itserakkaita vastuunpakoilijoita.

Älä, älä viitsi veivata vanhaa virttä, katsohan ja katsokaa omaa napaanne.

• Anonyymi00021

Oli miten oli niin he päättävät, joilla on siihen kanttia. He, joista ei ole kuin mölisemään eivät.

• Anonyymi00022

Muistakaa täällä saa haukkua vain kepulaisia. Kaikki muu on asiatonta kirjoittamista.

• Anonyymi00023

Ruvetaanko laskemaan onko mitä puoluetta eniten haukuttu plus minkä puolueen ihmisiä haukuttu eniten?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ruvetaanko laskemaan onko mitä puoluetta eniten haukuttu plus minkä puolueen ihmisiä haukuttu eniten?

Keskustaa ylivoimaisesti eniten. Sen Marisija tekee päivätyönä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Harvemmin näen sanaa Kepu .
        Vaan tietenkin asian tuntevat tietävät mihin asia kohdistuu

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Narsisti tyypilleen uskollisena JÄLLEEN valehtelee!! Kyllä se ylivoimaisesti on Persut joita on ENITEN haukuttu.Siihen on syyllistynet vain yksi henkilö ,eli Kepuun kuuluva emoji .Oikeudenkäynnin jälkeen saadaan vielä varmistus koko kansan tietoisuuteen.Persuja hän on jopa uhannut tappamisella.Kaikki hänen kirjoitukset on tallennettu ja tallennetaan jatkossakin.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Narsisti tyypilleen uskollisena JÄLLEEN valehtelee!! Kyllä se ylivoimaisesti on Persut joita on ENITEN haukuttu.Siihen on syyllistynet vain yksi henkilö ,eli Kepuun kuuluva emoji .Oikeudenkäynnin jälkeen saadaan vielä varmistus koko kansan tietoisuuteen.Persuja hän on jopa uhannut tappamisella.Kaikki hänen kirjoitukset on tallennettu ja tallennetaan jatkossakin.

Kyllä sinä olet ylivoisesti eniten asiallisia kirjoituksia tänne levittävä. Olet aina kepulaisten kimpussa, koska olet ikuisesti katkera, kun et pääse entistä johtajaa nuolemaan.

Toivottavasti todellakin emoji joutuu käräjille. Sen jälkeen valtuustossa on yhtä persua vähemmän.

• Anonyymi00028

Toistan jällkeen: Olen valmis lopettamaan arvostelun, jos sama pidetään puolin ja toisin.

• Anonyymi00029

sinä HAUKUT IHMISIÄ,muut arvostekevat huonoja päätöksiä.Sinun pas..n jauhamiset EI tule loppumaan ennenkuin käräjät on käyty tuskin sittenkään.Olet patologinen valehtelija.
        Tuohon sinun samantoistamsen lässytykseen on kaikki kyllästyneet.

Sinä olet Kepun palkkaama Emoji ja et lopeta kun rahan tulo loppuisi.
        Et arvostele ihmisiä vaan haukut kun rakkikoira.
        Miltä tuntuisi jos SINÄ saisit samanlaisa tappouhkauksia joilla uhkaat muita.?
        miltä SINUSTA tuntuisi jos sinun konjakin juonnista muistutettaisiin joka päivä
        Mltä Sinusta tunyuisi saada JOKA päivä maalittamisviestejä?
        miksi suhtaudut HYVIN vihamielisesti henkilöihin jotka ei ole sammoo mieltä kuin J...a?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

sinä HAUKUT IHMISIÄ,muut arvostekevat huonoja päätöksiä.Sinun pas..n jauhamiset EI tule loppumaan ennenkuin käräjät on käyty tuskin sittenkään.Olet patologinen valehtelija.
        Tuohon sinun samantoistamsen lässytykseen on kaikki kyllästyneet.

Sinä olet Kepun palkkaama Emoji ja et lopeta kun rahan tulo loppuisi.
        Et arvostele ihmisiä vaan haukut kun rakkikoira.
        Miltä tuntuisi jos SINÄ saisit samanlaisa tappouhkauksia joilla uhkaat muita.?
        miltä SINUSTA tuntuisi jos sinun konjakin juonnista muistutettaisiin joka päivä
        Mltä Sinusta tunyuisi saada JOKA päivä maalittamisviestejä?
        miksi suhtaudut HYVIN vihamielisesti henkilöihin jotka ei ole sammoo mieltä kuin J...a?

Sinä haukut päätätjiä. Minä kerron totuuden henkilöistä. Mutta jos haluat jatkaa räkyttämistä niin siitä vaan.
        Toivottavasti emoji jää kiinni niiin sinäkin hiljenet.

Minä en juo konjakkia enkä ole ajanut itseäni ja viinaa täynnä autolla.

Ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta ei pidä raukkamaisesti juosta karkuun vastuutakaan. Ymmärrätkö eron?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sinä haukut päätätjiä. Minä kerron totuuden henkilöistä. Mutta jos haluat jatkaa räkyttämistä niin siitä vaan.
        Toivottavasti emoji jää kiinni niiin sinäkin hiljenet.

Minä en juo konjakkia enkä ole ajanut itseäni ja viinaa täynnä autolla.

Ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta ei pidä raukkamaisesti juosta karkuun vastuutakaan. Ymmärrätkö eron?

Lisäys: Ketkä ne patologiset valehteljajt esim. Oulaskangas ovatkaan?

Mutta jatketaanko vai lopetetaanko. Kaikki on sinusta kiinni.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Lisäys: Ketkä ne patologiset valehteljajt esim. Oulaskangas ovatkaan?

Mutta jatketaanko vai lopetetaanko. Kaikki on sinusta kiinni.

Kyllä tänne kirjoittelee muutkin kuin minä.
        Sinun kirjoitukset erottuu kyllä hyvin muista, Ne kun on kaikki toistoja
        ulkoa opittuja
        maalittamista
        haukkumista
        et osaa ASIALLISESTI keskustella.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kyllä tänne kirjoittelee muutkin kuin minä.
        Sinun kirjoitukset erottuu kyllä hyvin muista, Ne kun on kaikki toistoja
        ulkoa opittuja
        maalittamista
        haukkumista
        et osaa ASIALLISESTI keskustella.

Minä osaa keskustella, mutta sinä haastat vain kaunaisena riitaa. No jatketaan vanhaan malliin. Toivottavasti raukkamaiset käpykaartilaiset ovat tyytyväisiä sinun aikaansaamaan tulokseen.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Minä osaa keskustella, mutta sinä haastat vain kaunaisena riitaa. No jatketaan vanhaan malliin. Toivottavasti raukkamaiset käpykaartilaiset ovat tyytyväisiä sinun aikaansaamaan tulokseen.

......anteeksi jäi yksi sana väliin ...po."minä e n osaa......jne

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

......anteeksi jäi yksi sana väliin ...po."minä e n osaa......jne

Hyvä että tunnustit. Minä puolestani osaan, mutta lopetetaanko vai jatketaanko vanhaan malliin? Nyt et voi syyttää muita, jos jatkamme,

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Hyvä että tunnustit. Minä puolestani osaan, mutta lopetetaanko vai jatketaanko vanhaan malliin? Nyt et voi syyttää muita, jos jatkamme,

Itsesi vain munaat.Sinut kyllä jokainen lukija tunnistaa kuka olet Hk sininen.
        Myös kepun emojinä tunnettu olet.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Itsesi vain munaat.Sinut kyllä jokainen lukija tunnistaa kuka olet Hk sininen.
        Myös kepun emojinä tunnettu olet.

No niin taas hyökkäät henkilön kimppuun. Vielä väärän henkilön kimppuun. Et pysty siis lopettamaan henkilökohtaisen kaunasi levittämistä?

Pitäisikö valetelijoista muuten tehdä lastensuojeluilmoitus?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

No niin taas hyökkäät henkilön kimppuun. Vielä väärän henkilön kimppuun. Et pysty siis lopettamaan henkilökohtaisen kaunasi levittämistä?

Pitäisikö valetelijoista muuten tehdä lastensuojeluilmoitus?

EI ole mikään salaisuus kuka olet.Monet tuttusikin tunnistaa kirjoituksesi.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

EI ole mikään salaisuus kuka olet.Monet tuttusikin tunnistaa kirjoituksesi.

Näyttää olevan, koska syytät väärää henkilö. Toki ymmärrän onhan hän kunnostaunut mm. itkuisen rääpäleen heitossa.

Muuten kuten näet sinä pidät oikeutenasi syytellä ihmisiä, mutta hermostut, jos mm. raukkamaisia käpykaartilaisia ja muita itserakkaita rattijuoppoja arvostellaan

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Näyttää olevan, koska syytät väärää henkilö. Toki ymmärrän onhan hän kunnostaunut mm. itkuisen rääpäleen heitossa.

Muuten kuten näet sinä pidät oikeutenasi syytellä ihmisiä, mutta hermostut, jos mm. raukkamaisia käpykaartilaisia ja muita itserakkaita rattijuoppoja arvostellaan

Kukas muuten uhkasi keväällä "tap...han teidät pitäisi" Juuri Persuja.SINÄ EmoijPelikaani Kepulainen
        Mistä tiedät kenestä on kysymys?
        Itse olet tuo raukkamainen syyttelijä Kaikki negatiivisyys on mielestäsi Persujen ja K D;n syy.Koska he eivät alistu Kepun vietäväksi,
        Tästä on kyse,ei muusta.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kukas muuten uhkasi keväällä "tap...han teidät pitäisi" Juuri Persuja.SINÄ EmoijPelikaani Kepulainen
        Mistä tiedät kenestä on kysymys?
        Itse olet tuo raukkamainen syyttelijä Kaikki negatiivisyys on mielestäsi Persujen ja K D;n syy.Koska he eivät alistu Kepun vietäväksi,
        Tästä on kyse,ei muusta.

Älä viitsi, syytät henkilö tietämättä mitään, kuka on kirjoitusten takana. Kaikkeen syynä on sairautesi ja kaunasi. Kyse on sinun mielenterveysogelmista. Ei muusta,

Jos persut haluavat mennä jo Proon tuhonneen itseäänä täynnä olevan änkyrän mukana niin siitä vain. Lisäksi persuissa on tapa valehtelijoita mm. Oulaskangas.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Älä viitsi, syytät henkilö tietämättä mitään, kuka on kirjoitusten takana. Kaikkeen syynä on sairautesi ja kaunasi. Kyse on sinun mielenterveysogelmista. Ei muusta,

Jos persut haluavat mennä jo Proon tuhonneen itseäänä täynnä olevan änkyrän mukana niin siitä vain. Lisäksi persuissa on tapa valehtelijoita mm. Oulaskangas.

No miksi sinä täällä koko ajan huutelet siitä.? He ovat valinnan tehneet ja siihen sinulla ei ole nokan koputtamista.
        sryn ei pitäisi sinua haitata. Ellei ole ns pelko per.uuksissa. yleensä tuo meuhkaaminen viittaa siihen.
        Palataan asiaan, kun valitus on käsitelty.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

No miksi sinä täällä koko ajan huutelet siitä.? He ovat valinnan tehneet ja siihen sinulla ei ole nokan koputtamista.
        sryn ei pitäisi sinua haitata. Ellei ole ns pelko per.uuksissa. yleensä tuo meuhkaaminen viittaa siihen.
        Palataan asiaan, kun valitus on käsitelty.

Pelkko? Miksi nollaa pitäisi pelätä?

Jos asiassa ei ole mitään niin miksi keuhkoatte asiasta kertomisesta? Onko teillä pelko persuuksissa?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Jos asiassa ei ole mitään niin miksi keuhkoatte asiasta kertomisesta? Onko teillä pelko persuuksissa?

Odotetaan se valituksen tulos.
        Mielenkiinnolla.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Miten se Heinolan reumasairaala?
        Olitko sitä puolustamassa aikoinaan..?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Miten se Heinolan reumasairaala?
        Olitko sitä puolustamassa aikoinaan..?

Onko meidän persut valehdelleet siitäkin?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Onko meidän persut valehdelleet siitäkin?

Sinulla on paha lukihäiriö.
        Kysymys oli olitko puolustamassa sitä?
        Oli muuten Kepu voimissaan silloin..
        Se oli pelastus monelle reumapotilaalle.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sinulla on paha lukihäiriö.
        Kysymys oli olitko puolustamassa sitä?
        Oli muuten Kepu voimissaan silloin..
        Se oli pelastus monelle reumapotilaalle.

Niin valehtelivatko perssumme siitäkin?

• Anonyymi00055

Osaako kukaan kertoa mistä persut/persumme eivät olisi valehdelleet ???? Itselläni ei tule mieleen yhtään sellaista asiaa....🍀🍀🍀🍀

• Anonyymi00056

Miksi Henrikin palkka 12000€ ?? Mistä??

• Anonyymi00057

Mitä siihen johtajasopimukseen on kirjoitetu? Siinäpä kysymys. Asiakirja ei liene "salainen".
        Kuka mittaa hänen tehtävänsä onnistumisen?. Kun emme ole saaneet vielä näyttöä.

Toisaalta valtuuston kuuluisi kokouksessaan hyväksyä "kaupunginjohtajan muut tehtävät"
        varsinaisen viranhoidon yhteydessä. Toiminta monen alkavan yhtiön toimitusjohtajana tai
        hallituksen johtohenkilönä, tarvitsee julkisen hyväksymisen.
        Kuntalain mukaan lienee selvää, että lainmukaiset tehtävät hoidettuaan, jos aikaa on, voidaan erillisin päätöksin antaa lisätehtäviä ja saada niistä korvauksia. Totta.

Mutta, jos pääasiana kaupunginjohtajan virkaan valitun toiminta varsinaisessa virassaan ei
        tyydytä kaupunkilaisia, niin ei voida hyväksyä, että kaupunginjohtaja sivubisneksenä ilman
        valtuuston ja hallituksen pöytäkirjamerkinnällä annettua suostumusta , hallintosääntöä- ja konserniohjesääntöä muuttamalla, hankkii itselleen edut, jotka jo laajuudessaan
        ovat sitä luokkaa, ettei vuorokausi riitä aikaa kaikkien tehtävien hoitoon hallinnollisella puolella.
        Näinhän se on: Kun on hyvä palkka ja varsinkin kaupungin kassasta maksettuna, siitä
        palautuu meidän yhteiseen kassaan veroina, joilla hoitelemme vanhuksiamme jne...

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Mitä siihen johtajasopimukseen on kirjoitetu? Siinäpä kysymys. Asiakirja ei liene "salainen".
        Kuka mittaa hänen tehtävänsä onnistumisen?. Kun emme ole saaneet vielä näyttöä.

Toisaalta valtuuston kuuluisi kokouksessaan hyväksyä "kaupunginjohtajan muut tehtävät"
        varsinaisen viranhoidon yhteydessä. Toiminta monen alkavan yhtiön toimitusjohtajana tai
        hallituksen johtohenkilönä, tarvitsee julkisen hyväksymisen.
        Kuntalain mukaan lienee selvää, että lainmukaiset tehtävät hoidettuaan, jos aikaa on, voidaan erillisin päätöksin antaa lisätehtäviä ja saada niistä korvauksia. Totta.

Mutta, jos pääasiana kaupunginjohtajan virkaan valitun toiminta varsinaisessa virassaan ei
        tyydytä kaupunkilaisia, niin ei voida hyväksyä, että kaupunginjohtaja sivubisneksenä ilman
        valtuuston ja hallituksen pöytäkirjamerkinnällä annettua suostumusta , hallintosääntöä- ja konserniohjesääntöä muuttamalla, hankkii itselleen edut, jotka jo laajuudessaan
        ovat sitä luokkaa, ettei vuorokausi riitä aikaa kaikkien tehtävien hoitoon hallinnollisella puolella.
        Näinhän se on: Kun on hyvä palkka ja varsinkin kaupungin kassasta maksettuna, siitä
        palautuu meidän yhteiseen kassaan veroina, joilla hoitelemme vanhuksiamme jne...

Jos ei olla tyytyväisiä varsinaisen viranhoitoon, niin miten lienee konserniasioiden hoito ja tytäryhtiön toimtusjohtajuuksien kanssa. Kaupungin tila ...

• Anonyymi00058

Takarivin hommat hoidamme vaikka kännissä torkkuen.T:PerseSS

• Anonyymi00067

Riippuvuussairaus tarvitsee kiellon toimiakseen. Tunnusomaista on myös muun muassa riippuvuuteen liittyvä selittely, vähättely, järkeily ja vertailu.
        Kaikissa riippuvuuksissa on taustalla yritys paeta pahaa oloa ja lievittää kipua

Perussuomalaisten suoraselkäisyys, oma maan kansalaiset ensin, politiikka laukaisee sinussa addektion öyhöttää, uhkailla ja uhota. poliittisessa genressä..(2026-01-26 17:14:17)--
        Sinulla on paha riippuvuus, kiikut 24/7 löysässä hirressä, addiktio ajatuksin.
        Esimerkkinä poliittisen kiiman addiktioitumisesta (minä-käskyttäminen) lehtijuttu, nimet alla "me olemme pääongelma,mutta me laastaroimme omat virheemme ja annamme velkavoiteluna ensiavun Rillankivelle"

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Riippuvuussairaus tarvitsee kiellon toimiakseen. Tunnusomaista on myös muun muassa riippuvuuteen liittyvä selittely, vähättely, järkeily ja vertailu.
        Kaikissa riippuvuuksissa on taustalla yritys paeta pahaa oloa ja lievittää kipua

Perussuomalaisten suoraselkäisyys, oma maan kansalaiset ensin, politiikka laukaisee sinussa addektion öyhöttää, uhkailla ja uhota. poliittisessa genressä..(2026-01-26 17:14:17)--
        Esimerkkinä poliittisen kiiman addiktioitumisesta (minä-käskyttäminen) lehtijuttu, nimet alla "me olemme pääongelma,mutta me laastaroimme omat virheemme ja annamme velkavoiteluna ensiavun Rillankivelle"

"PERUSSUOMALAISTEN SUORASELKÄISYYS,OMA MAAN KANSALAISET ENSIN"...Oman maan kansalaiset viimeksi olisi totta,"OMA"Maata en tiedä missä se on??Jossain lähi-idässä??? Suora selkä persulla on vain pahan ummetuksen aikaan kun paskatanko aivoista persreikään asti jäykistää persun..HUUTONAURUA🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

• Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Onko viisasta, että kunnallinen tytäryhtiö on velkaa toiselle samanlaiselle. Maksaako viimekädessä kaupunki korkoja kunnallisen yhtiön velasta toiselle tyttärelle. Olisiko perustettava ihan uusi yhtiö, joka ottaisi huolehtiakseen nämä tyttärien sotkut. Asioista saa vieläkin monimutkaisemman ja kaupunkilaisille kalliimman lopputuloksen, kun rupeaa oikein miettimään ja käyttämään viimeisetkin järjen häivähdykset.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

"PERUSSUOMALAISTEN SUORASELKÄISYYS,OMA MAAN KANSALAISET ENSIN"...Oman maan kansalaiset viimeksi olisi totta,"OMA"Maata en tiedä missä se on??Jossain lähi-idässä??? Suora selkä persulla on vain pahan ummetuksen aikaan kun paskatanko aivoista persreikään asti jäykistää persun..HUUTONAURUA🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Lähtikö ihan yläpäästä tuli ulos alapäästä.
        Vai vyöryykö sieltä kuululta tmäeltä
        alamaisille.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Epätoivoinen yritys kääntää huomio pois omasta valehtelusta 11.34

• Anonyymi00072

Perussuomalaisten raukkamisuus -käpykaaftilaisuus- on säälittävää. Isot suut levällään valehdellaan mm. Oulaskankaasta ja juostaan vastuuta karkuun.

Tuoreita lukuja valtakunnassa: Työttömyys on jälleen kasvanut. Kuluttajien luottamus on laskenut.

0=0

• Anonyymi00073

Työttömyys Pyhäjärvellä on suurin näillämain Kepukat estävät yritysten tulon tänne liian kovilla reunaehdoilla.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Työttömyys Pyhäjärvellä on suurin näillämain Kepukat estävät yritysten tulon tänne liian kovilla reunaehdoilla.

Meillä persut estävät työpaikat valituksillaan vrt. Hyvinvoititalon rakentaminen.

Onko kännissä ajaminen tärkeämpää?

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Meillä persut estävät työpaikat valituksillaan vrt. Hyvinvoititalon rakentaminen.

Kepukat&Kapakat pettämätön parivaljakko.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00074 kirjoitti:

No mitä työpaikkoja sinne tulee.? Siis rakentamisen jälkeen?
        Kuinka paljon ovat kulut hyvinvointitaloa eli lämmitys, huolto yms kulut plus ne korkokulut joita siitä tulee varsinkin alkuun varmaan liki 2 00000 euroa.
        Kovasti pitää tulla verotuottojs, että nuo saadaan katettua.
        Muuten kuntaveroa kertyy noin 18000 ,euroa vuodessa tienaavilta. Sen pienemmillä summilla ei tule verotuloja kaupunkiin
        kumpaan kategoriaan kuulut?

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

No mitä työpaikkoja sinne tulee.? Siis rakentamisen jälkeen?
        Kuinka paljon ovat kulut hyvinvointitaloa eli lämmitys, huolto yms kulut plus ne korkokulut joita siitä tulee varsinkin alkuun varmaan liki 2 00000 euroa.
        Kovasti pitää tulla verotuottojs, että nuo saadaan katettua.
        Muuten kuntaveroa kertyy noin 18000 ,euroa vuodessa tienaavilta. Sen pienemmillä summilla ei tule verotuloja kaupunkiin
        kumpaan kategoriaan kuulut?

Rinnevaara puhui miten kultturitalo elävöittää kuntaa tuoden paleveluja.

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Rinnevaara puhui miten kultturitalo elävöittää kuntaa tuoden paleveluja.

Silloin aika oli toinen. Velkaa n. 400 euroa/asukas ja muutoinkin oli hyvä, orastava
        tunnelma. Monia asioita laiettiin vireille, mutta kaikki "teilatiin" alas, kun alkoi
        ajojahti.
        Siinä yksi miljoona tupuloitii , jos riittikään.
        Mutta, turhaa on enää jatkaa. Tulipa mieleen, kun otit asian esille.

• Anonyymi00079
      UUSI

Sitten ilkeä Kepu vei sinulta hameen jonka alla ryömit kieli pitkällä?? Sen jälkeen sekosit etkä enää normaaliksi palaakkaan??

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      132
      7193
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      420
      6934
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3523
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      135
      3117
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2674
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2251
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1916
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1783
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1447
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1327
    Aihe