Eka kerta?

Anonyymi-ap

Milloin- ja millainen oli teidän eka homoilu kerta? Heittäkää kaikkia kiimasia tarinoita

20

958

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

silloin nuorena kun ei vielä tullut spermaa kun kavereiden kanssa runkkailtiin?

• Anonyymi00005

Hähähää mitäs olet hähähää.

• Anonyymi00004

Autossa .olin 17 v ja n 45 v mies pani kortsun kanssa , 19 v olin myös autossa ja mies oli eläkkeellä oleva opettaja.

• Anonyymi00007

22v ja n50v mies sormeili mua samalla kun imin häntä. Sit menin kontilleen ja pani mua. Kaikki tehtiin ilman kiirettä ja hyvässä yhteisymmärryksessä. Mukavaa oli

• Anonyymi00015

Kato piripääkin on herännyt. Lentäviä lehmiä taas näkökentässä. Mitäs et lopeta pirin vetämistä. Lehmätkin jättäs sut rauhaan.

• Anonyymi00008

Ei ole vielä ollut ekaa kertaa mutta haluisin nuoremman 20-30v kundin kanssa toteuttaa sen, +60ukm

• Anonyymi00014

Sanot vaan noin, mielesi tekisi kuitenkin saada kunnolla kullia peppuusi kun näillä sivuilla koko ajan norkoilet 😂

• Anonyymi00016

Hyi saatana sinähän tuon ittestäs tiiät. Mitäs olet hähähää

• Anonyymi00017

Kymmenen vuotta sitten 30 vuotiaana reilu 50 mies imi autossa. Harrastushan siitä tuli ja nyt on jo kaikenlaista tullut kokeiltua kimpoista lähtien.

• Anonyymi00018

Mun eka kerta meni reilu kuuskymppisen miehen kanssa Airbnb asunnossa.
      Tapaaminen sovittiin treffit palstalla. Ensi tietoina oli vain kalun mitat ja ikä...
      No menin asunnolle sovittuna aikana. Oven avasi ihan mukavan näköinen mies. Aamutakki oli auki ja näkymä suoraan puoliseisokissa olevaan kaluun. Kalu oli juuri niin iso kuin oli viestissään ilmoittanut. Tässä vaiheessa alkoi hirvittämään miten se sopisi mun peppuun.
      Asunnossa riisuin vaatteeni ja istuimme sohvalle nauttimaan yhdet oluet ja juteltiin niitä näitä.
      Oluet juotuamme miehellä kalu oli täydessä pituudessaan n 20cm ja todella pullea nuppi. Mies viisasi kaluaan ja sanoi, no niin siitä sitten vaan imua päälle. Tein työtä käskettyä. Kalu mahtui juuri ja juuri suuhuni yritn välttää hampaiden osumista kaluun. Kalusta tihkui suuhuni ihan ok makuista kiimatippaa. Imin muutaman minuutin kun käsky kävi nousemaan ylös ja kääntymään peppu häneen päin. Tein kuten käskettiin. Pian tunsin kielen pepussa ja se tuntui uskomattomalta. Tätä jatkui jonkin aikaa. Nuoleminen loppui ja tunsin sormien työntyvän sisääni. Mies rentoutti peppuani sormillaan hetkisen. Seuraavaksi tunsin läden lanteillani ja minua vedettiin alaspäin.
      Mies sanoi, että nyt naidaan ja veto minua kohti seisovaa kaluaan. miehen kalu oli liian iso, eikä sitä saatu sopimaan sisään ja mies tuli pakaroiden väliin.
      Tämän jälkeen mentiin yhdessä suihkuun jossa mies imi minut loppuun asti.
      Sovittiin että otetaan uusita, mutta en kuullut miehestä enää tämän jälkeen.
      Bimies34

• Anonyymi00019

VOIS KOKELLA ISO SUUHUN

• Anonyymi00020

Festareilla teltassa. Mä 17 toisen ikää en osaa sanoa. Ilman kumia tuli suoleen.

• Anonyymi00021

Lapsina kavereiden kanssa leikittiin "lääkärileikkejä" joihin kuului toki kalujen ja pyllyn tarkastelu. Parhaan kaverin kanssa leikit jatkuivat murrosikään asti. Kerran mökillä ollessa leikittiin aitassa vakioleikkiä, eli pariskuntaa, toinen oli mies ja toinen vaimo. Leikkiin kuului tietysti paneminen, käytännössä munaa liikutettiin jalkojen tai pakaroiden välissä. Kerran kaveri alkoi panemaan, alkoikin painamaan munaansa pyllyreikääni vasten. Tajusin että muna alkoi hiljaa uppoamaan, pyysin lopettamaan mutta kaveri sanoi että ihan vähän aikaa vielä, hiljalleen sai munansa pyllyyni. Pyysin taas lopettamaan mutta pyysi että vähän aikaa vain, liikutteli ja laukesi sisääni. Tajusin vasta kun veti ulos ja tuntui märältä. Eipä siinä, ihan kiva kokemus jälkeenpäin ajatellen, tekisi mieli ottaa uusiksi jos rohkeus riittäisi.

• Anonyymi00022

18 vuotiaana kesätyöpaikkani esimies oli mukava reilu vahän tukeva 50 vuotias mies. Me molemmat harrastimme kalastusta ja juttelimme siitä paljon. Se johti siihen että hän pyysi minut kerran viikonlopuksi mukaansa mökillensä kun hänen perhe ei päässyt.
      Kun tulimme mökille perjantai iltana niin lämmitimme saunan. Saunassa olimme varmaan 3 tuntia yhteensä. Kävimme uimassa ja vilvoitelemassa useita kertoja. Joimme muutaman oluen samalla ja hän varmaan siitä rohkaistuneena alkoi aina välillä koskettelemaan minua.
      Oli pientä taputtelua ja puristelua koko ajan.
      Sitten kun päätimme peseytyä hän sanoi että haluaa pestä minun selän. Se oli aika perusteellinen pesu joka alkoi sienellä mutta jossain vaiheessa muuttui kädellä pesuksi.
      Hänen käsi pesi aika hyvin minun pakarat ja pepun vaon. Kun en vastustellu niin hänen toinen käsi alkoi pesemään rintaani ja siitä hakeutui hiljaa kyrvälleni.
      Olin aivan kiimassa ja hän tuli aivan kiinni minuun ja tunsin hänen kullin pakaraani vasten. Hän runkkasi minua suuteli niskaani. Kerroin laukeavani kohta niin hän lisäsi vauhtia runkkaamiseen. Laukesin voimalla ja hän toisella kädellä levitti spermaani vatsalleni ja rintaani.
      Hän käänsi minut ympäri ja suuteli minua ja vei käteni hänen kyrvälleen. Runkkasin häntä hetken ja myös hän laukesi aika nopeasti karjahdellen.

Tämän viikonlopun aikana me ei muuta kun runkkalimme toisiamme. Myöhemmin mukaan tuli suihinotot ja panot. Jatkoimme tapaamisia kuutisen vuotta. Kävimme kyllä myös kalassa välillä……

• Anonyymi00023

Olin 21v ja sununtai iltana kännissä linja-autoasemalla, olin muuttanut hiljattain kyseiseen kaupunkiin. 50-60v mies tuli kysymään haluanko kyydillä kotio, osasi kysyä oikean asuinalueen nimen, No myöhemin tajusin et luki siinä mun ylä puolella. Auton lähtiessä liikkeelle laittoi kätensä mun reidelle ja alkoi silittelemään, Olin aika paniikissa, siirsi munan kohdalle ja sai jäykistymään. Avasi vyöni ja farkun napit ja työnsi kätensä housuihin. Pysäytti auton bussi pysäkille ja kysyi et olenko valmis lähtemään hänen tykönsä. No olin ja opetti mun ottaan suihin ja rakasteli takaa päin. Useemman viikon morkkikset tuosta jäi minulle.

• Anonyymi00024

Olihan noita teininä kavereiden kanssa kokeilumielessä, runkkaamista toisen kullilla, suihinottoja ja perseeseen panemista.
      Itse jännitin niin paljon, ettei saatu munaa mun suoleen.
      Itse panin kaveria useasti perseeseen ja otin siltä suihin.
      Olen vanhemmiten löytänyt oman anaalin hyväilyn ja dildon käyttämisen itsetyydytyksessä.
      Ja saan hyvän orkun aina kun on tappi tai tekopenis perseessäni.
      Tästä on jo jokunen vuosi kun kaverille tuli ero ja muutti toiseen kaupunkiin työnsä takia.
      Sovittiin että menen viikonlopuksi hänen luokse kyläilemään ja ryypiskelemään.
      Kun hänen luokse vihdoin ja viimein pääsin niin se oli het jekku shotti ja olut, sauna oli lämmin joten oluet mukaan ja saunaan.
      Kun otettiin vaatteet pois, kaveri huomasi välittömästi tapin perseessäni.
      Sain pikku hymyn ja pyynnön ottaa häneltä suihin.
      Sen tein ja vanhasta muistista ilmeisen hyvin kun ei montaa miinuuttia mennyt kun kaveri laukesi suuhuni.
      Lauteilla kaveri kysyi tapista, sanoin että se on sua varten kun et mukulana saanut kullia mun perseeseen niin jos haluat nyt saisit.
      Mulla oli kokoajan puoliheijjari ja kaveri rupesi runkkaamaan mun kullia, pianhan se jo seisoi kunnolla.
      Kaveri totesi et löylyhuone on liian kuuma joten mentiin pesuhuoneeseen, siellä kaveri rupesi ottamaan suihin, tekihän se hyvää mutten halunnut vielä laueta.
      Kaverillakin seisoi jo kunnolla, pyysin hänet selälleen makaamaan, otin tapin pois pyllystäni ja laskeuduin hänen kyrvän päälle.
      Pikkuhiljaa painoin itseäni alaspäin ja kaverin kulli meni koko mitaltaan sisääni.
      Aloitin hitaan ratsastuksen, kyrpäni sykki kiimalimaa hänen vatsalleen, otin sitä sormelleni ja laitoin sormeni kaverin suuhun.
      Kiihdytin tahtia ja valuin yhä enemmän, tunsin kaverini kullin paisuvan sisälläni, hänen hengitysen kiihtyvän, kaverini runkkasi kulliani ja laukesin räjähtäen, kaveri tuli spermattua kunnolla.
      Siitä kun tokenin niin kaveri pyysi mut kontalleen eteensä, painoi kullinsa suoleeni ja aloitti saman tien raivoisan panemisen. Siinä kassit hakkasi toisiansa ja läiske oli melkoinen.
      Eikö aikaakaan kun taas tunsin kaveri kullin kasvavan sisälläni, vielä hetki, vieläkin raivoisampaa panemista, sitten se tunsin kun kulli sisälläni ruiskutti spermansa suoleeni.
      Olo oli suorastaan euforinen, siinä hetken lattialla makoilun jälkee alapesu ja takaisin tyydytettynä löylyyn.

• Anonyymi00025

Noin 18 vuotiaana imin ensimmäisen kerran isokullista miestä.Upea eka kokemus isosta kullista.Sitten muutama vuosi siitä nussin ekan kerran miehen kanssa.Isokokoinen vanhempi mies ihanan isolla. Tiesi heti, kun puristi housujen päältä,että täällä on kunnon kanki.Tiesi että saan ekaa kertaa kullia, niin se otti kaiken irti siitä ja naitiin myöhäälle yöhön kaikista asennoista.Tuntui yön jälkeen siltä, että ei pysty kävelemään pariin päivään.

• Anonyymi00026

16v ja kunnolla. kullia kerralla pari setää käytti mua ja opetti vaatimaan lisää kullia,uusiks meni panot koko viikonlopun.
      Nautin paljon ja nyt oon jo ottaa isoakin nauttien ,suuhun lastit ja ja muu ....
      Mulle voi laittaa viestii.
      Intissä oon .

• Anonyymi00028

14v ekan aikuisen kanssa. Pitkään olin niin tyrkky kuin vain osasin. Miestä hirvitti ikäero mutta onnistuin kuin onnistuikin. Oli mahtavaa antautua naitavaksi. Olin hänen opissa sitten yli kaksi vuotta

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      196
      4973
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      118
      4083
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3545
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2957
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2326
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      31
      2084
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe