JEESUS - elokuva (Suomi)
https://www.youtube.com/watch?v=Iz30YRcRNK8
Katso hyvä elokuva!
23
393
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katsoin tänään kun viime katsomiskerrasta on jo muutama vuosi aikaa.
- Anonyymi00012
En katsonut.
- Anonyymi00002
Kiitos.
- Anonyymi00005
Tämä elokuva kuuluu yleissivistykseen.
- Anonyymi00007
Kenen?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kenen?
Kaikkien ihmisten.
- Anonyymi00006
Pier Paolo Pasolini teki sen parhaan filmin aiheesta: 'Matteuksen Evankeliumi'.
- Anonyymi00024
Hieno eepos.
- Anonyymi00009
Tuli hyvä lännen filmi yle-areenaan: 'Aavikon laki'.
- Anonyymi00010
Nimi onkin Erämaan laki nykyään. Hieno länkkäri, alusta loppuun asti. Viimeisessä kuvassa elokuvan lopukohtauksessa, katsoja tietää, et hän tulee takaisin Tombstoneen.
- Anonyymi00011
Osaako joku sanoa, miksei yle-areenan kautta enää näy päivisin tulevaa suomi-filmiä? Ennen, viime viikolla vielä, pystyi klikkaamaan yläreunassa "suorat" kohtaa, ja siitä pääsi katsomaan, nyt koko näkymä on muuttunut.
- Anonyymi00013
Hämärä juttu, iltaisin se kyllä toimii.
- Anonyymi00014
Ei vois vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi00015
Oletko katsonut?
- Anonyymi00016
Tällainen elokuva pitäisi tulla televisiosta varsinkin näin pääsiäisen aikaan.
- Anonyymi00017
Olen samaa mieltä tästä. Elokuvan aihe on erittäin ajankohtainen.
- Anonyymi00018
2 pääsiäispvänä tulee "Kukonlaulusta kukonlauluun" nyt päivällä. Pitää katsoa.
- Anonyymi00019
Olen ihmetellyt, ettei tuo TV 7 näytä yhtään Raamattu-, tai Jeesus-aiheista elokuvaa Pääsiäisenä eikä Jouluna! Mitä virkaa koko kanavalla? Pelkkiä joutavia keskusteluja, ja jotain lapsille suunnattua höpötystä.
- Anonyymi00021
Olen ihmetellyt ihan samaa. Muistaakseni joskus sinne laitoinkin palautetta, että haluan nähdä näitä Jeesus- ja Raamattu-aiheisia elokuvia. Pitää laittaa palautetta sinne useammin. Laita sinäkin.
- Anonyymi00020
Jumala syntyi 2 600 vuotta sitten, virkamiestyönä ja voimapolitiikan seurauksena. Tätä mieltä ovat jotkut ja minä myös. Jumala on ihmisen keksimä.
- Anonyymi00022
Oletko sinä alkuräjähdyksen synnyttämä ihme? Saitko itse määrätä omat vanhempasi, oman synnyinmaasi, kansalaisuutesi, sukupuolesi ym.? Kenen luulet nämä asiat päättäneen? Ihanko itse saat päättää milloin elämäsi päättyy - enkä nyt tarkoita itsemurhaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletko sinä alkuräjähdyksen synnyttämä ihme? Saitko itse määrätä omat vanhempasi, oman synnyinmaasi, kansalaisuutesi, sukupuolesi ym.? Kenen luulet nämä asiat päättäneen? Ihanko itse saat päättää milloin elämäsi päättyy - enkä nyt tarkoita itsemurhaa.
Hän ei ehkä osannut vastata noihin kysymyksiin? 🤔
- Anonyymi00025
Katsoin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182197Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051428Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073