Ja kun jokin muistuttaa kuolleesta rakkaudesta, tulee vanhat tunteet takaisin, kyyneleet peittää maan. Rakkaus joka ei koskaan alkanutkaan, sisälläni mun, hautaan sen kannan. Polun kivisen ja kolkon, silmistä loiste kadonut elämän, vain hän sen takas tuoda vois.
Naiselle
Rakkaus ei kuole, se haudataan elävänä maan uumeniin
14
404
Vastaukset
- Anonyymi00001
Junkmailin ei koskaan enää soi sydämessä
Ja sielussa varmaan ikuisuuteen asti...
https://youtu.be/iR8ZSmrEnwI?si=By3ew4zY4sS6T9bn - Anonyymi00002
Aito rakkaus ei kuole koskaan. Wiiiii
- Anonyymi00003
Kääntyneillä noidilla on tapana haudata asioita kun ne on puolitiessä. Siitä syntyy demonit. Elävän hautaaminen on okkultismia parhaimmillaan. Se kuuluu vain väärä uskoiselle. Manalan asioita
Joogaa on yritetty myös liittää tähän. Mutta se perusteltiin hyvin. Siinä pahat tuodaan päivän valoon. Ja ne asiat käsitellään. Ne kaivetaan selkärangasta. Kaikki mennyt. Tuska ja kipu. Mikä aiheuttaa koko kehon ja mielen myrkytystilan.
Ihan perus jooga täti ei näitä tiedä. Jos haluat hyvän opettajan. Etsi sellainen ja vapaudu
Minä en käske.
Minä ohjaan ja sinä päätät
t. näkijä- Anonyymi00004
Ei niin koska uskovaiset haluu pilata aivan kaiken Jesse satuhahmolla
Olen kuullut näkijäkänä mutten mitää noin naurettavaa joka voi heti viedä
Kristinuskon tapoihin pelätä kaikkea
Ja pilata aivan kaikki
Ja tätä tapahtunut jo vuosisatoja .
Muista kuitenkin että luot raamatustasi
Sen sinulle kuuluvan osuuden väristä profeetoista joka olet uskonnon ja kaiken muun näkökulmasta - Anonyymi00008
Ihme juttuja taas...
- Anonyymi00005
mitä on rakkaus aikuisten ihmisten välillä? en taida sitä tietää kun en ole koskaan moista tuntenut.
- Anonyymi00006
Miksi se pitää haudata? Tietääkö hän sen olevan edes olemassa? Olisiko jo aika kertoa?
- Anonyymi00007
Siis tarkoittaa,että rakkaus menee hautaan hänen kanssaan kun on vuoro kuopata.
Ei päässyt koskaan elämään rakkaansa kanssa.
Niinkö?- Anonyymi00010
Ei vaan sitä että tyyppi ei päästä uusia takauksia elämäänsä ennenkun kuolee.
On nii katkera ja surullinen kun ei saanutkaan mitä tahtoi ja toivoi .
Eikö pääse yli vaan tämä surullinen tarina vaikuttaa koko elämän kaikkien muihinkin tarjolla olevien ja tuleviin mahdolisuuksii.
Voi kyllä panna ehkä jotakuta muttei koskaan rakastu kun ei voi tai pysty tekemään niin .
Tunne kylmät ne jotka ei lähtökohtaisesti kukas pysty rakastamaan ovat sitten erikseen .
Heidät tunnistaa siitä että he sanovat rakastavansa ihmisiä kun ovat oppineet että niin kuuluu tietyissä tilanteissa tehdä ei siks et tuntisivat jotain.
Varsinkin miehille hyödyllinen kuvio maailmassa jossa naisetvedolistrtaannrakkaushöpinään jo lapsena että saa pillunsakkin siinä ohessa sitten
Kun valehtele tai toimii tavoin mitä odotetaan .
Minä uskon että tämän älynnetä miehiä on enemmän kun yksi maailmassa .
Sivusta
- Anonyymi00009
Miksi ei koskaan alkanutkaan, jos rakastat?
-kyselee yksi nainen - Anonyymi00011
Rakkaus on ikuinen energia maailmankaikkeudessa ja jatkumo.
- Anonyymi00012
Kohde vain vaihtuu.
- Anonyymi00013
Olen mies, mutta tosi hienosti kirjoitettu.
- Anonyymi00014
Aina ne rakkaat mielessä on. Niin kauan kun elän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452851- 2322157
- 482050
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2161954Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1451542Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä821456Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve291204- 1221168
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3131039