Paremman parisuhteen?
Voisinko saada
42
373
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
luultavasti. ittekki toivon että kolmas kerta toden sanoo.
- Anonyymi00003UUSI
Jatkuvaa epäilyä. Rumasti puhumista ja katkeruutta
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
väärän ihmisen kanssa varmaan
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
halu sabotoida ripels suhde
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siksipä juuri.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
väärän ihmisen kanssa varmaan
Taas sinä tunget tätä kulahtanutta mieleesi yhä uudelleen palailevaa narratiivia palstaäijän pakinaan kuin vakuutellen jollekkin, että parempaa voisi löytyä. Tiiä niin siitä näiden patologisten sekä kompulsiivisten assosiaatioidesi perusteella.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko antanut aihetta jatkuvaan epäilyyn yms?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hyvin mahdollista jos on koko suomen naisten huulilla🫢uBs
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sulla on kuuppa ihan soseessa palstaäijää johdatteleva einiin-latentti hullu🥱
- Anonyymi00002UUSI
Sinä itse olet 50 % siitä, joka sen suhteen rakentaa. Ei sitä noin vain "saada", se pitää tehdä.
- Anonyymi00004UUSI
Jos löytää oikean niin voi myös saada. Silloin saa olla oma itsensä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikö tuo ole itsestään selvyys missä tahansa parisuhteessa? Kuka sitä nyt parisuhteeseen lähtee väärän kanssa?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö tuo ole itsestään selvyys missä tahansa parisuhteessa? Kuka sitä nyt parisuhteeseen lähtee väärän kanssa?
Joskus lähtee
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka oikea niin täydellisesti ei asiat koskaan loksahda. Molemmilta vaaditaan aina vastaan tulemista ja monenlaisia kykyjä. Vaihtamalla ei välttämättä parane jos ei itse ole kykenevä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joskus lähtee
Siinä vaiheessa kannattaa mennä itseensä ja kysyä syitä siihen, miksi tyytyy vähään. Miksi ei osaa olla omillaan vaan lähtee huonoon suhteeseen?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Siinä vaiheessa kannattaa mennä itseensä ja kysyä syitä siihen, miksi tyytyy vähään. Miksi ei osaa olla omillaan vaan lähtee huonoon suhteeseen?
Olet jankuttanut tätä samaa nk syyllistävää tms jylinää läpi tämän palstaäijän ketjun- onko niin että et hyväksy muiden näkökantoja ja jos omiasi kyseenalaistetaan äidyt entistä enemmän toitottamaan samaa? Se kertoo sinusta
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joskus lähtee
Epätoivoinen ihminen lähtee kunhan jonkun saa
- Anonyymi00008UUSI
Voisit!
- Anonyymi00011UUSI
Miksi niin ajattelet?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi niin ajattelet?
Mitä sä oikeen haet? pahaa oloa taas?
mitä sinä oikeasti haluat suhteelta. Oletko itse edes valmis antamaan itsestäsi? onko aikaa? vain vain pelkkää Halua - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä sä oikeen haet? pahaa oloa taas?
mitä sinä oikeasti haluat suhteelta. Oletko itse edes valmis antamaan itsestäsi? onko aikaa? vain vain pelkkää HaluaEn ainakaan halua haukkumista, mitätöintiä, kontrollia, rajoittamista tai syyllistämistä. Joskus ehkä joku muu.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ainakaan halua haukkumista, mitätöintiä, kontrollia, rajoittamista tai syyllistämistä. Joskus ehkä joku muu.
Tuollaisesta suhteesta pääsee varmasti parempaan ja helposti. Sivusta
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuollaisesta suhteesta pääsee varmasti parempaan ja helposti. Sivusta
Eli toistelet tälle trollisedälle edelleen tätä samaa alentuvaa skeidaa ja koet itsesi paremmaksi vaihtoehdoksi tälle naiselle jonka oletat tilittävän täällä tällaista ja kaikennäköistä? Ajattelumallistasi voisi ajatella niin, että ojasta allikkoon, mutta kun ei ole syytä niinkään laajaan tulkintaan palstaäijän potaskasta
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ainakaan halua haukkumista, mitätöintiä, kontrollia, rajoittamista tai syyllistämistä. Joskus ehkä joku muu.
Et siis pystynyt vastaamaan kysymykseen. Mutta olet valmis vaatimaan toiselta.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Et siis pystynyt vastaamaan kysymykseen. Mutta olet valmis vaatimaan toiselta.
Narsistin aloitus varmaan taas
Vähän vaikuttaisi siltä
Sivusta
- Anonyymi00017UUSI
Minun kanssani kyllä, koska olemme tarkoitettuja toisillemme. Hänelle.
- Anonyymi00025UUSI
Sehän riippuu tasan siitä, miten osaat olla parisuhteessa ja mitä olet valmis siihen tuomaan.
- Anonyymi00026UUSI
Olen ymmärtänyt, ettet kaipaa perinteistä parisuhdetta, kun et sellaisessa edes ole. Mutta varmaan voisit saada, jos sellaista tarpeeksi etsit ja olet siihen täysin valmis. Kannattaa kuitenkin etsiä sinkuista eikä varatuista. Muuten tulee liikaa sotkua. Ellet salasuhdetta ajatellut.
- Anonyymi00027UUSI
Outoa vaatia toiselta sellaista mihin ei itsekkään suostuisi. Tuleppa tänne poika otetaan erä. Minä maksan ja sinä konttaat lattiat puhtaiksi. Panet rakentain omakotitalon ja autotallin kun olet 70v vippaan sinut ulos. Mitään et mukaas saa. Huono oli mies. Käykö? ka yhtään et itke kun komennan ja haukun sut joka päivä. Ruokaa saat just pari näkki leipää ettet liho. Turha norkoo ja mene jo pesemään ne pyykit. Mitä sä siinä seisot! Tämä on sitä rakkautta. Minä annan rahaa ja sinä teet niin kauan ku minä KÄSKEN
- Anonyymi00030UUSI
Jaaa mutta naapurissa onkin ihan uusi nuori sonni. Empähän tarvitsekkaan sinua enää
Lähe menee noh! mene helvettii jo siitä laiha riuku sinusta mieheksi ole.
- Anonyymi00029UUSI
Et sä palstasetä voi saada minkäänlaista parisuhdetta.
- Anonyymi00035UUSI
Peukkua tälle kommentille
- Anonyymi00031UUSI
Tuota kysyy henkilö, joka on tyytymätön nykyiseen parisuhteeseensa. Mitkä ne huonot puolet sitten on? Entä omat huonot puolesi?
- Anonyymi00032UUSI
Sinähän oikea einstiin olet kun tiedät kuka ja minkälainen kysyy! Oikea palsta haukka!
Sivu - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sinähän oikea einstiin olet kun tiedät kuka ja minkälainen kysyy! Oikea palsta haukka!
SivuOli muuten hyvä kysymys yleensä nasut ei osaa vastata kun haluavat ihmisestä poimia vain sen mitä tarvitsee itse
- Anonyymi00034UUSI
Viikset rähämäs voi pilluuu
- Anonyymi00039UUSI
Moi santeri
- Anonyymi00040UUSI
Ei ollu santerille mutta s miehelle
- Anonyymi00041UUSI
Saisit kanssani mutta kun roikut siinä vanhassa...
Mn tumma - Anonyymi00042UUSI
Voi saada, jos ottaa menneestä opikseen ja yrittää "paremmin".
- Anonyymi00043UUSI
nyt niin jou tyttönern en oikrin gtunne mutta joain kai musiikkijuyyuja hänen kanssaan joain kasipitäisi.
ralliauror niin, joku tuhoutuu ja joku paha cvikas, kuoleer mootorivika, kuolewe tai niiin - Anonyymi00044UUSI
Kuinka niin harvoin ne vaihtamalla paranee riippunee ongelman laadusta parisuhteessasi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2145307SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site385232Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers264209SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto313776Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt743655Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään382932Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062430SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366