Porin ilmavoimien UFO-kohtaaminen 1969

Anonyymi-ap

Majuri Tarmo Tukevan haastattelu tässä linkissä. Hänet lähetettiin lentokoneella UFO-alusten perään, jotka olivat pyöreitä ja jotka lensivät muodostelmassa huhtikuussa 1969. Alukset jäivät selittämättömiksi, koska ne pakenivat vastatuuleen suurella nopeudella jossa armeijan lentokone ei vain pysynyt perässä.

Lisäksi videolla on muita UFO kertomuksia joita ei pidä sekoittaa ensimmäiseen:
https://youtu.be/OqD_-CmBP2c?si=7lgj_mlQCTmwLNKa

Pian tämä ketju tullaan täyttämään roskaviesteillä ja hautautuu kaikenlaisen hömpän alle.

-Iperius

29

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tätä on aikoinaan käsitelty lukemattomia kertoja tällä palstalla. Asianosaisia oli lennonjohdossa, lennoston johdossa ja kaksi lentäjää sekä havainnot samassa yhteydessä Vaasassa, jonka yli tutkissakin näkyvät objektit lensivät suurella nopeudella.
      Kuronen antoi haastattelun muun muassa Etelä-Suomen sanomiin ja totesi että Tapani Kuninkaan kirjassa tapaus on selitetty niin kattavasti että Kurosella ei ole siihen mitään lisättävää eikä poistettavaa. Suomen selkein ja todistetuin ufotapaus jota on aivan turhaa koettaa laittaa avaruusromun piikkiin.

• Anonyymi00002
      • Oli kovat väittelyt joskus täällä jonkun skeptikoksi pyrkivän kanssa, joka alkoi väittää että tuntee jonkun tutkaoperaattin, jonka mielipide oli että avaruusromu oli kyseessä.

Vastasin hänelle suurinpiirtein näin:

-Avaruusromu tulee kosmisella nopeudella jättövanan kanssa vain sekunneissa, useita kymmeniä kilometrejä sekunnissa. Tämä tapaus kesti minuutteja siitä, kun lennoston tutka ja operaattori visuaalisesti havaitsi "valolautaset" leijumassa Porin lennoston yllä.

-Avaruusromu ei leiju, eikä ole laskettavissa kappalemäärällisesti kaikessa rauhassa.

-Avaruusromu ei lähde pakenemaan vaakasuoraan kohti pohjoista vasta sitten, kun Tukevan kone niitä lähestyi.

-Avaruusromu ei muuta suuntaa. Se tulee maahan ja kovaa.

-Kokeneet lentäjät ja tutkaupseerit tietää mikä on tunnistettavissa ja mikä ei. Kukaan asianosainen ei tunnistanut objekteja ja sanoivat kaikki että mitään luonnollista selitystä on vaikeaa keksiä.

-Lennoston komentaja (video löytyy) totesi että "Tässä meillä on ufotapaus sanan varsinaisessa merkityksessä"

• Anonyymi00003
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Oli kovat väittelyt joskus täällä jonkun skeptikoksi pyrkivän kanssa, joka alkoi väittää että tuntee jonkun tutkaoperaattin, jonka mielipide oli että avaruusromu oli kyseessä.

-Avaruusromu tulee kosmisella nopeudella jättövanan kanssa vain sekunneissa, useita kymmeniä kilometrejä sekunnissa. Tämä tapaus kesti minuutteja siitä, kun lennoston tutka ja operaattori visuaalisesti havaitsi "valolautaset" leijumassa Porin lennoston yllä.

-Avaruusromu ei leiju, eikä ole laskettavissa kappalemäärällisesti kaikessa rauhassa.

-Avaruusromu ei lähde pakenemaan vaakasuoraan kohti pohjoista vasta sitten, kun Tukevan kone niitä lähestyi.

-Kokeneet lentäjät ja tutkaupseerit tietää mikä on tunnistettavissa ja mikä ei. Kukaan asianosainen ei tunnistanut objekteja ja sanoivat kaikki että mitään luonnollista selitystä on vaikeaa keksiä.

-Lennoston komentaja (video löytyy) totesi että "Tässä meillä on ufotapaus sanan varsinaisessa merkityksessä"

Monille riittää mikä tahansa sana selitykseksi kuten "avaruusromu", koska monille on liian pelottavaa ajatella, että jollain taholla olisi kehittyneempää tekniikkaa kuin ihmisillä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Monille riittää mikä tahansa sana selitykseksi kuten "avaruusromu", koska monille on liian pelottavaa ajatella, että jollain taholla olisi kehittyneempää tekniikkaa kuin ihmisillä.

LIperius oli oikeassa siinä että täysin löperö huuhaajuttu johon ei hevosetkaan usko vaikka vastatuuleen lensivät eikä saaneet kiini.
        Mitä hirveetä oliskaan tapahtunut jos olis lentäneet myötätuuleen! Tuulensuuntahan selvitettiin 50 vuotta sitten niin että työnnettiin keskisormi suuhun ja nostettiin sitten pystyyn aivan kuin nykyäänkin nykynuoriso tekee kun näkee ufon. Siitä viisaammat osannee päätellä suulen suunnan ja voimakkuuden.
        Hmm, haisee pahasti salaliitolle ja galaktille. Koko tapausta ei ole koskaan edes tapahtunutkaan. Luultavasti joku keikkukoukku sepitellyt kesäpäivillään viime kesänä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

LIperius oli oikeassa siinä että täysin löperö huuhaajuttu johon ei hevosetkaan usko vaikka vastatuuleen lensivät eikä saaneet kiini.
        Mitä hirveetä oliskaan tapahtunut jos olis lentäneet myötätuuleen! Tuulensuuntahan selvitettiin 50 vuotta sitten niin että työnnettiin keskisormi suuhun ja nostettiin sitten pystyyn aivan kuin nykyäänkin nykynuoriso tekee kun näkee ufon. Siitä viisaammat osannee päätellä suulen suunnan ja voimakkuuden.
        Hmm, haisee pahasti salaliitolle ja galaktille. Koko tapausta ei ole koskaan edes tapahtunutkaan. Luultavasti joku keikkukoukku sepitellyt kesäpäivillään viime kesänä.

Alitit nyt jopa oman rimasikin, joten taitaa olla palstaistorian idioottimaisin kirjoitus kyseessä, tai voisiko tuota kutsua parahdukseksi taikka viikon luontoääneksi.

• Anonyymi00006
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Oli kovat väittelyt joskus täällä jonkun skeptikoksi pyrkivän kanssa, joka alkoi väittää että tuntee jonkun tutkaoperaattin, jonka mielipide oli että avaruusromu oli kyseessä.

Voi olla tai voi olla olematta. Itse en ole tutustunut keissiin siinä määrin, että alkaisin ottamaan vahvasti kantaa mihinkään suuntaan. Minun tarkoitukseni oli vain osoittaa tuon videoleikkauksen lähde.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Voi olla tai voi olla olematta. Itse en ole tutustunut keissiin siinä määrin, että alkaisin ottamaan vahvasti kantaa mihinkään suuntaan. Minun tarkoitukseni oli vain osoittaa tuon videoleikkauksen lähde.

Edustat kaiketi nuorempaa ikäluokkaa, jolla ei ole palstahistoriaa täällä paljoakaan, etkä myöskään ole kiinnostunut tutkimaan ufotapauksia syvällisemmin?

Minä olen suomikaksnelosella hengaillut enemmän tai vähemmän vuodesta 2004. Tein toimistohommia tietokoneella ja tuli katseltua mistä ihmiset juttelee ja mitä ajattelee.

En muista minä vuonna kirjoitin ekaa kertaa tänne ufopalstalle, mutta sen muistan että täällä oli hyviä väittelyitä, tieteellisesti orientotuneita skeptikoita mutta myös näitä pilailijoita joita on edelleenkin.

Pilailijat ja uskontonsa kummallista kantaa puolustavat eivät ymmärrä sitä että he saavat meidät "ufouskovaiset" vain perehtymään tarkemmin käsiteltäviin aiheisiin ja tapahtumiin.

Jos siis tarkoitus on häiritä tai estää keskustelua, pilailla "ufouskovaisten" kustannuksella, harjoittaa debunkkausta ja koettaa tuoda koko aihealueelle epäuskottavuutta suojellessa omia käsityksiään ja jumaliaan, niin se missio on epäonnistunut täydellisesti.

Nämä kotikutoiset hassuttelijat ovat saaneet minutkin kiinnostumaan näistä asioista lisää, ja ilman heitä en todennäköisesti olisi niin selvillä että selkeä mielipide on muodostunut ja tulee selviteltyä useammasta lähteestä taustatiedot.

Kiitän siis näitä Ford- ja Opel- poikia innostavan ilmapiirin luomisesta! Aikoinaan samaa asiaa ajeli monet nimimerkit, kuten kekko123nen, kekek-kekek, varaktori ja muut andromeda-antit.

Exäni oli korkeasti Cambridgen yliopistossa koulutettu väittelijä, jonka kanssa tuli keskusteltua kotioloissa monenlaisista asioista antropologiasta astronomiaan.

Koulutuksestaan johtuen hän osasi kyllä rakentaa keskustelut ja löytää pointit, tehden keskusteluista rakentavia ja älyllisiä, mutta hänen tietopohjansa oli erittäin rajallinen, kun taas itse olin päntännyt historiaa ja tieteitä pienen ikäni omaehtoisesti.

Palaten asiaan niin se oli jotakin 2010- luvun alkua kun Porin tapauksesta oli kovaa väittelyä ja olisiko ollut silloin tuo af Grannin ohjelmakin tapetilla jossa tämäkin tapaus esiteltiin.

Muistan ulkomuistista että vähintään kerran vuodessa tämä on noussut tapetille ja siksi pidän outona että jonkun tarvitsee tutkailla lähdetietoja skeptisessä mielessä, sillä tämä asia löytyy samanlaisena kaikista mahdollisista lähteistä.

Esimerkiksi tässä lehtiuutisessa tapaus on varsin tarkkaan kerrottu.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b40c8eb4-5cb8-48f0-80ac-06b6a4645ae1

Satakunnan lennoston komentajan Heikki Nikusen videoitu haastattelu löytynee tapauksesta esim Yle Areenasta.

• Anonyymi00007
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Edustat kaiketi nuorempaa ikäluokkaa, jolla ei ole palstahistoriaa täällä paljoakaan, etkä myöskään ole kiinnostunut tutkimaan ufotapauksia syvällisemmin?

Minä olen suomikaksnelosella hengaillut enemmän tai vähemmän vuodesta 2004. Tein toimistohommia tietokoneella ja tuli katseltua mistä ihmiset juttelee ja mitä ajattelee.

En muista minä vuonna kirjoitin ekaa kertaa tänne ufopalstalle, mutta sen muistan että täällä oli hyviä väittelyitä, tieteellisesti orientotuneita skeptikoita mutta myös näitä pilailijoita joita on edelleenkin.

Pilailijat ja uskontonsa kummallista kantaa puolustavat eivät ymmärrä sitä että he saavat meidät "ufouskovaiset" vain perehtymään tarkemmin käsiteltäviin aiheisiin ja tapahtumiin.

Jos siis tarkoitus on häiritä tai estää keskustelua, pilailla "ufouskovaisten" kustannuksella, harjoittaa debunkkausta ja koettaa tuoda koko aihealueelle epäuskottavuutta suojellessa omia käsityksiään ja jumaliaan, niin se missio on epäonnistunut täydellisesti.

Nämä kotikutoiset hassuttelijat ovat saaneet minutkin kiinnostumaan näistä asioista lisää, ja ilman heitä en todennäköisesti olisi niin selvillä että selkeä mielipide on muodostunut ja tulee selviteltyä useammasta lähteestä taustatiedot.

Kiitän siis näitä Ford- ja Opel- poikia innostavan ilmapiirin luomisesta! Aikoinaan samaa asiaa ajeli monet nimimerkit, kuten kekko123nen, kekek-kekek, varaktori ja muut andromeda-antit.

Exäni oli korkeasti Cambridgen yliopistossa koulutettu väittelijä, jonka kanssa tuli keskusteltua kotioloissa monenlaisista asioista antropologiasta astronomiaan.

Koulutuksestaan johtuen hän osasi kyllä rakentaa keskustelut ja löytää pointit, tehden keskusteluista rakentavia ja älyllisiä, mutta hänen tietopohjansa oli erittäin rajallinen, kun taas itse olin päntännyt historiaa ja tieteitä pienen ikäni omaehtoisesti.

Palaten asiaan niin se oli jotakin 2010- luvun alkua kun Porin tapauksesta oli kovaa väittelyä ja olisiko ollut silloin tuo af Grannin ohjelmakin tapetilla jossa tämäkin tapaus esiteltiin.

Muistan ulkomuistista että vähintään kerran vuodessa tämä on noussut tapetille ja siksi pidän outona että jonkun tarvitsee tutkailla lähdetietoja skeptisessä mielessä, sillä tämä asia löytyy samanlaisena kaikista mahdollisista lähteistä.

Satakunnan lennoston komentajan Heikki Nikusen videoitu haastattelu löytynee tapauksesta esim Yle Areenasta.

Vaikka pari kertaa on ollut ilo ja kunnia olla viisaampien ja älykkäämpien kaappaamana, ei ole havaintoa saati olisin törmännyt näihin tähtikuviosotiin.

Ilmeisesti hoppu palautukselleni, siksi taisteluja ei minulle näytetty.

Näille automobiileille ilmeisesti haetaan katu-uskottavuutta
        nimeämällä tuote tähtikuvion nimellä.

Otsikkoon viitaten, tämä ufohavainto Porissa ja melko heti Vaasassa voisi saada vaakunakseen Kokkomobiilin koska ufolaivueen reitti mitä ilmeisimmin myös
        Kokkolaa on sivunnut.😅

• Anonyymi00008
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Linkissä näkyy tähän asti paras näkemäni lähikuva ufosta. Kuka väittää ettei entisinä aikoina saatu tarkkoja kuvia!

• Anonyymi00009
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Syvälliseksi ufotuntijaksi näytit tietävän hämmästyttävän vähän siitä kiveksi muutettujen sotilaiden tapauksesta, minkä muuten päädyit myöntämäänkin. Ehkä on siis vain parempi olla julistamatta itseään jokaisen väitetyn ufotapauksen syvätuntijaksi.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18906613/siperian-alienit-muuttivat-sotilaat-kalkkikiveksi

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Syvälliseksi ufotuntijaksi näytit tietävän hämmästyttävän vähän siitä kiveksi muutettujen sotilaiden tapauksesta, minkä muuten päädyit myöntämäänkin. Ehkä on siis vain parempi olla julistamatta itseään jokaisen väitetyn ufotapauksen syvätuntijaksi.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18906613/siperian-alienit-muuttivat-sotilaat-kalkkikiveksi

Älä yllytä mielisairasta enempää. Siitä ei tule ikinä loppua.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

"Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus
        Kaikki kasvaa, lapset varttuu,
        virheist oppii ja kokemust karttuu" -lauleli Pikku G.

Ei ole todellakaan ainoa virhe mitä olen tehnyt elämässäni, mutta varsin pieni ja isommassa mittakaavassa täysin merkityksetön.

Uskoin lapsena joulupukkiinkin ja joskus tulee innostuttua hieman liikaa vieläkin, eikä jää aikaa faktan tarkistuksiin, eikä se kyllä ole mikään minun duunikaan eikä velvollisuus.

Olen myös aikoinaan äänestänyt Tarja Halosta ja Pekka Haavistoa presidentiksi. Äänestinpä myös Teuvo Hakkaraista europarlamenttiin. Uskoin joskus vihreiden asiaan ja ihmisen osuuteen ilmastonmuutoksesta.

Mutta sitten kasvoin, vartuin, opin virheistä ja kokemus karttui. Maailma vaan tuppaa yllättämään aina uudelleen, vaikka kuinka luulee oppineensa historiasta.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuota teoriaasi mielisairauksista liittyen tieteeseen, täytyy hieman vielä tarkastella reaalimaailman näkökulmasta, eikä sen utopian, jossa elät.

Silloin kun täällä oli mainitsemiani oikeita skeptikkoja, he vetosivat usein tieteellisiin todisteisiin ja teorioihin tai niiden puutteeseen.

Nyt kun ufoilmiö on todistettu todelliseksi Pentagonia, laivastoja, tiedustelupalveluita ja ilmavoimia myöten, niin nyt nämä junioriskeptikot sitten nimittelevät mielisairaaksi, jos "hörhö" siteeraa tiedeuutisia ja tieteellistä tutkimusta.

Todistustaakka on nykyisin skeptikoilla Michio Kakunkin mukaan, sillä meillä on nykyisin dataa joka osoittaa että ilmakehässämme ja merissä liikkuu älyllisessä ohjauksessa olevia laitteita, joiden alkuperä on tuntematon.

On saatu tuloksia jotka fysiologisesti ja tieteellisesti arvioiden ovat ihmisten rakentamille laitteille mahdottomia esimerkiksi valtavia, jopa tuhansia G-voimia uhmaten.

Ilmakehässä ilman yliäänipamauksia hetkessä valtaviin nopeuksiin, 900kmh lentävän liikennelentokoneen ympärillä pyöriminen nopeasti kuin herhiläinen, siten kuin aerodynamiikalla ja fysiikan laeilla ei olisi mitään vaikutusta näihin objekteihin.

Loputtomalta ja rajattomalta vaikuttava liike-energiamäärä, tuntematon propulsio ja niin edespäin.

Varsinkin kvanttifysiikka vaikuttaa olevan junioriskeptikoille kova pala, jonka he saavat kuulostamaan epäjumalalta, kuten myös kaiken tieteen. Ovat siis palanneet siihen aikaan kun kirkko hallitsi tieteitä ja kertoi miten universumi toimii.

Ja näin olemme palanneet pimeään keskiaikaan, aikaan inkvisition ja teilaamisen, kirkonkirouksen ja jalkapuiden, jossa ne pannaan pannaan, jotka uskovat Maan kiertävän Aurinkoa eikä päinvastoin.

Mainitsin monikossa sanan "junioriskeptikko". Se on varsin imarteleva termi, sillä en usko teitä olevan tällä palstalla enempää kuin yksi.

Tämä yksi on viimaisen vintin nurkassa kikkeliään villisti pyörittävä kovassa ruumiillisessa ja henkisessä uskonnollisessa kurissa ilman televisiota kasvanut epäsosiaalinen ja pelokas vähäpoika, joka painii uskonsa kanssa joka päivä uskaltamatta avata silmiään.

• Anonyymi00012
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Tuota teoriaasi mielisairauksista liittyen tieteeseen, täytyy hieman vielä tarkastella reaalimaailman näkökulmasta, eikä sen utopian, jossa elät.

Silloin kun täällä oli mainitsemiani oikeita skeptikkoja, he vetosivat usein tieteellisiin todisteisiin ja teorioihin tai niiden puutteeseen.

Nyt kun ufoilmiö on todistettu todelliseksi Pentagonia, laivastoja, tiedustelupalveluita ja ilmavoimia myöten, niin nyt nämä junioriskeptikot sitten nimittelevät mielisairaaksi, jos "hörhö" siteeraa tiedeuutisia ja tieteellistä tutkimusta.

Todistustaakka on nykyisin skeptikoilla Michio Kakunkin mukaan, sillä meillä on nykyisin dataa joka osoittaa että ilmakehässämme ja merissä liikkuu älyllisessä ohjauksessa olevia laitteita, joiden alkuperä on tuntematon.

On saatu tuloksia jotka fysiologisesti ja tieteellisesti arvioiden ovat ihmisten rakentamille laitteille mahdottomia esimerkiksi valtavia, jopa tuhansia G-voimia uhmaten.

Ilmakehässä ilman yliäänipamauksia hetkessä valtaviin nopeuksiin, 900kmh lentävän liikennelentokoneen ympärillä pyöriminen nopeasti kuin herhiläinen, siten kuin aerodynamiikalla ja fysiikan laeilla ei olisi mitään vaikutusta näihin objekteihin.

Loputtomalta ja rajattomalta vaikuttava liike-energiamäärä, tuntematon propulsio ja niin edespäin.

Varsinkin kvanttifysiikka vaikuttaa olevan junioriskeptikoille kova pala, jonka he saavat kuulostamaan epäjumalalta, kuten myös kaiken tieteen. Ovat siis palanneet siihen aikaan kun kirkko hallitsi tieteitä ja kertoi miten universumi toimii.

Ja näin olemme palanneet pimeään keskiaikaan, aikaan inkvisition ja teilaamisen, kirkonkirouksen ja jalkapuiden, jossa ne pannaan pannaan, jotka uskovat Maan kiertävän Aurinkoa eikä päinvastoin.

Mainitsin monikossa sanan "junioriskeptikko". Se on varsin imarteleva termi, sillä en usko teitä olevan tällä palstalla enempää kuin yksi.

Tämä yksi on viimaisen vintin nurkassa kikkeliään villisti pyörittävä kovassa ruumiillisessa ja henkisessä uskonnollisessa kurissa ilman televisiota kasvanut epäsosiaalinen ja pelokas vähäpoika, joka painii uskonsa kanssa joka päivä uskaltamatta avata silmiään.

Viimeinen kappale asettaa tämän kirjoituksen oikeaan asiayhteyteensä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Korjaan: Viimeinen kappale asettaa tämän kirjoittajan oikeaan asiayhteyteensä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Korjaan: Viimeinen kappale asettaa tämän kirjoittajan oikeaan asiayhteyteensä.

• Anonyymi00018
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Kuuluisa viimeinen kappale:

"Mainitsin monikossa sanan "junioriskeptikko". Se on varsin imarteleva termi, sillä en usko teitä olevan tällä palstalla enempää kuin yksi.

Tämä yksi on viimaisen vintin nurkassa kikkeliään villisti pyörittävä kovassa ruumiillisessa ja henkisessä uskonnollisessa kurissa ilman televisiota kasvanut epäsosiaalinen ja pelokas vähäpoika, joka painii uskonsa kanssa joka päivä uskaltamatta avata silmiään."

Olet oikeassa isukki. Ei ole pojistasi todellakaan polvi parantunut .

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

"Mainitsin monikossa sanan "junioriskeptikko". Se on varsin imarteleva termi, sillä en usko teitä olevan tällä palstalla enempää kuin yksi.

Tämä yksi on viimaisen vintin nurkassa kikkeliään villisti pyörittävä kovassa ruumiillisessa ja henkisessä uskonnollisessa kurissa ilman televisiota kasvanut epäsosiaalinen ja pelokas vähäpoika, joka painii uskonsa kanssa joka päivä uskaltamatta avata silmiään."

Koukku on täysin oikeassa. Kun käsiteltävänä on ihmiskunnan kenties suurin mysteeri ja kysymys, niin sellainen hemuli joka näihin suuriin kysymyksiin luettelee vastauksiksi mielisairauden, litanian automerkkejä pohtien että bensa vai diesel, niin kyllähän se on se hemuli jolla on asiaa sinne valkotakkisten juttusille ja on aivan väärällä keskustelupalstalla, sillä ne vitsipalstat on ihan erikseen vaikkakin noin huonoilla vitseillä ei kyllä ole tervetullut varmaan sinnekään.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Koukku on täysin oikeassa. Kun käsiteltävänä on ihmiskunnan kenties suurin mysteeri ja kysymys, niin sellainen hemuli joka näihin suuriin kysymyksiin luettelee vastauksiksi mielisairauden, litanian automerkkejä pohtien että bensa vai diesel, niin kyllähän se on se hemuli jolla on asiaa sinne valkotakkisten juttusille ja on aivan väärällä keskustelupalstalla, sillä ne vitsipalstat on ihan erikseen vaikkakin noin huonoilla vitseillä ei kyllä ole tervetullut varmaan sinnekään.

Valkotakkiset jo tulossa!!
        They're Coming to Take Me Away, Ha-Haaa, hohoo. hihii, huhuu!
        https://www.youtube.com/watch?v=_xRCbdFrSSc

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kun käsiteltävänä on ihmiskunnan kenties suurin mysteeri niin koukku kertoilee perheensä kotikasvatuksesta jonka yksi pojistaan vielä tunnustaa julkisesti oikeaksi.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kun käsiteltävänä on ihmiskunnan kenties suurin mysteeri niin koukku kertoilee perheensä kotikasvatuksesta jonka yksi pojistaan vielä tunnustaa julkisesti oikeaksi.

Vai sellasia ufotutkimuksia siellä tallin vintillä harrastellaan. Montako niitä kolleja olikaan? Toista tusinaa vähintäin veikkaisin. Lisäksi tyttölapsia ainakin puoli tusinaa.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Öö... meni hieman ohi tuo perheen kotikasvatus- osuus, mutta tuo linkitetty biisi on aivan huippu varsinkin Esko Salmisen versiona. Varsin vakuuttava esitys!
        https://www.youtube.com/watch?v=RidNDGcM3fk&list=RDRidNDGcM3fk&start_radio=1

Olen viettänyt elämästäni yli 20 vuotta perheenisänä ja aviomiehenä, joten kasvatuskin on tuttua, eikä isyys lopu siihen että lapset tulee aikuisiksi. Pojista ja tytöstä on todellakin polvi parantunut. Kunnollisia hyviä ihmisiä jotka osaavat huolehtia itsestään ja lähimmäisistään.

• Anonyymi00025
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Öö... meni hieman ohi tuo perheen kotikasvatus- osuus, mutta tuo linkitetty biisi on aivan huippu varsinkin Esko Salmisen versiona. Varsin vakuuttava esitys!
        https://www.youtube.com/watch?v=RidNDGcM3fk&list=RDRidNDGcM3fk&start_radio=1

Olen viettänyt elämästäni yli 20 vuotta perheenisänä ja aviomiehenä, joten kasvatuskin on tuttua, eikä isyys lopu siihen että lapset tulee aikuisiksi. Pojista ja tytöstä on todellakin polvi parantunut. Kunnollisia hyviä ihmisiä jotka osaavat huolehtia itsestään ja lähimmäisistään.

"Pojista ja tytöstä on todellakin polvi parantunut. Kunnollisia hyviä ihmisiä jotka osaavat huolehtia itsestään ja lähimmäisistään."

Toivottavasti ymmärtävät/osaavat huolehtia huomattavasti paremmin myös Maan tilasta(ilmastonmuutos - saastuminen - lajikato jne.) paremmin kuin edeltävät sukupolvet. Tuotahan muuten alienitkin kontakteissaan ihmisten kanssa ovat toistuvasti painottaneet.

• Anonyymi00014

Usemman kymmenen henkilön (työ)porukalla niitä vastaavanlaisia seurailtiin -60 luvun loppupolella useampaankin kertaan. Olivat- mitä olivat...en ota kantaa.

• Anonyymi00023

Missä teitte havaintoja? Kaupunki, kylä, järvi tms.

• Anonyymi00024

Ufo-aalto alkoi 1960-luvun lopulla ja littynee siihen tuo tapahtuma. Mutta mistäköhän nuo ufo-aallot johtuvat? 1950-luvulla oli myös ufo-aalto. Aalloittain havaitaan siis paljon ufoja lyhyessä ajassa ja sitten on hiljaista. Itse näin edellisen selkeän ufon 23 vuotta sitten. Taivaalla on kyllä näkynyt kaukaisia valoja liikkeessä ja jotkut selvästi ufojakin, kun tähdet eivät liiku siten, mutta läheltä en ole nähnyt ufoa 23 vuoteen.

• Veikkaisin että viihde / tutkimusmatkoja samaan tapaan kuin ihmiset tutustuu uusiin kohteisiin ja etsii elämänmuotoja erilaisista olosuhteista.

On myös varsin selvää että joitakin alkuaineita käyvät etsimässä ja viemässä joita tarvitsevat. Niin monia tapauksia joissa näyttää sulaa metallia liikkuvan kohti objektia säteen mukana.

Samaan sarjaan menee lentävät lehmät eli karjan katoamiset ja silpomisen. Ei ole vaihtoehtoja vaan he tekevät biologista tutkimusta.

Kenties parantelevat tai korjaavat omaa tai jonkun muun DNA:tai. Se on selvää että huvikseen niitä ei silvota.

Kenties heillä on omalla planeetalla tarvetta lihakarjalle taikka jos he ovat tulevaisuuden ihmisiä niin sama homma, luovutaan vegepaskasta joka on vienyt ihmisiltä terveyden ja järjen 😁

On jopa todennäköistä että jotkut on korjaamassa ihmisten tekemiä tuhoisia virheitä, taikka estämässä niitä.

• Anonyymi00026
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Veikkaisin että viihde / tutkimusmatkoja samaan tapaan kuin ihmiset tutustuu uusiin kohteisiin ja etsii elämänmuotoja erilaisista olosuhteista.

On myös varsin selvää että joitakin alkuaineita käyvät etsimässä ja viemässä joita tarvitsevat. Niin monia tapauksia joissa näyttää sulaa metallia liikkuvan kohti objektia säteen mukana.

Samaan sarjaan menee lentävät lehmät eli karjan katoamiset ja silpomisen. Ei ole vaihtoehtoja vaan he tekevät biologista tutkimusta.

Kenties parantelevat tai korjaavat omaa tai jonkun muun DNA:tai. Se on selvää että huvikseen niitä ei silvota.

Kenties heillä on omalla planeetalla tarvetta lihakarjalle taikka jos he ovat tulevaisuuden ihmisiä niin sama homma, luovutaan vegepaskasta joka on vienyt ihmisiltä terveyden ja järjen 😁

On jopa todennäköistä että jotkut on korjaamassa ihmisten tekemiä tuhoisia virheitä, taikka estämässä niitä.

Itse luulen kuitenkin, että kyse voi olla pintamaailman ihmiskunnan ”herättelystä”. Siis herättelystä siihen totuuteen, että ufot ja korkeammin kehittyneet sivilisaatiot ovat osa aurinkokuntaamme ja planeetaammekin. Ufoaallot saavat väkisinkin maailmanlaajuista julkisuutta, vaikka yksitäisistä huomattavistakin havainnoista yleensä vaietaankin.

Karjansilpomisille on toinenkin mahdollisuus kuin tutkimuksellinen. He ehkä kasvattavat soluista lihaa ja siihen viittaa kenties se, että vain tietyt ruhon pehmeät osat kelpaavat. Keinotekoista lihaahan kasvatetaan ravinnoksi jo täälläkin ja teknologia voi olla samaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3083
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2768
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2162
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2071
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    6. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1920
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      8
      995
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      964
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      878
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      870
    Aihe