Olen näitä onnen onkijoita. Kalaa tulee, mutta suurin kala on vielä saamatta.
Lähdetään nainen pilkille
21
249
Vastaukset
- Anonyymi00001
jos naisille tuntuu alppihiihdossa joku pehmeä turva-aita juttu niin alkaa tekemään jo mieli mennä nukumaan pehmoiseen aitaan.
- Anonyymi00003
Siellä gubella ollut nenä kii ruurussa
- Anonyymi00002
Ei saa kiusata kaloja!
- Anonyymi00004
mulla on kans sellanen huntsi että mun seuraava mies voi olla kalat
- Anonyymi00005
mulla ei 😆 kalat on mitä on pysyn mielelläni draamasta kaukana sivista
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
mulla ei 😆 kalat on mitä on pysyn mielelläni draamasta kaukana sivista
ei ole koskaan ollut kalamiestä🤭mutta kalamies on kyllä ollut
- Anonyymi00011
Hyvä valinta.
- Anonyymi00007
Mennään vaan mutta sinä teet reijän
- Anonyymi00008
En uskalla, pelkään että jää pettää alta
- Anonyymi00009
Ei ne jäät siellä etelässä mitään kestäkkään. Täällä mennään maastureilla ihan perille asti.
- Anonyymi00010
Saat mut minne vaan, en vastustele.
- Anonyymi00012
pilkillä olisi kiva käydä 🙂
- Anonyymi00013
Reikä ois jo valmiina ja kosteutta riittää.
- Anonyymi00014
Mutta kalaa sieltä ei ilmeisesti saa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta kalaa sieltä ei ilmeisesti saa.
Haju?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Haju?
Ei ole enää sitäkään
- Anonyymi00015
Ei muuta, kuin MATOA KOUKKUUN VAAN!
Jos hyvä syötti on niin ja oikiassa paikkaa oot niin MURSU saattaa ottaa KOUKKUUN ja kaataa sinut sekä sanoa : LUULETKO, ETTÄ MINÄ MADOILLA ELÄN… - Anonyymi00017UUSI
🎣🫲😎🪱
🕳️🐟🧥🤌 - Anonyymi00018UUSI
Joo, mennään 😃 Sinun kans se ois kivaa!
- Anonyymi00020UUSI
En mä uskalla, tarttuu joku tursas sun koukkuun kuitenkin
- Anonyymi00021UUSI
Jos siellä jäällä olisi sitten suojana pilkkiteltta, niin kyllä. - Eikös mateetkin käy kohta koukkuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1326263Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto655182SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun744315SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023874Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213240SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522566Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352539Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1002326Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat692266