Täällä käy paljon

Anonyymi-ap

Tosi sairaita miehiä.

25

401

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ja sinä väärällä palstalla luuraaja

• Anonyymi00012
        UUSI

Tarkoitatko nuha, yskää, kuumeilua vai jotain muuta? Uskon, et naisissakin on heitä trolleja, jos ne koet sairaiksi? Itse olen samaa mieltä, että paljon pitäisi ylläpidon poistaa selkeät ylilyönnit?

• Anonyymi00004
      UUSI

Täällä on yksi isompi remmi ja toinen vähän huonompi
      Aika montaa naista pyörittävät Osa niistä ja suurin osa onkin tinderissä ainakin ne kasvot ei siellä vaihdu. Kuvatkin vanhentuneita. Mutta nämä miehet onkin jumalia. Ikinuoria

• Anonyymi00005
      UUSI

ja mustiksia naisia 😂

• Anonyymi00008
        UUSI

Sitähän ne miehet haluaa

• Anonyymi00006
      UUSI

Erään ryhmän tavoite on alistaa naiset niin että heiltä menee koti alta ja köyhtyvät. Koska naisen asema suomessa pitää ajaa nyrkin ja hellan väliin palvelemaan miestä. Köyhänä.
      Sitä kannattaa naisen miettiä tänäpän millaiseen asemaan itsensä ajaa. Nämä miehet ei armoa tunne. Pelkkää naisvihaa taustalla. Äiti ja isi traumaa. Sovinisteja jotka hakee äitiä tai vastoin isiä

• Anonyymi00013
        UUSI

En halua uskoa tällaiseen mielikuvaan miehistä > miehenä? Itsellä ollut huono isä esimerkkinä, armeija ikäisenä pelastin äitini isän kynsistä, tiedä mitä olisi tapahtunut, jollen olisi ollut kotona? Ennen sitä en ollut uskaltanut haastaa häntä siinä. Sota-ajan lapsia olivat, karut kokemat jättää omanlaisia traumoja. Kuinka kukakin niitä oppii käsittelemään?

Harmillisia juttuja tällaiset, jättää myös lapsiin omat jälkensä, traumansa. Häpesi isääni lapsena paljon, vertailin lapsena isääni ystävien isiin ja aina koin, että mun isä oli heitä huonompi. Isäni oli raukka, säälimätön raivostuessaan, pelottava ja arvaamaton. Koskaan emme näistä ehtineet puhua ja tuskin hänellä olisi ollut siihen edes tarvittavia valmiuksia?

• Anonyymi00016
        UUSI

Kiinnostaisi tietää, minkälaista ryhmää tarkoitat? Onko olemassa oikea ryhmä, missä miehet ajattelevat noin? Hyi. h****ti.

• Anonyymi00007
      UUSI

Mulla on nyt nuhaa.

• Anonyymi00009
        UUSI

Miesduha

• Anonyymi00015
      UUSI

Yhdellä tarkotus saada eksänsä huonoon kuntoon.

• Anonyymi00018
        UUSI

Tämä mies käyttää väsytys taktiikkaa naiseen. Henkistä ja fyysistä

• Anonyymi00017
      UUSI

Olen huomannut saman. Ne ovat ilmeisesti näitä miehiä, jotka ovat nähneet kuinka isä haukkuu ja lyö äitiä. He jatkavat sitä samaa. Tai sitten ovat miehiä, joiden äidin ovat olleet hirveitä ja miehet kostavat kaiken eteenpäin. Toksista menoa.

• Anonyymi00019
      UUSI

Käy täällä fiksujakin.

• Anonyymi00021
      UUSI

🧢
      🤒💊
      🦺🤌
      👖
      🦶🦶

• Anonyymi00023
      UUSI

Pidä ovi lukossa ja tarkasta ovisilmästä ensin mitä miehiä päästät sisään.

• Anonyymi00025
      UUSI

Itse olen aivan kiltisti ja tahdon olla yhden naisen ikioma kultamussu. Mutta en voi olla naisen kanssa koska en vain tiedä miten se voisi ikinä onnistua. Kaikki on minulle niin vaikeaa ja olen hankala. En syytä naista enkä kirjoita tänne mitään ilkeää, vaikka en saa mitä haluaisin. En ole katkera.

• Anonyymi00026
        UUSI

Ehkä kuitenkin ois aihetta anteeks pyyntöön sulla.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ehkä kuitenkin ois aihetta anteeks pyyntöön sulla.

Pyydän anteeksi, mutta minulle pitää selittää missä asiassa olen ollut tyhmä. Olisi tyhmää jos vaaditaan anteeksipyyntöä, mutta ei kerrota miksi. En ainakaan itse ymmärrä aina, jos olen ollut jonkun mielestä tyhmä.

• Anonyymi00027
      UUSI

Älä päästä niitä sisään 🤪

• Anonyymi00030
        UUSI

🧍‍♂️🚪🤺

• Anonyymi00034
        UUSI

Varmaan mukavaa olla noin hullu ja sairas päästään

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Varmaan mukavaa olla noin hullu ja sairas päästään

Onneksi en noin tyhmä ja tosikko.

• Anonyymi00029
      UUSI

Mitä luultavammin seksi osiossa vielä sitäkin enemmän

• Anonyymi00033
      UUSI

Nasse

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      208
      5269
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3736
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      67
      3623
    4. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      23
      3571
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      45
      3180
    6. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      34
      3158
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2390
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2356
    9. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      31
      2204
    10. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2150
    Aihe