oon 15 vuotias tyttö ja olen noin 52kg ja 170-172cm. olin noin puoli vuotta sitten 45kg ja olen syönyt mahdollisimman paljon jotta painaisin enemmän. kesti noin 6kk saada tää 7kg. haluisin painaa vähintään 55kg koska mun jalat ja kädet on tosi ohuet… Oon huomannu painon nousua hieman vaan vyötäröllä mutta ymmärrän et sinnehän se kertyy jos ei liiku paljoa, käyn välillä salilla mutta pyörryttää ja huippaa niin paljon et en oikeen tykkää olla siellä😬 Oisko jotain vinkkejä miten sais 3kk sisällä vähintään 3-5kg ja saa myös suositella jotain liikuntamuotoja (muita kun kuntosali)
kuinka painaa enemmän
3
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos sinua alkaa salilla huimaamaan, niin siihen on ilmeisesti joku syy olemassa.
Syötkö terveellisesti, monipuolisesti ? Ei kai ole raudan puutetta, anemiaa ?
Jos syö liian yksipuolisesti, ei välttämättä saa tarvittavia vitamiineja, hivenaineita, tms.
Liikuntamuotoja on mahdottoman paljon olemassa, vaikeaa suositella, kun ei tiedä, mistä tykkäät.
Talviulkoilu, hiihto, sekä lenkkeily käy myös talvella.
Sisälajeja, uinti, joukkuepelit, koris, salibandy, ym. karate, nyrkkeily, ym.
Tanssi on monipuolista liikuntaa. Ja jos musiikista tykkää, niin tanssiessa sitä kuulee samalla.- Anonyymi00002
syön terveellisesti ja monipuolisesti, mutta mulla on ainakin ollut raudan puutetta, en osaa sanoa onko yhä… olen syönyt enemmän lihaa yms. lähiaikoina.
- Anonyymi00003
Mutta jos on lihavia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760