Silmälasit ja vaatteiden väri

Anonyymi-ap

Ihmettelen Minja Koskelaa. Miksi niin kammottavat suuret silmälasit ja miksi hän on värjännyt hiukset tummiksi? Hän ei ole ruma, mutta laittautuu rumaksi. Vai onko se tietoista säälipisteiden keruuta mahdollisia vaaleja ennakoiden? Tänään näin hänestä kuvan, jossa hän näytti ihan haudasta nouseelle. Pitäisikö olla huolissaan?

Samalla kammoksun Sofia Virran kirkkaan pinkkejä vaatteita. Tuo väri on minulle aivan erikoismegainhokkiväri. Myös hän tuota kaameaa väriä käyttämällä rumentaa itseään.

Tiedoksi näille "mannekiineille" että kirpputoreiltakin löytyy heidän kokoisilleen paljon paremman näköisiä vaatteita. Kun ostaa silmälasin sangat, niin on hyvä vilkaista peilistä miltä ne näyttävät.

52

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se on nyt muotia. Vanhus ei ymmärrä trendeistä. Eikä ole sopivaa arvostella
      ihmisten ulkonäköä ja vaatteita. Se on henkilökohtainen asia.

• Anonyymi00004

Kyllä saa arvostella heidän vaatteitaan. Ja nimenomaan sanoin, etten pidä Minjaa rumana, mutta hän laittautuu rumaksi, niin kuin tuo toinenkin sankaritar. Kerran ovat laittautuneet esille, niin saa heidän vaatetuksestaan olla mielipiteitä. Voisin vaikka sanoa heille suoraan, jos olisivat lähietäisyydellä. Jos joku tykkää heidän tyylistään niin tykätköön vaan.

Sen olen kyllä huomannut, kun jossakin on mainittu että täällä on nyt niitä muodikkaita vaatteita, niin näyttävät ihan rytkyiltä. Näköjään voi yhdistellä melkein mitä vaan. Pyjamassakin voi mennä kadulle hengailemaan. Joskus kauan sitten vähän aikaa harrastin muotipiirustusta. Ehkä sen takia nykyajan homssuinen tyyli häiritsee.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä saa arvostella heidän vaatteitaan. Ja nimenomaan sanoin, etten pidä Minjaa rumana, mutta hän laittautuu rumaksi, niin kuin tuo toinenkin sankaritar. Kerran ovat laittautuneet esille, niin saa heidän vaatetuksestaan olla mielipiteitä. Voisin vaikka sanoa heille suoraan, jos olisivat lähietäisyydellä. Jos joku tykkää heidän tyylistään niin tykätköön vaan.

Sen olen kyllä huomannut, kun jossakin on mainittu että täällä on nyt niitä muodikkaita vaatteita, niin näyttävät ihan rytkyiltä. Näköjään voi yhdistellä melkein mitä vaan. Pyjamassakin voi mennä kadulle hengailemaan. Joskus kauan sitten vähän aikaa harrastin muotipiirustusta. Ehkä sen takia nykyajan homssuinen tyyli häiritsee.

Mene itse peilin eteen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mene itse peilin eteen.

Miksi? Ei minua kenenkään tarvitse katsella televisiosta tai netistä. Enkä minä laita kirkkaanpinkkejä vaatteita enkä myöskään valtavia rumentavia silmälaseja.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tyyli ei todellakaan ole homssuinen. Ja se, että olet harrastanut muotipiirustusta ei tee sinua päteväksi arvostelemaan kenenkään tyyliä, mielipiteesi toki voit sanoa niin kuin muutkin mutta mielipide ei ole fakta

Persoonallisuus on aina ollut in, muotivillitykset taas ei ja kumpikaan näistä upeista nuorista naisista tuskin sortuu trendipelleksi vaan pitävät oman hieman boho -tyylinsä

• Anonyymi00046
        Anonyymi00004 kirjoitti:

"Voisin vaikka sanoa heille suoraan, jos olisivat lähietäisyydellä."

Et kai.... Itsesi mokaisit.

• Anonyymi00002

Persulla on ehtyneet Vasemmistoliiton ja Vihreitten haukkumisen syyt.
      Nyt se menee henk.koht. tasolle niinkuin koko Marinin hallituksenkin ajan,

• Anonyymi00010

Aika omituista, jos tällainen puheenaihe saa ihmiset hiiltymään! Vaatetyylejähän voi ihan helposti vaihtaa, niin kuin silmälasejakin. Olisi ihan eri asia arvostella ihmisiä sellaisista ulkonäön ominaisuuksista, joille he eivät voi mitään.

• Anonyymi00019

Vaalit lähestyvät ja persuilla hillotolpat ovat katkolla.

• Anonyymi00003

Eikö voi antaa olla haukkumatta ihmisen ulkonäköä.

• Anonyymi00007

Vaatteet vaatteet on mun aatteet... 🎶

• Anonyymi00011

En ole näiden henkilöiden ulkonäköön puuttunut, vaan heidän vaatteisiinsa ja silmälaseihin, jotka ovat muutettavia asioita toisin kuin henk.koht. ulkonäkö.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En ole näiden henkilöiden ulkonäköön puuttunut, vaan heidän vaatteisiinsa ja silmälaseihin, jotka ovat muutettavia asioita toisin kuin henk.koht. ulkonäkö.

Toivottavasti eivät muuta itsessään tai vaatteisaan mitään - upeita naisia!

• Anonyymi00051
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Muuta kuule vain itsesi. Onnistuuko?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Vaatteet ym. kaikki, mitä ja miten ihminen pukee ja käyttää, on kyllä perin juurin henkilökohtaista. Sulla ei ole valtuuksia arvioida eikä esitellä muutoksia. Kuin omiisi.

• Anonyymi00005

Kaikki vaan ei osaa pukeutua tyylikkäästi. Toisilla on vaan se oma tyylitaju niin olematon.
      Jorma Uotinen pukeutuu kunnon silmälaseihin, mutta on aina tyylikäs, onpa päällä mitä tahansa.

Luulen että muiden kokemukseen esim. vaatetuksesta vaikuttaa myös mitä hän puhuu.

• Anonyymi00006

Makuasioita, et ole mikään sanomaan mitä ja miten muiden kuuluu ja pitää pukeutua ja värjätä hiuksiaan jne...

• Anonyymi00013

Ajattele sinä noin jos ajattelet, mutta kyllä minä saan sanoa mitä sanoin ja sanonkin.

• Anonyymi00028

Mutta sanonpa kuitenkin.

• Anonyymi00018

Viime joulun alla se julkisesti ilmoitti odottavansa joulua, että
      saa vetää punkkukännit "hyvällä punkulla".
      Ilmanko sillä on pahat silmänaluspussit. Taitaa maistua muulloinkin
      kuin jouluna ......... ?

• Anonyymi00023

Persut juovat kiljua ja Pirkka-olutta.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

..... sossutuilla ja trollaavat palstoilla ja sitten neliveto päällä punkkaan..

• Anonyymi00029

Keskity sinäkin vain arvostelemaan vaatteita, äläkä puutu toisten henkilökohtaisiin ominaisuuksiin, joille ei voi mitään.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En edes kehtaa sanoa, mitä äärivihervassariöyhöttäjät juovat.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sano ihmeessä. Mitä sitä tietämättömiä turhaan jännityksessä pitää.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Voi Luoja, puupääpers'kokkareko se taas siellä....::))))

• Anonyymi00025

"Tuo väri on minulle aivan erikoismegainhokkiväri."

Pitääkö poliitikkojen alkaa kysyä sinulta lupa minkävärisiä vaatteita he
      saavat käyttää ?

• Anonyymi00030

Se olisi ihan kivasti tehty jos kysyivät. Vaikka en minä heitä äänestäisi kuitenkaan. Mutta neuvon heitä ihan mielelläni pukeutumisasioissa. 😄

• Anonyymi00034

Toisten ulkonäkö ja vaatetus aiheuttaa mulle järkytystä, hermo aivan riekaleina etten saa nukuttua, miksei viranomaiset puut tähän.

• Anonyymi00035

Ota Maisan kautta yhteys terveydenhuoltopalveluihin, niin sinut ohjataan ammattiauttajalle.

• Anonyymi00037

Selityshän on tietenkin koska se on vasuri,,ja muutenkin viallinen

• Anonyymi00047

Niin sitä pitää, tuli taas kunnon pers'kokkare kommentti sinulta!

• Anonyymi00050

Kommenttisi perusteella sinussa on vikaa enemmän. Yöäk.

• Anonyymi00038

Uusin lasit juuri siihen aikaan kun isot lähes puoli naamaa täyttävät kehykset tulivat muotiin. Monessa liikkeessä ei vaan kerta kaikkiaaan ollut yksiäkään normaalikokoisia sankoja. Löysin yhdet, jotka kuitenkin ovat hieman isommat kuin mitkään aikaisemmat. Eivät tunnu päässä hyviltä mutta käytän silti.

• Anonyymi00039

Minunkin pitää jossain vaiheessa uusia silmälasit. Ehkä sinnittelen vielä tämän muotivaiheen ohi. Minulla on melko pienet kasvot ja on ollut vaikea löytää niistä pienemmistäkään kehyksistä kasvoihini sopivaa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Minunkin pitää jossain vaiheessa uusia silmälasit. Ehkä sinnittelen vielä tämän muotivaiheen ohi. Minulla on melko pienet kasvot ja on ollut vaikea löytää niistä pienemmistäkään kehyksistä kasvoihini sopivaa.

Niinpä, lasit pitää olla mieluummin niin ettei niitä pajon huomaa. Ei nyt ihan raamittomatkaan joita niitäkin on, näyttävät niin heppoisilta että kestävätkö edes.
        Mutta sellaiset kuin nenä päässä, että siihen se kuuluu muttei erotu.

• Anonyymi00040

Kauneus on katsojan silmissä, kommenttisi osoittaa sen todella hyvin

Ja toki minunkin kommenttini eli Minja Koskela on todella kaunis nuori nainen, ja hoikka joka alkaa olla jo suht harvinaista nuorten naisten keskuudessa, samoin luonnollisuus siinä mielessä, että räsyttimiä tai mitään tekovempaimia ei hänellä ole käytössään. Hiusten värjäys pienimmästä päästä

Myös Sofia VIrta on todella kauni vaaleine hiuksineen ja isoine silmineen

EI tarvitse olla huolissaan! Molemmat ovat terveitsetuntoisia nuoria, fiksuja naisia. Hyvä ulkonäkö on vain plussaa heidän tapauksessaan.

• Anonyymi00049

Täysin pönttö aloitus. Mitä hlvt:n kumman ihmettä ko. asiat kuuluvat aloittajalle tai yhtään kenellekään. Heidän henkilökohtaisia asioitaan, joihin muilla ei ole mitään sanomista, ei osaa eikä arpaa. Jos ajattelee aloittajan lailla, niin oma moka. Tyhmyys.

• Anonyymi00052

Minun mielestäni tämä aloitus on aivan hyvä. Jos henkilö esiintyy julkisesti, niin kyllä hänen täytyy välillä katsoa peiliin, miltä siellä näyttää. Katso sinäkin peiliin - hymyilläänkö siellä? 😄

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Minun mielestäni tämä aloitus on aivan hyvä. Jos henkilö esiintyy julkisesti, niin kyllä hänen täytyy välillä katsoa peiliin, miltä siellä näyttää. Katso sinäkin peiliin - hymyilläänkö siellä? 😄

Toteaa itse aloittaja. No, näinkin voi keskustella...itsensä kanssa!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Toteaa itse aloittaja. No, näinkin voi keskustella...itsensä kanssa!

Sinähän sen tiedät, kun itse näin toimit. Mutta älä sure - kyllä sen valtaosa täällä kävijöistä on huomannut. Yksinäisenä olet varmaan niin tottunut juttelemaan itsesi kanssa, että teet sen jo ihan automaattisesti.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Hiedän habituksensa kestää kyllä julkisuuden. Miten on omasi laita.

• Anonyymi00053

Mitä yhteistä on Minjalla ja Sofialla? - Molemmat ovat saaneet kakkapostia. Kaikki eivät ilmeisesti heitä fanita. 🤔

• Anonyymi00058

Vaatteet on aatteet....?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8626
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      430
      7877
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      10
      5458
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      5109
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4909
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      237
      3427
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3144
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      3036
    9. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      85
      3029
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      25
      2640
    Aihe