Silmälasit ja vaatteiden väri

Anonyymi-ap

Ihmettelen Minja Koskelaa. Miksi niin kammottavat suuret silmälasit ja miksi hän on värjännyt hiukset tummiksi? Hän ei ole ruma, mutta laittautuu rumaksi. Vai onko se tietoista säälipisteiden keruuta mahdollisia vaaleja ennakoiden? Tänään näin hänestä kuvan, jossa hän näytti ihan haudasta nouseelle. Pitäisikö olla huolissaan?

Samalla kammoksun Sofia Virran kirkkaan pinkkejä vaatteita. Tuo väri on minulle aivan erikoismegainhokkiväri. Myös hän tuota kaameaa väriä käyttämällä rumentaa itseään.

Tiedoksi näille "mannekiineille" että kirpputoreiltakin löytyy heidän kokoisilleen paljon paremman näköisiä vaatteita. Kun ostaa silmälasin sangat, niin on hyvä vilkaista peilistä miltä ne näyttävät.

32

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Se on nyt muotia. Vanhus ei ymmärrä trendeistä. Eikä ole sopivaa arvostella
      ihmisten ulkonäköä ja vaatteita. Se on henkilökohtainen asia.

• Anonyymi00004
        UUSI

Kyllä saa arvostella heidän vaatteitaan. Ja nimenomaan sanoin, etten pidä Minjaa rumana, mutta hän laittautuu rumaksi, niin kuin tuo toinenkin sankaritar. Kerran ovat laittautuneet esille, niin saa heidän vaatetuksestaan olla mielipiteitä. Voisin vaikka sanoa heille suoraan, jos olisivat lähietäisyydellä. Jos joku tykkää heidän tyylistään niin tykätköön vaan.

Sen olen kyllä huomannut, kun jossakin on mainittu että täällä on nyt niitä muodikkaita vaatteita, niin näyttävät ihan rytkyiltä. Näköjään voi yhdistellä melkein mitä vaan. Pyjamassakin voi mennä kadulle hengailemaan. Joskus kauan sitten vähän aikaa harrastin muotipiirustusta. Ehkä sen takia nykyajan homssuinen tyyli häiritsee.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä saa arvostella heidän vaatteitaan. Ja nimenomaan sanoin, etten pidä Minjaa rumana, mutta hän laittautuu rumaksi, niin kuin tuo toinenkin sankaritar. Kerran ovat laittautuneet esille, niin saa heidän vaatetuksestaan olla mielipiteitä. Voisin vaikka sanoa heille suoraan, jos olisivat lähietäisyydellä. Jos joku tykkää heidän tyylistään niin tykätköön vaan.

Sen olen kyllä huomannut, kun jossakin on mainittu että täällä on nyt niitä muodikkaita vaatteita, niin näyttävät ihan rytkyiltä. Näköjään voi yhdistellä melkein mitä vaan. Pyjamassakin voi mennä kadulle hengailemaan. Joskus kauan sitten vähän aikaa harrastin muotipiirustusta. Ehkä sen takia nykyajan homssuinen tyyli häiritsee.

Mene itse peilin eteen.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mene itse peilin eteen.

Miksi? Ei minua kenenkään tarvitse katsella televisiosta tai netistä. Enkä minä laita kirkkaanpinkkejä vaatteita enkä myöskään valtavia rumentavia silmälaseja.

• Anonyymi00002
      UUSI

Persulla on ehtyneet Vasemmistoliiton ja Vihreitten haukkumisen syyt.
      Nyt se menee henk.koht. tasolle niinkuin koko Marinin hallituksenkin ajan,

• Anonyymi00010
        UUSI

Aika omituista, jos tällainen puheenaihe saa ihmiset hiiltymään! Vaatetyylejähän voi ihan helposti vaihtaa, niin kuin silmälasejakin. Olisi ihan eri asia arvostella ihmisiä sellaisista ulkonäön ominaisuuksista, joille he eivät voi mitään.

• Anonyymi00019
        UUSI

Vaalit lähestyvät ja persuilla hillotolpat ovat katkolla.

• Anonyymi00003
      UUSI

Eikö voi antaa olla haukkumatta ihmisen ulkonäköä.

• Anonyymi00007
        UUSI

Vaatteet vaatteet on mun aatteet... 🎶

• Anonyymi00011
        UUSI

En ole näiden henkilöiden ulkonäköön puuttunut, vaan heidän vaatteisiinsa ja silmälaseihin, jotka ovat muutettavia asioita toisin kuin henk.koht. ulkonäkö.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kaikki vaan ei osaa pukeutua tyylikkäästi. Toisilla on vaan se oma tyylitaju niin olematon.
      Jorma Uotinen pukeutuu kunnon silmälaseihin, mutta on aina tyylikäs, onpa päällä mitä tahansa.

Luulen että muiden kokemukseen esim. vaatetuksesta vaikuttaa myös mitä hän puhuu.

• Anonyymi00006
      UUSI

Makuasioita, et ole mikään sanomaan mitä ja miten muiden kuuluu ja pitää pukeutua ja värjätä hiuksiaan jne...

• Anonyymi00013
        UUSI

Ajattele sinä noin jos ajattelet, mutta kyllä minä saan sanoa mitä sanoin ja sanonkin.

• Anonyymi00028
        UUSI

Mutta sanonpa kuitenkin.

• Anonyymi00008
      UUSI

Yhtä lailla Purralla on usein pinkkiä, vaikkei väri sovi hänelle possunväriselle
      hikiselle iholleen ollenkaan, mutta se persun mielestä "eri asia".
      https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-201

• Anonyymi00014
        UUSI

Sinä tässä nyt et arvostele hänen vaatteitaan vaan alennut possun tasoa alemmas tuolla kommentillasi. Sanoisitko tuon Purralle itselleen?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinä tässä nyt et arvostele hänen vaatteitaan vaan alennut possun tasoa alemmas tuolla kommentillasi. Sanoisitko tuon Purralle itselleen?

Äärivihervassariöyhöttäjällä meni jauhot suuhun! 😵‍💫

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Apua, anteeksi possut, en tarkoittanut loukata teitä !

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tarviiko sanoa ? Kai se sen jo tietää ?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Äärivihervassariöyhöttäjällä meni jauhot suuhun! 😵‍💫

Ei sitä öyhötystä tässä maassa kukaan persujen lisäksi harrasta. Se on teidän persupölöjen ikioma tavaramerkki.

• Anonyymi00018
      UUSI

Viime joulun alla se julkisesti ilmoitti odottavansa joulua, että
      saa vetää punkkukännit "hyvällä punkulla".
      Ilmanko sillä on pahat silmänaluspussit. Taitaa maistua muulloinkin
      kuin jouluna ......... ?

• Anonyymi00023
        UUSI

Persut juovat kiljua ja Pirkka-olutta.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

..... sossutuilla ja trollaavat palstoilla ja sitten neliveto päällä punkkaan..

• Anonyymi00029
        UUSI

Keskity sinäkin vain arvostelemaan vaatteita, äläkä puutu toisten henkilökohtaisiin ominaisuuksiin, joille ei voi mitään.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En edes kehtaa sanoa, mitä äärivihervassariöyhöttäjät juovat.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En edes kehtaa sanoa, mitä äärivihervassariöyhöttäjät juovat.

Sano ihmeessä. Mitä sitä tietämättömiä turhaan jännityksessä pitää.

• Anonyymi00025
      UUSI

"Tuo väri on minulle aivan erikoismegainhokkiväri."

Pitääkö poliitikkojen alkaa kysyä sinulta lupa minkävärisiä vaatteita he
      saavat käyttää ?

• Anonyymi00030
        UUSI

Se olisi ihan kivasti tehty jos kysyivät. Vaikka en minä heitä äänestäisi kuitenkaan. Mutta neuvon heitä ihan mielelläni pukeutumisasioissa. 😄

• Anonyymi00034
      UUSI

Toisten ulkonäkö ja vaatetus aiheuttaa mulle järkytystä, hermo aivan riekaleina etten saa nukuttua, miksei viranomaiset puut tähän.

• Anonyymi00035
        UUSI

Ota Maisan kautta yhteys terveydenhuoltopalveluihin, niin sinut ohjataan ammattiauttajalle.

• Anonyymi00037
      UUSI

Selityshän on tietenkin koska se on vasuri,,ja muutenkin viallinen

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      51
      5876
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4595
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4362
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4141
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3735
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      62
      3283
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2453
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2349
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2089
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1219
    Aihe