Henrikinhoviin, siellä on ihan mielipuolisia hoitajia. Korona jyllää siellä ja hoitajat vähät välittää, syyttelevät omaisia. Heittävät kuumeiset asukkaat ulos omaisten vastuulle. Ja kun omaiset ei suostu hakemaan koronapotilasta, että tulee haukkumista omaisille . Menevät jopa henkilökohtaisiin asioihin, jotka ei pidä vähänkään paikkaansa, mutta tekevät omat johtopäätöksensä kun Sossu "juorunnut" kotiasioista ilman näyttöä.
Älkää ikinä viekö vanhustanne
9
864
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suosittelen tekemään valituksen valvovalle viranomaiselle.
Valvira valvoo valtakunnallisesti sosiaali- ja terveydenhuollon palveluiden järjestämistä ja toteuttamista. Aluehallintovirastot ohjaavat ja valvovat toimintaa toimialueillaan.- Anonyymi00003
Hoitajista voi tehdä valituksen myös esimiehelle ja jos hän ei puutu, niin esimiehen esimiehelle ja siitä ylöspäin niin monta porrasta, kun johtohenkilöitä riittää. Ja niitähän tässä sotehimmelissä tosiaan riittää...
- Anonyymi00002
Jos haluaa paikan saada, niin se on otettava sieltä mistä tarjotaan tai sitten hoitaa omaiset itse. Ei ole omaisilla valinnvaraa, ellei muorilla tai vaarilla ole niin paksua pinkkaa, että pystyy itse ostamaan paikan juuri sieltä, mistä haluaa.
- Anonyymi00004
Sossuämmät vaativat hoitamaan vanhuksensa ilman korvausta ja nauravat ja pilkkaavat kun olet kiinni 24/7....…jos omaishoitaja saa 2 viikkoa jonnekin hoitolaitokseen vanhuksensa....eikös vasta sitten huuto ala hoitajilla...että ei tänne saa tuoda!!!!!!!??????
- Anonyymi00005
Kyllä on sairasta touhua hoitolaitoksessa, ei voi kuin ihmetellä.
- Anonyymi00009
Tuommoiset hoitajat kilometritehtaalle...
- Anonyymi00010
Eihän tuo muutenkaan ole mikään vanhusten palvelukoti...säilöönottopaikka. Ruokansa vanhus saa ja hoitajat jakavat lääkkeet, jotka omaiset joutuu toimittamaan monen kymmenen kilometrin päästä kun kotipaikka kaukana. Ja pyykit joutuu omaiset huolehtimaan.
- Anonyymi00011
Valitettavasti maailma muuttuu koko ajan enemmän sellaiseksi, että vanhukset jätetään hoitamatta, jos omaiset eivät pysty osittain hoitamaan. Kodin ulkopuolella olevien vanhusten asioita vahtimaan pitäisi luoda jokin omaisten verkosto, joka puuttuisi huonoon ja epäasialliseen hoitoon. Koska valvonta ei toimi, niin omaisten olisi hankittava henkilö läheistensä hoitoa päivittäin valvomaan.
- Anonyymi00012
Korkojen jyrätessä henkihieveri on vaivan arvoinen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202610Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3422233Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262052Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191916Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581648Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121182Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181169- 551030
- 631015
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?3982