Vai
oliko vaan tylsää?
Vai
Miksi niin pitkä tauko ettei kuulunut mitään sinusta?
Vai ikävä..
halusit kuulla kuulumisia?
16
229
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hyvä esimerkki ettei kannata kysellä keltään kuulumisia tauon jälkeen. Aiheuttaa vaan hämmennystä.
Wanha nainen - Anonyymi00002UUSI
Ei koskaan ole tylsää kuulumisia kuulla
- Anonyymi00003UUSI
Keneltä kysyt
- Anonyymi00004UUSI
Aina saa kysellä kuulumisia, vaikka vuosien jälkeenkin.
- Anonyymi00005UUSI
En voi täällä kertoa. Mun pitää alkaa nukkumaan🥺😊 en tiedä missä sä oot ollu ei ole miestä näkynyt. öitä
- Anonyymi00006UUSI
Oli miehelle
- Anonyymi00007UUSI
nucci muijjaas mitä sä täällä höliset
- Anonyymi00010UUSI
Oli ikävä.
Olen miettinyt asioita. Menetin läheisiä. Ymmärrät sitten, kun menetät itse, että miltä se tuntuu. 😢- Anonyymi00012UUSI
Oletat että en ole menettänyt läheisiä?
- Anonyymi00011UUSI
No kait sä tajuat että ikävä!!! Enhän mä oo uskaltanu ennen tätä. Nyt uskalsin ku tilanne on muuttunut. Haluan tavata ja saada sinut. Että alapa nyt kertoa ensin niitä kuulumisia niin jatkan siitä mitä mun piti seuraavaksi kertoa. En yleensä kirjoita tälle palstalle. Joskus harvoin jos löydän jotain mulle sopivaa niin vastaan. Enkä käykään säännöllisesti.
- Anonyymi00013UUSI
En kyllä tajua! Uskaltanut mitä?
- Anonyymi00014UUSI
Ei mitään. Vastasin miehelle mutta ilmeisesti ap oli nainen.
- Anonyymi00015UUSI
Haist jo pska, jos asiaa niin otat yhteyttä tai vaan jatkat hroiluasi..
- Anonyymi00016UUSI
Ikävä
- Anonyymi00018UUSI
Aidosti kuulumiset ja sitten ikävä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645951Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714795Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto474384SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502473Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat442108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239