Ootteko katsoneet tota uutta L/over-sarjaa

Anonyymi-ap

Onko tuon miehen käytös teistä ihan normaalia? Samaistutteko siihen? Tai tuohon naiseen?

22

575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vähän samanlaista tunnelmaa kuin yhdessä menneessä suhteessa. Eli samaistun naiseen kyllä.
      Naiselta

• Anonyymi00017

Joko se tappoi sitten sen, palstasetä? Prööt. Ärsyttää tämä todellisuuden rakennus, siksi

• Anonyymi00002

En pystynyt katsomaan. Pelotti miten paljon toisi mieleen vanhan tuskan. Kuitenkin jo pinnalla muutaman vuoden jälkeen. Uppoaisiko sitä takaisin ja hukkuisiko sitä lopullisesti. Vielä muutama asia tässä elämässä hoidettava.

• Anonyymi00003

En tiedä mikä sarja on.

• Anonyymi00004

Katsoin 1. jakson viikko sitten. Huomenna tulee 2. jakso.
      Mies ei käyttäydy terveellä tavalla. Olen itse ollut naisena suhteessa, joka muistutti samanlaisesta käytöksestä eli mies vihastuksissaan ja kateuksissaan kontrolloi, rajoitti, junaili ja manipuloi. Sitten mukaan tuli fyysisellä väkivallalla uhkailua ja esineiden heittelemistä.
      Mielenkiinnolla odotan, mihin suuntaan päähenkilön hahmo kehittyy.

• Anonyymi00016

Hiljaa selän takana toimiminen on paljon vaarallisempaa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hiljaa selän takana toimiminen on paljon vaarallisempaa.

Siitä elää ja hengittää, nauttii vallasta. Ollaan niin uskottavia, että puistattaa. Toimintamalli siirtyy sukupolvelta toiselle, kuin taijottuna! oma kokemus on tämä.

• Anonyymi00005

se nainen siinä muistutti mua kun sain ekan vauvan

• Anonyymi00018

Ootko apmies vähän sakea tapaus?

• Anonyymi00006

Olen katsonut, on aika ahdistavaa katsottavaa :( Ei tuota pysty katsomaan montaa jaksoa putkeen. Miespäärooli on joku psykopaatti ja on sarjassa oikeesti tosi pelottavan näköinenkin. Hyvä sarja silti mutta menee herkällä ihmisellä liikaa tunteisiin.

• Anonyymi00011

Tuo miesnäyttelijä sopii ko rooliin kuin nenä päähän. On meinaan ihan skitson näköinenkin. Jos on jossain roolissa, niin on roistona, tällaisena sekopäänä. Ns normaali roolit ei edes sovi sille, vaikea olisi kuvitellakkaan jonain kilttinä hyväntekijänä.

• Anonyymi00013

Minä en ole sillä tavalla herkkä, että se menisi tunteisiin, koska olen hoitanut hyvin monenlaisia eri sairauksia sairastavia potilaita, tai oikeastaan kotihoidossa olevia asiakkaita muunmuassa psyyken sairauksia sairastavia! Mutta en tuon tasoisia kuin tuossa sarjassa!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä en ole sillä tavalla herkkä, että se menisi tunteisiin, koska olen hoitanut hyvin monenlaisia eri sairauksia sairastavia potilaita, tai oikeastaan kotihoidossa olevia asiakkaita muunmuassa psyyken sairauksia sairastavia! Mutta en tuon tasoisia kuin tuossa sarjassa!

Olen myös ollut töissä kotihoidossa ja varsinkin lastensuojelussa pitkät ajat aikoinaan ja silti sarja meni tunteisiin, vaikka kokemusta erilaisista ihmisistä on vaikka muille jakaa ja oman turvallisuutenikin vuoksi olen töissä joutunut joitakin kertoja pelkäämään. -edellinen-

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olen myös ollut töissä kotihoidossa ja varsinkin lastensuojelussa pitkät ajat aikoinaan ja silti sarja meni tunteisiin, vaikka kokemusta erilaisista ihmisistä on vaikka muille jakaa ja oman turvallisuutenikin vuoksi olen töissä joutunut joitakin kertoja pelkäämään. -edellinen-

siis 6.32.27

• Anonyymi00007

ja se mies se nyt oli semmonen ns piuhoista valittaja

• Anonyymi00008

Ei kiinnosta enään mitkään sarjat.On oikea elämän sarjat hoidettava päätökseen.Enkä tarkoita mitään itsemurhia.

• Anonyymi00009

Kuvasti vanhaa inhottavaa elämääni loukussa

• Anonyymi00010

Enpä ole katsonut.

• Anonyymi00012

Miehen käytös on kaukana normaalista ja se tuo mieleen henkilön, joka voisi käyttäytyä ihan samalla tavalla oikeasti! Kuten totesin jo aikaisemmin, että osaan tunnistaa ihmisistä monia asioita pelkästään tietynlaisen käytöksen avulla, koska olen hoitanut kotihoidossa hyvin erikaisia ihmisiä erilaisiin sairauksiin liittyen!

• Anonyymi00019

En, riitti kun omaa arkea seurasi.

• Anonyymi00020

Turhia sarjoja liikaa

• Anonyymi00021

Mitä olen niitä kuvauksia nähnyt miehen käytöksestä, niin en halua katsoa koko sarjaa. Olen liian läheltä seurannut moista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      314
      2978
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      198
      2810
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      53
      2405
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      166
      1484
    5. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1219
    6. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1212
    7. 58
      873
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      854
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      799
    10. 77
      784
    Aihe