Vaikka olen vain antisosiaalinen, herkkä, tunteikas ja oikeudentajuinen, puutun muiden asioihin, jos näen julmuutta, pahuutta ja sairautta heidän asioissa, koska minulla on empatiakyky, ja koen surua, siitä jos toinen kärsii, sitä ei kukaan ymmärrä byrokraattisessa, tunteettomassa Suomessa, jossa mennään laki edellä! Ihmisten tai eläinten tunteilla ei ole väliä...
En ole narsisti, olen epävakaa, ja oireilen kuin epävakaa, kun minua kohdellaan kuin hirviötä
7
310
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi esiinnyt minuna kyllikki?
- Anonyymi00002
Ymmärtämättömiä ihmisiä on ns paremmissa viroissa ihan liikaa. Harva ymmärtää mustaa huumoria tai sen sellaista. Hulluksi leimaavat heti. Mutta hei en joutunut lepokotiin. Koska olen hyvin kaukana näistä anneleista
- Anonyymi00003
Ei kyllä sä olet ihan täyttä saastaa ja tiedät sen itsekin. Kannattaa alkaa pistämään kaikki peliin palstaäijä..
- Anonyymi00004
Sun ei kuulu puuttua se on se ongelma
Sillä teet sitten kaiken väärällä tavalla.
On parempi että annat olla
Etkö reagoi joka asiaan
Koska epävaikalla ei oo taitoa tarkastella kun yhtä ja usein tosi adasmielistä kuvakulmaa asioihin .
Hellä on laput silmillä sille kaikelle mikä pitää ottaa huomioon ja tarkastaa ennenkuin toimii. Esimerksi asia pitää miettiä ensin kolmella erilaisella tavalla joista yksi vähintään on sellainen mistä ei itse pidä mutta se voikin olla muiden mielipide asiasta tai vaikka yleinen mielipide .
Ja epävasn oma mielipide on usein se väärä,outo tai sairas niistä .
Joten on parenpi miettiä mitä tekee .
Vaikka välillä pahaa tekeekin jos vain antaa olla ja pysyy sivussa
Eikä tunne nenäänsä jokaiseen paskakasaan.
Koska voi valita toisinkin
Ilman että on yhtään vähemmän empaattinen.
Pointti on siinä että on asioita ja virheitä
Joista ihmisen pitää antaa vain itse oppia
Yrittämisen ja erehdyksen kautta .
Eli kannattaa postia että haluatko juuri sinä olla se ihminen joka vie toiselta oppimisen tai oivaltamisen ilon sillä että puutut asioihin joihin ei kuulu puuttua?
Sä voit antaa ollakki ilman että on yhtään paha mieli siitä .
Ihmiset puhuu siitä kartasta
Se käytännössä yleensä just semmoin ippitilanne mihin väärin käyttäytyvä henkilö joutuu enenenmun tai nuehemin ilman että sinä puutut ja luot sellaisia .
Epävakaan pitää oppia vatlitsemaan omat sodat viisaasti .
Sen taidon ettei kaikkeen kuulu lähteä
mukaan .
Voi antaa olla. Ja luottaa että karma kolauttaa kyllä .
Parhainmillaan kun antaa olla saa hetken päästä nähdä ja kuulla et olisi oikeassa ja kyseinen ihminen on saanut opetuksensa elämältä ... Ihan vain asioita tarkkaillen .
Mieti siis si viisas ajattelia
Että mihin seuraavalla kerralla sen lusikkadi työnnöt vai oletko sittenkin työntämättä .
Osallistumatta koko soppaan . - Anonyymi00005
No mikäs edellä täällä pitäis sitten mennä jos ei laki edellä, palstasetä? Lukekaa ja oppikaa palstan nk yliviikarista
- Anonyymi00006
Tuossa on aika iso ristiriita kun sanot että et ole narsisti ja sitten sanot että olet vain antisosiaalinen. Ainakin antisosiaalisella persoonallisuushäiriöllä tarkoitetaan narsisteja, sosiopaatteja ja psykopaatteja. Tuskin tarkoitit olevasi noita jälkimmäisiä?
Kyllähän tuotakin vaivaa pystyy helpottamaan jopa oman edun vuoksi. - Anonyymi00008
"puutun muiden asioihin, "
Älä ihmeessä puutu muiden asioihin.
Vaikka et olisi antisosiaalinen vaan oikeudenmukainen ja sosiaalisesti älykäs niin ehdottomasti ei pidä puuttua mihinkään mikä ei liity juuri suoraan sinuun.
Mitään et saa palkkioksi paitsi haukut ja joudut olemaan siinä roolissa loppuun asti eli siihen hetkeen kun ihmiset eivät enää pidä yhteyttä sinuun tai huomioi sinua millään tavalla.
Paskan saat palkaksi kaikesta ylimääräisestä huolehtimisesta toisista Suomessa.
Pidä huoli itsestä ja pari lähimmäisestä. Muut saavat mennä vaikka hautaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37612497Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2665478Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2213993Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2402859Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov182030Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191874Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina166934Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273905No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74812Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59766