Että maailma ei ole niin kuin ennen?
Maailma kyllä muuttuu jatkuvasti mutta ihmiskunnan pitäisi ottaa askeleita eteenpäin eikä taaksepäin.
:/
Nainen, oletko sinäkin huomannut sen
28
254
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisitpa täällä.
Ja tulisit mukaan tonne lääkäriin kohta.- Anonyymi00002
Mä oon itse jo laittamassa kaikki hoito ja lääkärikontaktit poikki.
Ne vaihtuu valvira ja poliisikontakteihin.
:/ - Anonyymi00003
Mutta sano sinne että susta on tehty monta F diagnoosia ja pitäis vähän tutkia ja kaivella.
:/ - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
:/Nyt on palstasetä vivahteikas yksin käyty, selvännätkö kuitenkin hieman vielä, että kohdistuuko epäluuloisuutesi lääkäreihin, lääkefirmoihin vai viranomaisiin, tinanappeihin you name it? T spoileri sattuneesta syystä liittyy feikkidialogin kulkuun
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt on palstasetä vivahteikas yksin käyty, selvännätkö kuitenkin hieman vielä, että kohdistuuko epäluuloisuutesi lääkäreihin, lääkefirmoihin vai viranomaisiin, tinanappeihin you name it? T spoileri sattuneesta syystä liittyy feikkidialogin kulkuun
Ei epäluuloista johtuvaa vaan ihan törkeää huolimattomuutta, osaamattomuutta, harhaanjohtamista, velvollisuuksien laiminlyöntejä ym.
Kohdistuu sekä lääkäreihin että viranomaisiin ym. toimihenkilöihin.
:/ - Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta sano sinne että susta on tehty monta F diagnoosia ja pitäis vähän tutkia ja kaivella.
:/Täh?
Mitä selität?
En mä mielenterveys asioissa oo menossa..
Eikä mulla ole niissä diagn mitään korjattavaa.
Vaan ihan fyysisissä jutuissa nyt on aika. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei epäluuloista johtuvaa vaan ihan törkeää huolimattomuutta, osaamattomuutta, harhaanjohtamista, velvollisuuksien laiminlyöntejä ym.
:/Onko joku diagnoosi takavuosilta jäänyt ehkä hieman harmittamaan sinua, palstamies? Hymiö
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko joku diagnoosi takavuosilta jäänyt ehkä hieman harmittamaan sinua, palstamies? Hymiö
Vrt homoillaan vaan. Tietäjät tietää takavuosilta huudella jopa vieraista pöydistä. Taktiikkaa kato, ootteko joskus kokeillu
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vrt homoillaan vaan. Tietäjät tietää takavuosilta huudella jopa vieraista pöydistä. Taktiikkaa kato, ootteko joskus kokeillu
En muistele hyvällä btw
- Anonyymi00012
Lääkärit suorastaan rakastaa minua, kun minä sanon heille, että : Minä olen FB:ssä loukannut kunnioita ja pääsen toisen kerran KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN, koska FB:SSÄ EN OSAA KÄYTTÄYTYÄ JA KEHTAAN TUNNUSTAA REHELLISESTI, ETTÄ EN JAKSA EDES OLLA SIELLÄ KUNNOLLA KOSKA EI SUOMEN ASIAT SILLÄ PARANE VAIKKA MINÄ MITEN HIENON KUVAN LAITTAISIN ITSESTÄNI JA KIRJOITTAISIN HIENOSTI ASIOISTA!
FAKTAA ON SE, ETTÄ KAIKKI JOTKA VÄITTÄÄ ETTÄ SUOMEN ASIAT OVAT HYVIN VALEHTELEE! - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
:/Tollasen takia olisin just kaivannut sua mukaan tonne....
Sekä muutenkin tähän kaikkeen sekaan... - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lääkärit suorastaan rakastaa minua, kun minä sanon heille, että : Minä olen FB:ssä loukannut kunnioita ja pääsen toisen kerran KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN, koska FB:SSÄ EN OSAA KÄYTTÄYTYÄ JA KEHTAAN TUNNUSTAA REHELLISESTI, ETTÄ EN JAKSA EDES OLLA SIELLÄ KUNNOLLA KOSKA EI SUOMEN ASIAT SILLÄ PARANE VAIKKA MINÄ MITEN HIENON KUVAN LAITTAISIN ITSESTÄNI JA KIRJOITTAISIN HIENOSTI ASIOISTA!
FAKTAA ON SE, ETTÄ KAIKKI JOTKA VÄITTÄÄ ETTÄ SUOMEN ASIAT OVAT HYVIN VALEHTELEE!Kunnianloukkaus-vankila-tuomio kuulostaa palstaäijä vähän jonkun untamon maalittavan tukarin suhteettomalta odotukselta oikeusjärjestelmän ja ylipäätään yhteiskunnan toiminnan osalta
- Anonyymi00017
Anonyymi00002 kirjoitti:
:/Samoin🤕😓 nyt alkaa langan pää olla näkyvissä
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Samoin🤕😓 nyt alkaa langan pää olla näkyvissä
They see me rollin, they hatin. Sivusta kerta vielä
- Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täh?
Mitä selität?
En mä mielenterveys asioissa oo menossa..
Eikä mulla ole niissä diagn mitään korjattavaa.
Vaan ihan fyysisissä jutuissa nyt on aika.Mutta F listasi on puutteellinen.
:/ - Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko joku diagnoosi takavuosilta jäänyt ehkä hieman harmittamaan sinua, palstamies? Hymiö
No ei sinäänsä, pätevät niitä korjailee ja poistelee niitä turhia jotka näin ollen todistavat vääristä diagnooseista ja huolimattomuudesta ja osaamattomuudesta.
:/ - Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tollasen takia olisin just kaivannut sua mukaan tonne....
Sekä muutenkin tähän kaikkeen sekaan...Pidä pääsi siellä.
Sun ei tarvitse kuin hiukan kiehahtaa mikäli ne alkaa törkeiksi, niin pääset hoitoon.
Ei munkaan tarvinnut kuin vihaisesti muistuttaa lääkäriä velvollisuuksistaan, niin pian oli lanssi pihalla hakemassa jotain psykoottista potilasta sairaalaan.
Siinä jos ei erota suuttumusta ja psykoosia, niin sellainen on joku valelääkäri tai narsistisen persoonan omaava ylimielinen lääkäri joka "kostaa" virka-asemaansa väärinkäyttäen jos työtään jotenkin arvostellaan taikka häntä työssään ohjeistetaan kun hän valehtelee.
:/ - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta F listasi on puutteellinen.
:/No ei maha mitään.
Olkoon kaikki sitten tässä.
Ei mulla ole voimia yksin kaikkeen.
Olis kiva kun olis se toinen joka pitää puolia kun ei ite enää jaksa tai pysty. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
No ei maha mitään.
Olkoon kaikki sitten tässä.
Ei mulla ole voimia yksin kaikkeen.
Olis kiva kun olis se toinen joka pitää puolia kun ei ite enää jaksa tai pysty.Hyvinhän sä oot jaksanut ja pystynyt.
:/ - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hyvinhän sä oot jaksanut ja pystynyt.
:/Kiitos tosta.
Mut nyt ei enää jaksa eikä pysty.
On liikaa tullu viimesen vuoden aikana uutta, mihin en pysty enkä selvii yksin.
- Anonyymi00005
Olen huomannut ja myös tuon, että IHMISKUNTA MENEE TAAKSEPÄIN JA HEITÄ PITÄÄ VIELÄ KUNNIOITTAA YHTEISKUNNAN ROMAHDUTTAMISESTA.
- Anonyymi00007
Kuuntele tää biisi....
Pyydän...
Tommy huoviselta
Maailma muuttuu
https://youtu.be/s5FlI28cg8U?si=1JxRyFAMMTfqzX99
"Maailma muuttuu, niinkuin sinäkin...."- Anonyymi00015
En ole itsekkään mikään laulaja, mutta varmaan tiesit, että minä ilmoitan näin : Sanat oli ihan hyvät, mutta äänet eivät olleet ihan mieleen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ole itsekkään mikään laulaja, mutta varmaan tiesit, että minä ilmoitan näin : Sanat oli ihan hyvät, mutta äänet eivät olleet ihan mieleen.
Kuuntelen monen vuoden tauon jälkeen Alexander Rybakia ja oli tullut ihan uusi biisi https://youtu.be/i4-ao8mxjOc?si=1YCX1qCrQ-8SXQi4
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
En kyllä tiennyt.
Enkä tiedä kuka olet. - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuuntelen monen vuoden tauon jälkeen Alexander Rybakia ja oli tullut ihan uusi biisi https://youtu.be/i4-ao8mxjOc?si=1YCX1qCrQ-8SXQi4
Miten lie liittyykään mihinkään.
Jos on jotain mitä haluaa sanoa niin ehkäpä kannattaa sanoa suoraan. - Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miten lie liittyykään mihinkään.
Jos on jotain mitä haluaa sanoa niin ehkäpä kannattaa sanoa suoraan.Mieheni kyllä on sen verran tyhymä, että hän kyllä ymmärtää.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mieheni kyllä on sen verran tyhymä, että hän kyllä ymmärtää.
Sano sitten sille miehellesi äläkä naiselle joka kirjoittaa miehen aloitukseen miehelle.
Jotain kyllä tajusin tosta linkistä ja moni muukin. Kuka sit oletkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253855Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283570Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42270- 1121694
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181598Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241329Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j137945Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101909Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79855- 86771