Aamulenkillä nähtyä

Anonyymi-ap

Heräsin aamulla kauheaan rominaan, minkä lumenraivauskalusto aiheutti. Yöllä oli satanut aikalailla uutta pehmeää lunta, joka on näillä
leveysasteilla harvinaista. Jos lunta tulee, niin vesisade vie sen muutaman tunnin päästä pois.
Kun sitten lähdin lenkille, oli vielä -3º mittarissa, lunta sateli hiljalleen.

Mikähän miehuuskoe lie ollut menossa kaverilla, joka tuli vastaan,
hänellä oli shortsit (!) jalassa ja yläruumiin verhona lyhythihainen t-paita.
Reppu selässä, ilman päähinettä tai käsineitä. Ilmeisesti menossa yli-
opistolle. - Mietiskelin sitten siinä kävelelssä, että mikä mahtoi olla
pojan pääaine, jota hän opiskeli. Vai oliko hän saanut tehtäväkseen todistaa että viikinki kestää mietoa talvea vähissä vaatteissa.

20

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

sen täytyy olla köyhä sosialidemokraatti jonka mersu oli jätetty talliin
      kun opintotukea vaivaisavustusta asuntorahaa tyttömyyskorvausta ruoka-apurahaa
      oli laskettu ja ei ollu varaa ostaa talvirenkaita Nokian renkaista

kun oli tottunut talvellakin ajamaan shortseissa pitsinnypläysosiologian luennolle
      niin siitä tavasta on vaikea päästä vaikkei kurssia pidettäisikään

• Anonyymi00002

Minä veikkaan hänen altistaneen tietoisesti itsensä kylmälle saadakseen kehonsa tuottamaan ruskeaa rasvaa.

Minä mokasin ylipukeutuneena toppatakkiin ja muihin pakkasvermeihin kauppareissulle. Hiki tuli.

• Anonyymi00006

Paljon saa poika itseään altistaa, ennenkuin ruskeaa rasvaa alkaa näkyä
        edes nenännipukasta. Kintut olivat karvaiset, mutta valkeat, karvat pörhöllä.
        Minä luulen nyt tarkemmin ajatellen, että hän on ilmastoaktivisti ja yrittää
        todistaa teorian "vähillä vaatteilla liikkuminen saa ilmaston lämpenemään".

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Paljon saa poika itseään altistaa, ennenkuin ruskeaa rasvaa alkaa näkyä
        edes nenännipukasta. Kintut olivat karvaiset, mutta valkeat, karvat pörhöllä.
        Minä luulen nyt tarkemmin ajatellen, että hän on ilmastoaktivisti ja yrittää
        todistaa teorian "vähillä vaatteilla liikkuminen saa ilmaston lämpenemään".

Ilmastonäkökulma on hyvä.
        Olisipa mukavaa tietää mistä on kysymys.
        Onhan näitä minun silmiini outoja liikkujia.
        Yhdet juoksevat villasukilla.
        Eikös nakujuoksut ole joku tapahtuma? Muistelen uutisissa nähneeni pipot päässä, tumput käsissä ja lenkkarit jaloissa, muuten alastomina.

Tuosta ruskeasta rasvasta. Käyn uimahallissa, jossa on kylmäallas, -5° - -7°.
        Eräs kaveri kertoi, kun kysyin, olleensa 20 min. Hän käy 2-3 kertaa viikossa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ilmastonäkökulma on hyvä.
        Olisipa mukavaa tietää mistä on kysymys.
        Onhan näitä minun silmiini outoja liikkujia.
        Yhdet juoksevat villasukilla.
        Eikös nakujuoksut ole joku tapahtuma? Muistelen uutisissa nähneeni pipot päässä, tumput käsissä ja lenkkarit jaloissa, muuten alastomina.

Tuosta ruskeasta rasvasta. Käyn uimahallissa, jossa on kylmäallas, -5° - -7°.
        Eräs kaveri kertoi, kun kysyin, olleensa 20 min. Hän käy 2-3 kertaa viikossa.

Plussan puolella se vesi oli eikä jäässä. Menen pois. En osaa kirjoittaa oikein näköjään.

Mielenkiintoisia nähtävyyksiä jatkossakin.

• Anonyymi00003

Rasvajuttu on hyvä selitys sitä on usein vihreillä ja sen kaltaisilla jotka maakaavat
      ja autoilevat, liha ei liiku

Vihreään elämäntpaan kuuluu ekotalo esim. Kaarinassa ja mersu jolla hyryytellään yliopiston ympäristöopin kursseille Turun yliopistoon ja rasvaa kuluu vain autossa

• Anonyymi00008

Tämä kaveri ei näyttänyt kovin "liikkumattomalta". Oli sellainen parimetrinen,
        ja ehdinkin siinä arvailla että poika on koriksenpelaaja, liikkuu ehkä treeni-
        vaatteissa.

(aloittaja)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tämä kaveri ei näyttänyt kovin "liikkumattomalta". Oli sellainen parimetrinen,
        ja ehdinkin siinä arvailla että poika on koriksenpelaaja, liikkuu ehkä treeni-
        vaatteissa.

(aloittaja)

Mut jos se on vain parempaa väkiä ruotsalainen tms joka on syönyt proteiinia
        ja talkkunaa lapsena ja muutenkin päätä pitempi?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Voi olla. Ehkä saanut aamiaismurojen joukkoon lipputangon siemeniä.

(aloittaja)

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vai syönyt roteiinia? Arvelisin hänen paremminkin nauttineen aamuateriakseen hieman "peukkua".
        T. Bertil.

• Anonyymi00004

Romina on ihana, poweria on oltava riittävästi.

• Anonyymi00005

• Anonyymi00014

Nuo lumenkolausautot pitävät kovaa, ärsyttävää meteliä, mutta hyvä, että kolaavat. Tänäänkin ikkunoidemme alla.

Itseäni ärsyttää enemmän jo kuukausia, jatkuvasti joko pihalla (ikkunoiden alla) tai rapussa aina kovaan ääneen itkevä / kirkuva lapsi. Selvästi jatkuva, paha olo hänellä. Miettinyt, minkälaiset ovat vanhempansa, kun lapsi voi huonosti.

• Anonyymi00015

Minua harmittaa aina aamupuolella yötä kun aamulehtien tuojat paukuttelevat
        auton ovia. Ensimmäinen auto n klo 03, seuraava pari tuntia myöhemmin.
        Jos ei uni tule enää sen toisen auton jälkeen, niin lähden yleensä lenkille.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minua harmittaa aina aamupuolella yötä kun aamulehtien tuojat paukuttelevat
        auton ovia. Ensimmäinen auto n klo 03, seuraava pari tuntia myöhemmin.
        Jos ei uni tule enää sen toisen auton jälkeen, niin lähden yleensä lenkille.

monet palstapellet ovat kuluttaneet aikansa ja rahansa autoiluun
        eivätkä juuri sen takia tiedä mistään mitään

kaikkein vähiten autoista, koska opettelivat rautalanka-aikaan
        ja nyt on sähköaika

• Anonyymi00016
      UUSI

Nuorena ei huomaa kylmyyttä, sillä veri kiertää reippaasti. On myös ihmisiä, jotka pärjäävät kylmässä vähemmillä varusteilla. Toki se voi kostautua vanhemmiten, jos nuorena palelluttaa itsensä pahasti.

• Anonyymi00018
        UUSI

evolutionaarisesti nainen kestää huomattavasti kylmempää kuin mies suvunjatkajana

• Anonyymi00019
        UUSI

Tiedä häntä, mistä on kotoisin!
        Mutta tänä aamuna epäilin, että oli sama poika liikkeellä, huomiota
        herättävän näköisissä varusteissa: farkut rimppakintuissaan, farkku-
        jakku, joka oli auku rinnan puoliväliin (ei mitään t-paitaa alla), kasvot
        peitetty alaosasta valkealla nenäliinalla. Ei päähinettä!
        Ajattelin, että mahtoiko hän nyt kokeilla farkkuasun lämpimyyttä.
        Mutta miksi nenäliina kasvojen suojana? Helppo niistää nenänsä?

• Anonyymi00020
      UUSI

Minä olen nähnyt kesäähelteellä mummon, jolla oli karvalätsä päässä ja sortsit pillilintuissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      222
      6702
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      135
      5598
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      299
      3672
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3510
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      125
      2537
    6. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      23
      2230
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2200
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      60
      2054
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1813
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      106
      1564
    Aihe