että rakkaus ei koskaan kuole. Se säilyy sydämen sopukoissa, mielessä ja ajatuksissa. Monen vuoden ikävä vie elämästä iloa, mutta tuo hyviä muistoja menneestä ajasta. Kohtaammeko koskaan? En ole nähnyt sinua yli viiteen vuoteen.
Ajatuksissa olet, Ha...
Naiselta miehelle
Joku sanoo,
19
687
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Hannu vai Harri
- Anonyymi00003
Todennäköisesti Hannu. Hannulle joku nainen on täällä kirjoitellut jo pitkään.
sivu - Anonyymi00020
Anonyymi00003 kirjoitti:
Todennäköisesti Hannu. Hannulle joku nainen on täällä kirjoitellut jo pitkään.
sivuEipä ole enää väliä. En saanut, kuin p..... ja välinpitämättömyyttä niskaani vaikka rakastin.
- Anonyymi00002
Tietynlainen rakkaus varmaankin näin, mut rakkauksia on yhtälailla kuin on ihmisiäkin, kaikki eivät ole kaikille niitä rakkauksia, jotka ei koskaan kuolisi? Voimakkaasti tuntevat ihmiset näitä enemmän kokee. Ja kun tuntemukset kolahtaa yksiin voi tunne olla molemmilla yhteinen, joka ei koskaan kuole? Tai....?
- Anonyymi00004
Ei auta tunteet kun kuolo korjaa tuntijat ennen kuin vaivautuu laittaan tikkua ristiin suhteen eteen siinä on turhaan tuntenut rinteensä ajan hukkaa kaikki
- Anonyymi00005
Näytä esimerkkijä, niin ennen kuin kuolo korjaa.. Muista välimerkit, puuduttavaa lukea pötköön kirjoitusta.
- Anonyymi00006
Tikkua ristiin ei kannata laittaa, jos toinen haluaa olla vain kaveri. Eikä kaverinakaan laita edes viestiä.
- Anonyymi00008
Nainen sinun tarvitsee tehdä siirto ja laittaa viesti puhelimeen muuten emme voi tavata.
- Anonyymi00010
Ehkä olen tehnyt jo tarpeeksi
- Anonyymi00017
Miksi et tee itse mitään?
- Anonyymi00018
Et nytkään pystyisi tapaamaan, vaikka laittaisin viestin. Sinun ei kannata olla tekemisissä tällaisen pahoinvoivan naisen kanssa.
- Anonyymi00009
Kyllä vttu kuolee.
- Anonyymi00011
Ei kuole, vaikka voi poistua taka-alalle
- Anonyymi00012
Kyllä me vielä kohdataan rakas ❤️
- Anonyymi00013
Kenen kanssa?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kenen kanssa?
Juhan kanssa👍
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Juhan kanssa👍
Aloitus ei ole Juhalle
- Anonyymi00019
Kohdataanko? Tuntuu, että et halua näin tapahtuvan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kohdataanko? Tuntuu, että et halua näin tapahtuvan.
Toki haluan kohdata. Sitä haluan eniten nyt ja olen manifestoinut sitä paljon....
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5831404Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22422